Ave Maria à 2 chœurs (Jacobus Gallus)/Ursic Voix groupées
De Wicri Musique
Cette page présente une extraction pour chaque voix de l'Ave Maria à 8 voix de Jacobus Gallus dans une transcription de Vladimir Ursic.
Version de Vladimir Ursic
Soprano
![<<
\new Staff
\with {midiInstrument = #"violin"} {
\relative d'' {
\clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
d1 \p \< | % 2
c2 \! bes2 \> \! | % 3
\time 2/4 | % 3
a2 \< ( | % 4
g2 \! \> ) | % 5
\numericTimeSignature\time 4/4 f2 \! d'2 \rest | % 6
R1 | % 7
\time 2/4 R2 | % 8
\time 3/4 R2.*3 | % 11
a4. \< \mp a8 bes4 \! | % 12
a2 \> a4 \! | % 13
d2 \< d4 | % 14
\time 2/4 d2 \! | % 15
es2 \f | % 16
d2 \> ~ | % 17
d2 \! \pp | % 18
\time 3/4 | % 18
b4. \p b8 b4 | % 19
a4. \mp \< ( g8 fis8 \! \> [ g8 ] | \barNumberCheck #20
\time 2/4 | \barNumberCheck #20
a4 \! \< ) a4 \! ~ | % 21
\time 3/4 | % 21
a4 \> \! f'4 \rest f4 \rest| % 22
\time 2/4 R2*2 | % 24
d4 \mp d4 | % 25
c4 bes4 | % 26
a4 g4 | % 27
a8 ^. a8 ^. g8 ^. g8 ^. | % 28
fis2 \pp | % 29
R2*3 | % 32
f'4 \rest \pp a,4 | % 33
a8 ^. f8 ^. bes8 ^. a8 ^. | % 34
a2 | % 35
R2 \break | % 36
f'4 \rest \p bes,4 | % 37
d4 c4 | % 38
bes4 a4 | % 39
c4 \< bes4 | \barNumberCheck #40
a4 \! bes4 ~ | % 41
bes4 \> a4 | % 42
bes2 \! | % 43
R2*5 | % 48
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 48
b2 \pp a2 \< | % 49
g2 \! \> f2 \! | \barNumberCheck #50
R1*2 | % 52
d'2 \p \p a2 \< | % 53
bes4. ( c8 d2 ) | % 54
d1 \! \f ~ | % 55
d1 \> ~ | % 56
d2 \pp \! d2 \rest \bar "|."
}
}
\addlyrics {
\lyricmode {
A -- ve Ma -- ri -- a
gra -- ti -- a ple -- na
gra -- ti -- a ple -- na
Do -- mi -- nus te -- cum
Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus
in mu -- li -- e -- ri -- bus
et be -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
"stus," Je -- sus Chri -- stus --
} }
\new Staff
\with {midiInstrument = #"violin"} {
\relative d'' {
\clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
R1*2 | % 3
\time 2/4 R2*2 | % 5
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 5
d1 \p | % 6
c2 \< \! bes2 \> | % 7
\time 2/4 | % 7
a2 \! \< \! ( | % 8
\time 3/4 g2 ) fis4 \> \! | % 9
g4. g8 a4 | \barNumberCheck #10
g2 \< fis4 \! ~ | % 11
fis4 \> \! f'4 \rest f4 \rest | % 12
R2. | % 13
a,2 \p \mp a4 | % 14
\time 2/4 | % 14
bes2 \mf | % 15
c2 \f | % 16
b2 ~ | % 17
b2 ~ | % 18
\time 3/4 | % 18
b4 \pp f'4 \rest f4 \rest | % 19
R2. | \barNumberCheck #20
\time 2/4 R2 | % 21
\time 3/4 | % 21
a,4. \mp \< a8 a4 \! | % 22
\time 2/4 | % 22
d8 \mf c8 bes8 a16 g16 | % 23
c8 \mf bes4 a8 | % 24
bes2 \> \! | % 25
R2*3 | % 28
d4 \mp d4| % 29
c4 bes4 | \barNumberCheck #30
a4 g4 | % 31
a8 ^. a8 ^. g8 ^. g8 ^. | % 32
fis2 | % 33
R2 | % 34
f'4 \rest \p a,4 | % 35
a8 ^. bes8 ^. bes8 ^. a8 ^. | % 36
bes2 | % 37
R2*5 | % 42
f'4 \rest \pp d4 | % 43
c4 \< bes4 | % 44
a4 \! g4 | % 45
a4 bes4 | % 46
g4 g4 ~ | % 47
g4 \> fis4 | % 48
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 48
g2 \! d'2 \rest | % 49
R1 | \barNumberCheck #50
f4 \rest bes,2 a4 | % 51
g2 fis2 ~ | % 52
f2 \p ~ f2 | % 53
f'4 \rest \f d,4 d4 d'4 | % 54
b1 ~ | % 55
b1 ~ | % 56
b2 \pp d2 \rest \bar "|."
}
}
\addlyrics {
\lyricmode {
A -- ve Ma -- ri -- a
gra -- ti -- a ple -- na
gra -- ti -- a ple -- na
Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 cum
Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus
in mu -- li -- e -- ri -- bus
et be -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
"stus," Je -- sus Chri -- stus --
} }
>>](/Wicri/Musique/fr/images/lilypond/2/g/2grpfe41rvt29f47wdq4davwttke27q/2grpfe41.png)
Alto
![<<
\new Staff
\with {midiInstrument = #"violin"} {
\relative f' {
\clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
f1 \p \< % 2
f2 d2 \! ~ | % 3
\time 2/4 | % 3
d4 \< d4 ~ | % 4
d4 \! \> c4 \! | % 5
\numericTimeSignature\time 4/4 d2 g2 \rest | % 6
R1 | % 7
\time 2/4 R2 | % 8
\time 3/4 R2.*3 | % 11
fis4. \< \mp \! fis8 g4 | % 12
e2 fis4 \> \! | % 13
fis4. \< fis8 fis4 | % 14
\time 2/4 g2 \! | % 15
g2 \f | % 16
r2 | % 17
r2 | % 18
\time 3/4 % 18
g4. \p g8 g4 \mp | % 19
fis4. \! \> e16 [ d16 ] c8 [ d8 ] | \barNumberCheck #20
\time 2/4 | \barNumberCheck #20
e4 \! \< \! fis4 ~ | % 21
\time 3/4 | % 21
fis4 \> \! e4 \rest e4 \rest | % 22
\time 2/4 R2*2 | % 24
f4 \mp f4 | % 25
f4 d4 | % 26
d4 d4 | % 27
f8 f8 es8 es8 | % 28
d2 \pp | % 29
R2*3 | % 32
e4 \rest \pp fis4 | % 33
e8 d8 g8 e8 | % 34
fis2 | % 35
R2 | % 36
e4 \rest \p f4 | % 37
f4 f4 | % 38
f4 f4 | % 39
g4 \< f4 | \barNumberCheck #40
f4 \! d4 | % 41
f2 \> | % 42
f2 \!| % 43
R2*5 | % 48
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 48
c4 \rest \pp \< g'2 fis4 | % 49
es2 d2 \! | \barNumberCheck #50
R1*2 | % 52
d2 f2 \< | % 53
r4 g4 ( g4 fis4 )\! | % 54
g1 \f ~ | % 55
g1 \> ~ | % 56
g2 \pp \! g2 \rest \bar "|."
}
}
\addlyrics {
\lyricmode {
A -- ve Ma -- ri -- \skip4 a
gra -- ti -- a ple -- na
gra -- ti -- a ple -- na
Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 cum
Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus
in mu -- li -- e -- ri -- bus
et be -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i
Je -- sus Chri -- "stus," Je -- sus Chri -- stus --
} }
\new Staff
\with {midiInstrument = #"violin"} {
\relative f' {
\clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
R1*2 | % 3
\time 2/4 R2*2 | % 5
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 5
f1 \p \< \! | % 6
f2 d2 \> ~ | % 7
\time 2/4 | % 7
d4 \! \< \! d4 ( | % 8
\time 3/4 d4 c4 ) d4 \> \! | % 9
es4. es8 f4 \< | \barNumberCheck #10
d2 d4 ( | d4) \! % 11
e4 \rest \> \! e4 \rest | % 12
R2. | % 13
d2 \p \mp d4 | % 14
\time 2/4 | % 14
d2 \mf | % 15
c2 \f | % 16
d2 ~ | % 17
d2 ~ | % 18
\time 3/4 | % 18
d4 \pp e4 \rest e4 \rest | % 19
R2. | \barNumberCheck #20
\time 2/4 R2 | % 21
\time 3/4 | % 21
fis4. \mp \< fis8 fis4 \! | % 22
\time 2/4 | % 22
d8 \mf [ es8 ] f8 [ g8 ] | % 23
f16 \mf [ es16 ] d16 [ es16 ] f4 | % 24
f2 \> \! | % 25
R2*3 | % 28
a4 \mp a4 | % 29
a4 f4 | \barNumberCheck #30
f4 d4 | % 31
e8 f8 d8 c8 | % 32
d2 | % 33
R2 | % 34
e4 \rest \p fis4 | % 35
f8 d8 g8 f8 | % 36
d2 | % 37
R2*5 | % 42
e4 \rest \pp f4 | % 43
f4 \< d4 | % 44
d4 \! d4 | % 45
f4 f4 | % 46
es4 es4 | % 47
d2 \> | % 48
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 48
d2 \! g2 \rest | % 49
R1 | \barNumberCheck #50
f2 f2 | % 51
d2 d2 | % 52
r2 \p c2 | % 53
g'2 d2 | % 54
d1 ~ | % 55
d1 ~ | % 56
d2 \pp g2 \rest \bar "|."
}
}
\addlyrics {
\lyricmode {
A -- ve Ma -- ri -- a
gra -- ti -- a ple -- na
gra -- ti -- a ple -- na
Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 cum
Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus
in mu -- li -- e -- ri -- bus
et be -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
"stus," Je -- sus Chri -- stus --
} }
>>](/Wicri/Musique/fr/images/lilypond/4/l/4l94ylhoejl4lktozg1od32njt51o8j/4l94ylho.png)
Ténors
![<<
\new Staff
\with {midiInstrument = #"Church organ"} {
\relative bes' {
\clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
bes1 \p \< | % 2
a2 g2 \! | % 3
\time 2/4 fis2 ( \< | % 4
g2 \! ) \> | % 5
\numericTimeSignature\time 4/4 bes2 \! f2 \rest | % 6
R1 | % 7
\time 2/4 R2 | % 8
\time 3/4 R2.*3 | % 11
d'4. \< \mp d8 d4 \! ~ | % 12
d4 \> \! cis4 d4 \< ~ | % 13
d4 a4. \! a8 | % 14
\time 2/4 d4 bes4 | % 15
g4. \f ( a8 | % 16
b2 ) ~ | % 17
b2 | % 18
\time 3/4 | % 18
d4. \p d8 d4 | % 19
d4 \mp \< c8 b8 a8 \! \> d8 | \barNumberCheck #20
\time 2/4 | \barNumberCheck #20
d8 \! \< [ cis8 ] d4 \! \> ~ | % 21
\time 3/4 | % 21
d4 \! a4 \rest a4 \rest | % 22
\time 2/4 R2*2 | % 24
bes4 \mp bes4 | % 25
a4 g4 | % 26
fis4 d'8 \rest bes8 | % 27
c8 d8 bes8 c8 | % 28
a2 \pp | % 29
R2*3 | % 32
a4 \rest \pp d4 | % 33
c8 d8 d8 c8 | % 34
d2 | % 35
R2 | % 36
a4 \rest \p d4 ~ | % 37
d8 bes4 a8 | % 38
d4 c4 | % 39
es4 \< d4 \! | \barNumberCheck #40
c4 bes4 | % 41
c2 \> | % 42
d2 \! | % 43
R2*5 | % 48
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 48
d2 \pp \< d2 | % 49
bes2 \! \> bes2 \! | \barNumberCheck #50
R1*2 | % 52
bes2 c2 | % 53
g2 ( a2 ) | % 54
b1 \f ~ | % 55
b1 ~ | % 56
b2 \pp f2 \rest \bar "|."
}
}
\addlyrics {
\lyricmode {
A -- ve Ma -- ri -- a
gra -- ti -- a ple -- na
gra -- ti -- a ple -- na
Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 cum
Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus
in mu -- li -- e -- ri -- bus
et be -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
"stus," Je -- sus Chri -- stus --
} }
\new Staff
\with {midiInstrument = #"violin"} {
\relative bes' {
\key d \minor \time 4/4 | % 1
R1*2 | % 3
\time 2/4 R2*2 | % 5
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 5
bes1
a2 \< g2 \>
\time 2/4 | % 7
fis2 \< \! (
\time 3/4 | % 8
g2 \> ) a4 \! | % 9
c4. c8 c4
bes2 \< a4 \! \> ~ | % 11
a4 \! a4 \rest a4 \rest | % 12
R2. | % 13
a2 \p a4 \mp| % 14
\time 2/4 a2 \mf
g2 \f | % 16
g2 \> ~ | % 17
g2 ~ | % 18
\time 3/4 | % 18
g4 \pp \! a4 \rest a4 \rest | % 19
R2. | \barNumberCheck #20
\time 2/4 R2 | % 21
\time 3/4 | % 21
d4. \mp \< d8 d4 \!
\time 2/4 f8 [ es8 ] d8 [ c16 bes16 ] | % 23
a8 [ bes8 ] c4 | % 24
d2 \> \! | % 25
R2*3 | % 28
fis4 \mp fis4
e4 d4 | \barNumberCheck #30
c4 f8 \rest d8 | % 31
cis8 c8 bes8 g8 | % 32
a2 | % 33
R2 | % 34
a4 \rest \p d4 | % 35
c8 bes8 es8 c8
bes2 | % 37
R2*5 | % 42
a4 \rest \pp bes4
a4 \< g4 | % 44
fis4 \! bes4 | % 45
c4 d4 | % 46
bes4 c4 | % 47
a2 \> | % 48
\numericTimeSignature\time 4/4 | % 48
g2 \! f2 \rest | % 49
R1 \break | \barNumberCheck #50
d'2 c2 | % 51
bes2 a2 | % 52
d2 \p c2 \< | % 53
bes2 ( a2 ) | % 54
g1 \! \f ~ | % 55
g1 \> ~ | % 56
g2 \pp \! f2 \rest \bar "|."
}
}
\addlyrics {
\lyricmode {
A -- ve Ma -- ri -- a
gra -- ti -- a ple -- na
gra -- ti -- a ple -- na
Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 cum
Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus
in mu -- li -- e -- ri -- bus
et be -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
"stus," Je -- sus Chri -- stus --
} }
>>](/Wicri/Musique/fr/images/lilypond/p/b/pb0f3pam0i67wbaotxmhu67qpt0wh6t/pb0f3pam.png)
Basses
