Serveur d'exploration Santé et pratique musicale - Exploration (Accueil)

Index « AffOrg.i » - entrée « University College de Londres »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
University College Dublin < University College de Londres < Université Aalto  Facettes :

List of bibliographic references indexed by University College de Londres

Number of relevant bibliographic references: 18.
Ident.Authors (with country if any)Title
000010 (2021) Sietske A M. Sikkes [Pays-Bas] ; Yi Tang [République populaire de Chine] ; Roos J. Jutten [Pays-Bas] ; Linda M P. Wesselman [Pays-Bas] ; Lyn S. Turkstra [Canada] ; Henry Brodaty [Australie] ; Linda Clare [Royaume-Uni] ; Erin Cassidy-Eagle [États-Unis] ; Kay L. Cox [Australie] ; Gaël Chételat [France] ; Sophie Dautricourt [France] ; Klodian Dhana [États-Unis] ; Hiroko Dodge [États-Unis] ; Rose-Marie Dröes [Pays-Bas] ; Benjamin M. Hampstead [États-Unis] ; Thomas Holland [États-Unis] ; Amit Lampit [Australie] ; Kate Laver [Australie] ; Antoine Lutz [France] ; Nicola T. Lautenschlager [Australie] ; Susan M. Mccurry [États-Unis] ; Franka J M. Meiland [Pays-Bas] ; Martha Clare Morris [États-Unis] ; Kimberly D. Mueller [États-Unis] ; Ruth Peters [Australie] ; Gemma Ridel [Royaume-Uni] ; Aimee Spector [Royaume-Uni] ; Jenny T. Van Der Steen [Pays-Bas] ; Jeanette Tamplin [Australie] ; Zara Thompson [Australie] ; Alex Bahar-Fuchs [Australie]Toward a theory-based specification of non-pharmacological treatments in aging and dementia: Focused reviews and methodological recommendations.
000235 (2020) L. R Dmark [Suède] ; Ll Magnusson Hanson [Suède] ; S. Montgomery [Royaume-Uni] ; E. Bojner Horwitz [Suède] ; W. Osika [Suède]Mind and body exercises (MBE), prescribed antidepressant medication, physical exercise and depressive symptoms - a longitudinal study.
000272 (2020) Sebastian Ruiz-Blais [Royaume-Uni] ; Michele Orini [Royaume-Uni] ; Elaine Chew [France]Heart Rate Variability Synchronizes When Non-experts Vocalize Together.
000372 (2020) Una Foye [Royaume-Uni] ; Yan Li [Royaume-Uni] ; Mary Birken [Royaume-Uni] ; Kayleigh Parle [Royaume-Uni] ; Alan Simpson [Royaume-Uni]Activities on acute mental health inpatient wards: A narrative synthesis of the service users' perspective.
000404 (2019) Sharon Marie Weldon [Royaume-Uni] ; Terhi Korkiakangas [Royaume-Uni] ; Jennifer Calzada [Royaume-Uni] ; James R. Korndorffer [États-Unis] ; Roger L. Kneebone [États-Unis]A Surgical Team Simulation to Improve Teamwork and Communication across Two Continents: ViSIOT Proof-of-Concept Study.
000500 (2019) Desmond Charles Sergeant [Royaume-Uni] ; Evangelos Himonides [Royaume-Uni]Orchestrated Sex: The Representation of Male and Female Musicians in World-Class Symphony Orchestras.
000558 (2019) Meret Branscheidt [États-Unis, Suisse] ; Panagiotis Kassavetis [États-Unis, Royaume-Uni] ; Manuel Anaya [États-Unis] ; Davis Rogers [États-Unis] ; Han Debra Huang [États-Unis] ; Martin A. Lindquist [États-Unis] ; Pablo Celnik [États-Unis]Fatigue induces long-lasting detrimental changes in motor-skill learning.
000612 (2019) Margaret S. Barrett [Australie] ; Libby M. Flynn [Australie] ; Joanne E. Brown [Australie] ; Graham F. Welch [Royaume-Uni]Beliefs and Values About Music in Early Childhood Education and Care: Perspectives From Practitioners.
000626 (2019) Hei Wan Mak [Royaume-Uni] ; Daisy Fancourt [Royaume-Uni]Arts engagement and self-esteem in children: results from a propensity score matching analysis.
000773 (2018) R. Bianco [Royaume-Uni] ; G. Novembre [Royaume-Uni] ; P E Keller [Australie] ; A. Villringer [Allemagne] ; D. Sammler [Allemagne]Musical genre-dependent behavioural and EEG signatures of action planning. A comparison between classical and jazz pianists.
000801 (2018) Yafeng Pan [Belgique] ; Giacomo Novembre [Royaume-Uni] ; Bei Song [République populaire de Chine] ; Xianchun Li [République populaire de Chine] ; Yi Hu [République populaire de Chine]Interpersonal synchronization of inferior frontal cortices tracks social interactive learning of a song.
000907 (2018) Michael Eades [Royaume-Uni] ; Kathryn Lord [Royaume-Uni] ; Claudia Cooper [Royaume-Uni]'Festival in a Box': Development and qualitative evaluation of an outreach programme to engage socially isolated people with dementia.
000A09 (2017) Staci Vicary [Royaume-Uni, Australie] ; Matthias Sperling [Royaume-Uni] ; Jorina Von Zimmermann [Royaume-Uni] ; Daniel C. Richardson [Royaume-Uni] ; Guido Orgs [Royaume-Uni]Joint action aesthetics.
000A55 (2017) Kathryn M. Rowan [Royaume-Uni] ; Derek C. Angus [États-Unis] ; Michael Bailey [Australie] ; Amber E. Barnato [États-Unis] ; Rinaldo Bellomo [Australie] ; Ruth R. Canter [Royaume-Uni] ; Timothy J. Coats [Royaume-Uni] ; Anthony Delaney [Australie] ; Elizabeth Gimbel [États-Unis] ; Richard D. Grieve [Royaume-Uni] ; David A. Harrison [Royaume-Uni] ; Alisa M. Higgins [Australie] ; Belinda Howe [Australie] ; David T. Huang [États-Unis] ; John A. Kellum [États-Unis] ; Paul R. Mouncey [Royaume-Uni] ; Edvin Music [États-Unis] ; Sandra L. Peake [Australie] ; Francis Pike ; Michael C. Reade [Australie] ; M Zia Sadique [Royaume-Uni] ; Mervyn Singer [Royaume-Uni] ; Donald M. Yealy [États-Unis]Early, Goal-Directed Therapy for Septic Shock - A Patient-Level Meta-Analysis.
000E41 (2015) I C Mcmanus [Royaume-Uni] ; Terry Ng-Knight [Royaume-Uni] ; Lucy Riglin [Royaume-Uni] ; Norah Frederickson [Royaume-Uni] ; Katherine Shelton [Royaume-Uni] ; Frances Rice [Royaume-Uni]Doctor, builder, soldier, lawyer, teacher, dancer, shopkeeper, vet: exploratory study of which eleven-year olds would like to become a doctor.
000F72 (2014) Gill Livingston [Royaume-Uni] ; Lynsey Kelly [Royaume-Uni] ; Elanor Lewis-Holmes [Royaume-Uni] ; Gianluca Baio [Royaume-Uni] ; Stephen Morris [Royaume-Uni] ; Nishma Patel [Royaume-Uni] ; Rumana Z. Omar [Royaume-Uni] ; Cornelius Katona [Royaume-Uni] ; Claudia Cooper [Royaume-Uni]Non-pharmacological interventions for agitation in dementia: systematic review of randomised controlled trials.
001667 (2009) Adrian Furnham [Royaume-Uni] ; Adriane Arteche ; Tomas Chamorro-Premuzic ; Askin Keser ; Viren SwamiSelf- and other-estimates of multiple abilities in Britain and Turkey: a cross-cultural comparison of subjective ratings of intelligence.
001D42 (1997) A J Waters [Royaume-Uni] ; G. Underwood ; J M FindlayStudying expertise in music reading: use of a pattern-matching paradigm.

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Sante/explor/SanteMusiqueV1/Data/Main/Exploration
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/AffOrg.i -k "University College de Londres" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/AffOrg.i  \
                -Sk "University College de Londres" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Sante
   |area=    SanteMusiqueV1
   |flux=    Main
   |étape=   Exploration
   |type=    indexItem
   |index=    AffOrg.i
   |clé=    University College de Londres
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Mon Mar 8 15:23:44 2021. Site generation: Mon Mar 8 15:23:58 2021