Serveur d'exploration sur Heinrich Schütz - Analysis (USA)

Index « AbsEn.i » - entrée « framework »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
frameshifts < framework < frameworks  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 16.
Ident.Authors (with country if any)Title
000005 (2011) Peter Mandaville [États-Unis]Transnational Muslim solidarities and everyday life
000049 (2007) Paul Nadasdy [États-Unis]The gift in the animal: The ontology of hunting and human–animal sociality
000051 (2007) Tefko Saracevic [États-Unis]Relevance: A review of the literature and a framework for thinking on the notion in information science. Part II: nature and manifestations of relevance
000087 (2004) Courtney B. Abrams [États-Unis] ; Karen Albright [États-Unis] ; Aaron Panofsky [États-Unis]Contesting the New York Community: From Liminality to the “New Normal” in the Wake of September 11
000130 (1999) Syed Z. Shariq [États-Unis]How does knowledge transform as it is transferred Speculations on the possibility of a cognitive theory of knowledgescapes
000139 (1998) Frank Pajares [États-Unis] ; Laura Graham [États-Unis]Formalist thinking and language arts instruction
000157 (1996) Geoffrey M. Curran [États-Unis]From “Swinging Hard” to “Rocking Out”: Classification of Style and the Creation of Identity in the World of Drumming
000184 (1994) Thomas Greider [États-Unis] ; Lorraine Garkovich [États-Unis]Landscapes: The Social Construction of Nature and the Environment
000197 (1992) W. Schmitz [Allemagne] ; C. X. Yang [Allemagne] ; H. Hübel [Allemagne] ; A. P. Byrne [Allemagne] ; R. Müsseler [Allemagne] ; N. Singh [Allemagne] ; K. H. Maier [Allemagne] ; A. Kuhnert [Allemagne] ; R. Wyss [États-Unis]High-spin states in 163Lu
000198 (1992) Atwood D. Gaines [États-Unis]From DSM-I to III-R; voices of self, mastery and the other: A cultural constructivist reading of U.S. psychiatric classification
000223 (1990) B. Kinzie [États-Unis]Requirements and benefits of effective interactive instruction: Learner control, self-regulation, and continuing motivation
000260 (1985) Armand V. Cardello [États-Unis] ; Owen Maller [États-Unis] ; Helene Bloom Masor [États-Unis] ; Cindy Dubose [États-Unis] ; Barbara Edelman [États-Unis]Role of Consumer Expectancies in the Acceptance of Novel Foods
000266 (1984) G. Hamilton [États-Unis]Patriarchalism in imperial China and Western Europe
000283 (1981) Robert Hopper [États-Unis]THE TAKEN‐FOR‐GRANTED
000285 (1981) Joanne L. Finkelstein [États-Unis]Sociology and susan sontag: Re-shaping the discipline
000300 (1978) Louis A. Fourcher [États-Unis]A view of subjectivity in the evolution of communicative behavior

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Musique/explor/SchutzV1/Data/USA/Analysis
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/USA/Analysis/AbsEn.i -k "framework" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/USA/Analysis/AbsEn.i  \
                -Sk "framework" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/USA/Analysis/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Musique
   |area=    SchutzV1
   |flux=    USA
   |étape=   Analysis
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    framework
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Mon Feb 8 17:34:10 2021. Site generation: Mon Feb 8 17:41:23 2021