Serveur d'exploration Tamazight - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « understood »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
understandings < understood < understoodin  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 16.
Ident.Authors (with country if any)Title
000038 (2004) Paul A. Silverstein [États-Unis]Of rooting and uprooting
000656 (2004) Lotte Vermeij [Pays-Bas]“Ya know what I'm sayin'?” The double meaning of language crossing among teenagers in the Netherlands
000684 (2012) Christian SchmittAbgeschoben, ausgesetzt und ausgegrenzt. Linguistische Beobachtungen zu Status und Herkunft der gaskognischen und navarresischen Kagoten
000747 (2012) Agnieszka K. Choi Ska [Pologne]Rytuały Świętowania w Ujęciu Pierre’a Bourdieu / Pierre Bourdieu’s View of Ritual Celebrations
000B18 (2006) B. Abdennaji Guenounou ; B. Yacoubi Loueslati [Tunisie] ; S. Buhler ; S. Hmida [Tunisie] ; H. Ennafaa [Tunisie] ; H. Khodjet-Elkhil [Tunisie] ; N. Moojat [Tunisie] ; A. Dridi [Tunisie] ; K. Boukef [Tunisie] ; A. Ben Ammar Elgaaied [Tunisie] ; A. Sanchez-MazasHLA class II genetic diversity in southern Tunisia and the Mediterranean area
000B76 (2006) Daniel Simberloff [États-Unis]Invasional meltdown 6 years later: important phenomenon, unfortunate metaphor, or both?
000C00 (1986) Gerald Broce [États-Unis]Herder and ethnography
000C63 (2008) Antje Orgassa [Pays-Bas] ; Fred Weerman [Pays-Bas]Dutch gender in specific language impairment and second language acquisition
000D39 (2013) John H. SchumannSocietal Responses to Adult Difficulties in L2 Acquisition: Toward an Evolutionary Perspective on Language Acquisition
000E96 (2012) Juan A. Macías Amoretti [Espagne] ; Juan Marsá Fuentes [Espagne]The struggle for reform: contested conceptualizations of iṣlāḥ in the Maghreb
000F86 (1976) James E. Mcdonald [États-Unis] ; George SheperdThe autistic child: A challenge for educators
001007 (2008) Jonathan Githens-Mazer [Royaume-Uni]Islamic Radicalisation among North Africans in Britain
001065 (2012) Harvey E. GoldbergPatronage as a Model for Muslim–Jewish Relations in North Africa: Contributions of Anthropological Field Research and a Case from Libya
001222 (2002) Eddie Williams [Royaume-Uni] ; James Cooke [Thaïlande]Pathways and Labyrinths: Language and Education in Development
001473 (2003) Mike Williams [Royaume-Uni]Growing Metaphors
001792 (1993) Yip Moira [États-Unis]Cantonese loanword phonology and optimality theory

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Linguistique/explor/TamazightV2/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "understood" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "understood" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Linguistique
   |area=    TamazightV2
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    understood
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.33.
Data generation: Wed Nov 15 18:28:35 2017. Site generation: Sat Feb 10 16:46:27 2024