Serveur d'exploration Santé et pratique musicale - Curation (Accueil)

Index « AffRegion.i » - entrée « Ohio »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Nouvelle-Galles du Sud < Ohio < Oklahoma  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 18.
Ident.Authors (with country if any)Title
000054 (2021) Xiaoxiao Yang ; Yifan Ma [États-Unis] ; Haotian Xie [États-Unis] ; Shiyan Dong [États-Unis] ; Gaofeng Rao ; Zhaogang Yang [États-Unis] ; Jingjing Zhang [États-Unis] ; Qingqing WuExtracellular Vesicles in the Treatment of Parkinson's Disease: A Review.
000259 (2020) Holly Reckers [États-Unis] ; Erin Donahue [États-Unis] ; Wendy Leborgne [États-Unis]Comparison of Reported Vocal Habits of First-Year Undergraduate and Graduate Vocal Performance Majors.
000293 (2020) Amanda K. Henley [États-Unis] ; Elizabeth Collier [États-Unis] ; Kim Robertson [États-Unis] ; Marial A. Biard [États-Unis] ; Kathryn Bruno [États-Unis] ; Hannah Bush [États-Unis] ; Erinn Frees [États-Unis] ; Caitlin Krater [États-Unis] ; Sarah Woolever [États-Unis] ; Debra S. Burns [États-Unis] ; Sheri L. Robb [États-Unis]Music Therapist Experiences of a Randomized Controlled Trial as Clinician Researchers.
000672 (2018) Susan V. Brammer [États-Unis]What Interventions Improve Outcomes for the Patient Who Is Depressed and in Pain?
000826 (2018) David Z. Hambrick [États-Unis] ; Alexander P. Burgoyne [États-Unis] ; Brooke N. Macnamara [États-Unis] ; Fredrik Ullén [Suède]Toward a multifactorial model of expertise: beyond born versus made.
000831 (2018) Jaswandi Tushar Pitale [États-Unis] ; John H. Bolte [États-Unis]A heel-strike real-time auditory feedback device to promote motor learning in children who have cerebral palsy: a pilot study to test device accuracy and feasibility to use a music and dance-based learning paradigm.
000853 (2018) Jeffrey A. Russell [États-Unis] ; Moegi Yamaguchi [États-Unis]Sound Exposure of Healthcare Professionals Working with a University Marching Band.
000921 (2018) Christin Ray [États-Unis] ; Michael D. Trudeau [États-Unis] ; Scott Mccoy [États-Unis]Effects of Respiratory Muscle Strength Training in Classically Trained Singers.
000A96 (2017) Kathryn L. Kreicher [États-Unis] ; Jeremy S. Bordeaux [États-Unis]Addressing Practice Gaps in Cutaneous Surgery: Advances in Diagnosis and Treatment.
000C45 (2016) Nadav Klein [États-Unis] ; Kathi J. Kemper [États-Unis]Integrative Approaches to Caring for Children with Autism.
000D02 (2016) Susan E. Thrane [États-Unis] ; Shannon Wanless [États-Unis] ; Susan M. Cohen [États-Unis] ; Cynthia A. Danford [États-Unis]The Assessment and Non-Pharmacologic Treatment of Procedural Pain From Infancy to School Age Through a Developmental Lens: A Synthesis of Evidence With Recommendations.
000D27 (2015) Lee-Fay Low [Australie] ; Jessica Rose Baker [Australie] ; Fleur Harrison [Australie] ; Yun-Hee Jeon [Australie] ; Maggie Haertsch [Australie] ; Cameron Camp [États-Unis] ; Margaret Skropeta [Australie]The Lifestyle Engagement Activity Program (LEAP): Implementing Social and Recreational Activity into Case-Managed Home Care.
000D33 (2015) Jamie Marich [États-Unis] ; Terra Howell [États-Unis]Dancing Mindfulness: A Phenomenological Investigation of the Emerging Practice.
000D67 (2015) Gay Powell Hanna [États-Unis] ; Linda S. Noelker [États-Unis] ; Beth Bienvenu [États-Unis]The arts, health, and aging in america: 2005-2015.
001025 (2014) Erin N. Donahue [États-Unis] ; Wendy D. Leborgne [États-Unis] ; Susan Baker Brehm [États-Unis] ; Barbara D. Weinrich [États-Unis]Reported vocal habits of first-year undergraduate musical theater majors in a preprofessional training program: a 10-year retrospective study.
001087 (2013) Randall W. Dick [États-Unis] ; Jacqueline R. Berning ; William Dawson ; Richard D. Ginsburg ; Clay Miller ; George T. ShybutAthletes and the arts--the role of sports medicine in the performing arts.
001A78 (2004) Gary N. Fox [États-Unis] ; Nashat S. Moawad ; R E MusicFIRSTConsult: a useful point-of-care clinical reference.
001E62 (1992) R M Radziewicz [États-Unis] ; S M SchneiderUsing diversional activity to enhance coping.

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Sante/explor/SanteMusiqueV1/Data/Main/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Curation/AffRegion.i -k "Ohio" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Curation/AffRegion.i  \
                -Sk "Ohio" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Main/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Sante
   |area=    SanteMusiqueV1
   |flux=    Main
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AffRegion.i
   |clé=    Ohio
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Mon Mar 8 15:23:44 2021. Site generation: Mon Mar 8 15:23:58 2021