Serveur d'exploration Tamazight - Curation (Accueil)

Index « Pays » - entrée « Suède »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Suisse < Suède < Tanzanie  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 15. **** probable Xml problem ****
Ident.Authors (with country if any)Title
000100 (2013) Sarah Fried [Suède] ; Amina Mahmoud Warsame [Suède] ; Vanja Berggren [Suède] ; Elisabeth Isman [Suède] ; Annika Johansson [Suède]Outpatients' Perspectives on Problems and Needs Related to Female Genital Mutilation/Cutting: A Qualitative Study from Somaliland
000101 (2013) Ripudaman K. Bains [Royaume-Uni] ; Mirna Kovacevic [Royaume-Uni] ; Christopher A. Plaster [Royaume-Uni] ; Ayele Tarekegn [Éthiopie] ; Endashaw Bekele [Éthiopie] ; Neil N. Bradman [Royaume-Uni] ; Mark G. Thomas [Royaume-Uni, Suède]Molecular diversity and population structure at the Cytochrome P450 3A5 gene in Africa
000363 (2011) Hiba Ma Babiker [Suède, Allemagne] ; Carina M. Schlebusch [Suède] ; Hisham Y. Hassan [Soudan] ; Mattias Jakobsson [Suède]Genetic variation and population structure of Sudanese populations as indicated by 15 Identifiler sequence-tagged repeat (STR) loci
000485 (2011) Ian Barnes [Royaume-Uni] ; Anna Duda [Royaume-Uni] ; Oliver G. Pybus [Royaume-Uni] ; Mark G. Thomas [Royaume-Uni, Suède]ANCIENT URBANIZATION PREDICTS GENETIC RESISTANCE TO TUBERCULOSIS
000508 (2010) Fulvio Cruciani [Italie] ; Beniamino Trombetta [Italie] ; Daniele Sellitto [Italie] ; Andrea Massaia [Italie] ; Giovanni Destro-Bisol [Italie] ; Elizabeth Watson [Suède] ; Eliane Beraud Colomb [France] ; Jean-Michel Dugoujon [France] ; Pedro Moral [Espagne] ; Rosaria Scozzari [Italie]Human Y chromosome haplogroup R-V88: a paternal genetic record of early mid Holocene trans-Saharan connections and the spread of Chadic languages
000F13 (2001) B. Altenberg [Suède] ; S. Granger [Belgique, Suède]The grammatical and lexical patterning of MAKE in native and non-native student writing
001011