Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « teachers »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
teacher < teachers < teaches  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 10.
Ident.Authors (with country if any)Title
000173 (2012) M. Najeeb Shafiq [États-Unis]Do School Incentives and Accountability Measures Improve Skills in the Middle East and North Africa? The Cases of Jordan and Tunisia
000214 (1997) Maria E. Magone [États-Unis] ; Jinfa Cai [États-Unis] ; Edward A. Silver [États-Unis] ; Ning Wang [États-Unis]Validating the cognitive complexity and content quality of a mathematics performance assessment
000D69 (2013) Bonnie Adair-Hauck [États-Unis] ; Francis J. TroyanA Descriptive and Co‐Constructive Approach to Integrated Performance Assessment Feedback
001565 (1983) Phillip S. Strain [États-Unis] ; Mary Margaret Kerr [États-Unis] ; Vaughan Stagg [États-Unis] ; Donna A. Lenkner [États-Unis] ; Deborah L. Lambert [États-Unis] ; Sylvia R. Mendelsohn [États-Unis] ; Vany M. Franca [États-Unis]Relationships between self‐concept and directly observed behaviors in kindergarten children
001635 (1994) Susan B. Campbell [États-Unis] ; Elizabeth W. Pierce [États-Unis] ; Cynthia L. March [États-Unis] ; Linda J. Ewing [États-Unis] ; Emily K. Szumowski [États-Unis]Hard‐to‐Manage Preschool Boys: Symptomatic Behavior across Contexts and Time
001F66 (2005) Laura J. Moin [États-Unis] ; Jennifer K. Dorfield [États-Unis] ; Christian D. Schunn [États-Unis]Where can we find future K‐12 science and math teachers? a search by academic year, discipline, and academic performance level
002053 (1999) Karen Fullerton [États-Unis] ; Jane Greenberg [États-Unis] ; Maureen Mcclure [États-Unis] ; Edie Rasmussen [États-Unis] ; Darin Stewart [États-Unis]A digital library for education the PENDOR project
002E90 (1996) David P. Farrington [Royaume-Uni] ; Rolf Loeber [États-Unis] ; Magda Stouthamer-Loeber [États-Unis] ; Welmoet B. Van Kammen [États-Unis] ; Laura Schmidt [États-Unis]SELF‐REPORTED DELINQUENCY AND A COMBINED DELINQUENCY SERIOUSNESS SCALE BASED ON BOYS, MOTHERS, AND TEACHERS: CONCURRENT AND PREDICTIVE VALIDITY FOR AFRICAN‐AMERICANS AND CAUCASIANS
003568 (2012) Bing Han ; Siddhartha R. Dalal ; Daniel F. Mccaffrey [États-Unis]Simultaneous One-Sided Tests With Application to Education Evaluation Systems
003983 (2012) Ming-Te Wang ; Jacquelynne S. EcclesSocial Support Matters: Longitudinal Effects of Social Support on Three Dimensions of School Engagement From Middle to High School

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "teachers" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "teachers" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    teachers
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021