Ave Maria à 2 chœurs (Jacobus Gallus)/Ursic Chœur 1

De Wicri Musique

Cette page présente une partition, pour chaque voix, du premier chœur de l'Ave Maria à 8 voix de Jacobus Gallus dans une transcription de Vladimir Ursic.

Choeur 1

Soprano


<<
 \new Staff 
  \with {midiInstrument = #"violin"} {
    \relative d'' {
    \clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
    d1 \p \< | % 2
    c2 \!  bes2 \> \!   | % 3
    \time 2/4  | % 3
    a2 \<  ( | % 4
    g2 \! \> ) | % 5
    \numericTimeSignature\time 4/4  f2 \! d'2 \rest | % 6
    R1 | % 7
    \time 2/4  R2  | % 8
    \time 3/4  R2.*3 | % 11
    a4. \< \mp a8 bes4 \! | % 12
    a2 \> a4 \! | % 13
    d2 \< d4 | % 14
    \time 2/4  d2 \!  | % 15
    es2 \f | % 16
    d2 \> ~ | % 17
    d2 \! \pp | % 18
    \time 3/4  | % 18
    b4. \p b8 b4 | % 19
    a4. \mp \< ( g8 fis8 \! \> [ g8 ] | \barNumberCheck #20
    \time 2/4  | \barNumberCheck #20
    a4 \! \< ) a4 \! ~ | % 21
    \time 3/4  | % 21
    a4 \> \! f'4 \rest f4 \rest| % 22
    \time 2/4  R2*2 | % 24
    d4 \mp  d4 | % 25
    c4 bes4  | % 26
    a4 g4 | % 27
    a8 ^. a8 ^. g8 ^. g8 ^. | % 28
    fis2 \pp  | % 29
    R2*3 | % 32
    f'4 \rest \pp a,4  | % 33
    a8 ^. f8 ^. bes8 ^. a8  ^. | % 34
    a2 | % 35
    R2 \break | % 36
    f'4 \rest \p bes,4 | % 37
    d4 c4 | % 38
    bes4 a4 | % 39
    c4 \< bes4 | \barNumberCheck #40
    a4 \! bes4 ~ | % 41
    bes4 \> a4 | % 42
    bes2 \!  | % 43
    R2*5 | % 48
    \numericTimeSignature\time 4/4  | % 48
    b2 \pp a2 \< | % 49
    g2 \! \> f2 \! | \barNumberCheck #50
    R1*2 | % 52
    d'2 \p \p a2 \< | % 53
    bes4. ( c8 d2 ) | % 54
    d1 \! \f ~ | % 55
    d1 \> ~ | % 56
    d2 \pp \! d2 \rest \bar "|."

    }
 }

\addlyrics { 
\lyricmode {
  A -- ve Ma -- ri -- a
  gra -- ti -- a ple -- na
  gra -- ti -- a ple -- na
  Do -- mi -- nus te --  cum
  Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus 
 in mu -- li -- e -- ri -- bus 
et be  -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
    "stus," Je -- sus Chri -- stus --
} } 

>>

Alto


<<
 \new Staff 
  \with {midiInstrument = #"violin"} {
 \relative f' {
    \clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
    f1 \p \<  % 2

    f2 d2 \! ~ | % 3
    \time 2/4  | % 3
    d4 \< d4 ~ | % 4
    d4 \! \> c4 \! | % 5
    \numericTimeSignature\time 4/4  d2 g2 \rest | % 6
    R1 | % 7
    \time 2/4  R2 | % 8
    \time 3/4  R2.*3 | % 11
    fis4.  \< \mp \! fis8 g4 | % 12
    e2 fis4 \> \! | % 13
    fis4. \< fis8 fis4 | % 14
    \time 2/4  g2 \!  | % 15
    g2 \f | % 16
    r2 | % 17
    r2 | % 18
    \time 3/4   % 18
    g4. \p  g8 g4 \mp | % 19
    fis4. \! \> e16 [ d16 ] c8 [ d8 ] | \barNumberCheck #20
    \time 2/4  | \barNumberCheck #20
    e4 \! \< \! fis4 ~ | % 21
    \time 3/4  | % 21
    fis4 \> \! e4 \rest e4 \rest  | % 22
    \time 2/4  R2*2 | % 24
    f4 \mp  f4 | % 25
    f4 d4 | % 26
    d4  d4 | % 27
    f8 f8 es8 es8 | % 28
    d2 \pp  | % 29
    R2*3 | % 32
    e4 \rest \pp fis4 | % 33
    e8 d8 g8 e8 | % 34
    fis2 | % 35
    R2 | % 36
    e4 \rest \p f4 | % 37
    f4 f4 | % 38
    f4 f4 | % 39
    g4 \< f4 | \barNumberCheck #40
    f4 \! d4 | % 41
    f2 \> | % 42
    f2 \!| % 43
    R2*5 | % 48
    \numericTimeSignature\time 4/4  | % 48
    c4 \rest \pp \<  g'2 fis4 | % 49
    es2 d2 \!  | \barNumberCheck #50
    R1*2 | % 52
 
    d2 f2 \< | % 53
    r4 g4 ( g4 fis4 )\! | % 54
    g1 \f ~ | % 55
    g1 \> ~ | % 56
    g2 \pp \! g2 \rest \bar "|."
    }
}

\addlyrics { 
\lyricmode {
  A -- ve Ma -- ri -- \skip4  a
  gra -- ti -- a ple -- na
  gra -- ti -- a ple -- na
  Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4  \skip4 \skip4 \skip4 cum
  Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus 
 in mu -- li -- e -- ri -- bus 
et be  -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i 
Je -- sus Chri --   "stus," Je -- sus Chri -- stus --
} } 

>>

Ténors


<<
 \new Staff 
  \with {midiInstrument = #"Church organ"} {
  \relative bes' {
    \clef "treble" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
    bes1 \p \<  | % 2
      a2  g2 \! | % 3
    \time 2/4  fis2 ( \< | % 4
    g2  \! ) \> | % 5
    \numericTimeSignature\time 4/4  bes2 \!  f2 \rest | % 6
    R1 | % 7
    \time 2/4  R2 | % 8
    \time 3/4  R2.*3 | % 11
    d'4. \< \mp d8 d4 \! ~ | % 12
    d4 \> \! cis4 d4 \< ~ | % 13
    d4 a4. \! a8 | % 14
    \time 2/4  d4 bes4  | % 15
    g4. \f ( a8 | % 16
    b2 ) ~ | % 17
    b2 | % 18
    \time 3/4  | % 18
    d4. \p d8 d4 | % 19
    d4 \mp \< c8  b8  a8 \! \>  d8 | \barNumberCheck #20
    \time 2/4  | \barNumberCheck #20
    d8 \! \< [ cis8 ] d4 \! \> ~ | % 21
    \time 3/4  | % 21
    d4 \! a4 \rest a4 \rest | % 22
    \time 2/4  R2*2 | % 24
    bes4 \mp  bes4 | % 25
    a4 g4  | % 26
    fis4 d'8 \rest bes8 | % 27
    c8 d8 bes8 c8 | % 28
    a2 \pp  | % 29
    R2*3 | % 32
    a4 \rest \pp d4 | % 33
    c8 d8 d8 c8 | % 34
    d2 | % 35
    R2 | % 36
    a4 \rest \p d4 ~ | % 37
    d8 bes4 a8 | % 38
    d4 c4 | % 39
    es4 \< d4 \! | \barNumberCheck #40
    c4 bes4 | % 41
    c2 \> | % 42
    d2 \! | % 43
    R2*5 | % 48
    \numericTimeSignature\time 4/4  | % 48
    d2 \pp \< d2 | % 49
    bes2 \! \> bes2 \!  | \barNumberCheck #50
    R1*2 | % 52
    bes2 c2 | % 53
    g2 ( a2 ) | % 54
    b1 \f ~ | % 55
    b1 ~ | % 56
    b2 \pp f2 \rest \bar "|."
    }
}

\addlyrics { 
\lyricmode {
  A -- ve Ma -- ri -- a
  gra -- ti -- a ple -- na
  gra -- ti -- a ple -- na
  Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 cum
  Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus 
 in mu -- li -- e -- ri -- bus 
et be  -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
    "stus," Je -- sus Chri -- stus --
} } 

>>

Basses


<<
 \new Staff 
  \with {midiInstrument = #"church organ"} {
  \relative bes, {
    \clef "bass" \key d \minor \numericTimeSignature\time 4/4 | % 1
    bes1 \p \<    \! | % 2
     % 2
    f2  \> g2 \! | % 3
    \time 2/4  d'2 ( | % 4
    es2 \< \! \> ) | % 5
    \numericTimeSignature\time 4/4  d2 \! b2 \rest | % 6
    R1 | % 7
    \time 2/4  R2 | % 8
    \time 3/4  R2.*3 | % 11
    d4. \! d8 g4 | % 12
    a2  \> \! d,4  \< ( d4 ) | % 13
    r4 \! d4 ~ | % 14
    \time 2/4  d8 d8 g4 | % 15
    es4 \f c4 | % 16
    R2*2 | % 18
    \time 3/4  | % 18
    g'4. \p g8 g4 \< \mp | % 19
    d8 \! \>  e8  fis8  g8  a8  b8  | \barNumberCheck #20
    \time 2/4  | \barNumberCheck #20
    a4 \! \< \! \> d,4 ~ | % 21
    \time 3/4  | % 21
    d4 \! g,4 \rest g4 \rest  | % 22
    \time 2/4  R2*2 | % 24
    bes4 \mp  bes4 | % 25
    f'4 g4 | % 26
    d4 g4 | % 27
    f8 _. d8 _. es8 _. c8 _. | % 28
    d2 \pp   | % 29
    R2*3 | % 32
    g,4 \rest \pp d'4  | % 33
    a'8 _. bes8 _. g8 _. a8  _. | % 34
    d,2 | % 35
    R2  | % 36
    g,4 \rest \p bes'4 | % 37
    bes4 f4 | % 38
    bes,4 f'4 | % 39
    c4 \< \! d4 | \barNumberCheck #40
    f4 g4 | % 41
    f2 \> | % 42
    bes,2 \!  | % 43
    R2*5 | % 48
    \numericTimeSignature\time 4/4  | % 48
    g'2 d2 \pp \< | % 49

    es2 bes2 \!  | \barNumberCheck #50
    R1*2 | % 52
    f'2 f2 | % 53
    d2 ~ d2 | % 54
    d1 \f ~ | % 55
    d1 ~ | % 56
    d2 \pp b2 \rest \bar "|."
    }
}

\addlyrics { 
\lyricmode {
  A -- ve Ma -- ri -- a
  gra -- ti -- a ple -- na
  gra -- ti -- a ple -- na
  Do -- mi -- nus te -- \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4 \skip4  cum
  Be -- ne -- di -- cta tu in mu -- li -- e -- ri -- bus 
 in mu -- li -- e -- ri -- bus 
et be  -- ne di -- ctus fru -- ctus ven -- tris tu -- i Je -- sus Chri --
    "stus," Je -- sus Chri -- stus --
} } 

>>