Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (PascalFrancis)

Index « FC03.fr.i » - entrée « Education »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Edition RNA < Education < Education du patient  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 29.
[0-20] [0 - 20][0 - 29][20-28][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
000017 (2014) Katherine Y. Lin [États-Unis] ; Renee R. Anspach [États-Unis] ; Brett Crawford [États-Unis] ; Sonali Parnami [États-Unis] ; Andrea Fuhrel-Forbis [États-Unis] ; Raymond G. De Vries [États-Unis, Pays-Bas]What must I do to succeed?: Narratives from the US premedical experience
000090 (2014) Anjali Gopalan [États-Unis] ; Emin Tahirovic [États-Unis] ; Haley Moss [États-Unis] ; Andrea B. Troxel [États-Unis] ; JINGSAN ZHU [États-Unis] ; George Loewenstein [États-Unis] ; Kevin G. Volpp [États-Unis]Translating the Hemoglobin A1C with More Easily Understood Feedback: A Randomized Controlled Trial
000695 (2014) Isaac A. Thangasamy [Australie] ; Michael Leveridge [Canada] ; Benjamin J. Davies [États-Unis] ; Antonio Finelli [Canada] ; Brian Stork [États-Unis] ; Henry H. Woo [Australie]International Urology Journal Club via Twitter: 12-Month Experience
000781 (2014) Gregory M. Bump [États-Unis] ; Shanta M. Zimmer [États-Unis] ; Melissa A. Mcneil [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]Hold-Over Admissions: Are They Educational for Residents?
000938 (2014) Melinda M. Manore [États-Unis] ; Katie Brown [États-Unis] ; Linda Houtkooper [États-Unis] ; John Jakicic [États-Unis] ; John C. Peters [États-Unis] ; Marianne Smith Edge [États-Unis] ; Alison Steiber [États-Unis] ; Scott Going [États-Unis] ; Lisa Guillermin Gable [États-Unis] ; Ann Marie Krautheim [États-Unis]Energy Balance at a Crossroads: Translating the Science into Action
000B11 (2014) Anna Chang [États-Unis] ; Helen Fernandez [États-Unis] ; Danelle Cayea [États-Unis] ; Shobhina Chheda [États-Unis] ; Miguel Paniagua [États-Unis] ; Elizabeth Eckstrom [États-Unis] ; Hollis Day [États-Unis]Complexity in Graduate Medical Education: A Collaborative Education Agenda for Internal Medicine and Geriatric Medicine
000B18 (2014) Brian A. Primack [États-Unis] ; Erika L. Douglas [États-Unis] ; Stephanie R. Land [États-Unis] ; Elizabeth Miller [États-Unis] ; Michael J. Fine [États-Unis]Comparison of Media Literacy and Usual Education to Prevent Tobacco Use: A Cluster-Randomized Trial
000F12 (2013) Tetsuro Sakai [États-Unis] ; Patricia L. Karausky [États-Unis] ; Shannon L. Valenti [États-Unis] ; Susan L. Sandusky [États-Unis] ; Sandra C. Hirsch [États-Unis] ; YAN XU [États-Unis]Use of a problem-based learning discussion format to teach anesthesiology residents research fundamentals
001135 (2013) Jed D. Gonzalo [États-Unis] ; Brian S. Heist [États-Unis] ; Briar L. Duffy [États-Unis] ; Liselotte Dyrbye [États-Unis] ; Mark J. Fagan [États-Unis] ; Gary Ferenchick [États-Unis] ; Heather Harrell [États-Unis] ; Paul A. Hemmer [États-Unis] ; Walter N. Kernan [États-Unis] ; Jennifer R. Kogan [États-Unis] ; Colleen Rafferty [États-Unis] ; Raymond Wong [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]The Art of Bedside Rounds: A Multi-Center Qualitative Study of Strategies Used by Experienced Bedside Teachers
001447 (2013) Phillip A. Choi [États-Unis] ; SHUAI XU [États-Unis] ; John Z. Ayanian [États-Unis]Primary Care Careers Among Recent Graduates of Research-Intensive Private and Public Medical Schools
001457 (2013) Genevieve B. Stoler [États-Unis] ; James R. Johnston [États-Unis] ; Judy A. Stevenson [États-Unis] ; Joe Suyama [États-Unis]Preparing Emergency Personnel in Dialysis: A Just-in-Time Training Program for Additional Staffing During Disasters
001558 (2013) Natalia E. Morone [États-Unis] ; Debra K. Weiner [États-Unis]Pain as the Fifth Vital Sign: Exposing the Vital Need for Pain Education : PAIN MANAGEMENT IN OLDER ADULTS
001831 (2013) Yoon Mi Kim [États-Unis] ; Christina Newhill [États-Unis] ; Francesca Lopez [États-Unis]Latino Acculturation and Perceived Educational Achievement: Evidence for a Bidimensional Model of Acculturation among Mexican-American Children
001989 (2013) Kamal Kansou [France] ; Tim Nuttle [États-Unis] ; Katie Farnsworth [États-Unis] ; Bert Bredeweg [Pays-Bas]How plants changed the world: Using qualitative reasoning to explain plant macroevolution's effect on the long-term carbon cycle
001B29 (2013) Ellen B. Gold [États-Unis] ; Sybil L. Crawford [États-Unis] ; Nancy E. Avis [États-Unis] ; Carolyn J. Crandall [États-Unis] ; Karen A. Matthews [États-Unis] ; L. Elaine Waetjen [États-Unis] ; Jennifer S. Lee [États-Unis] ; Rebecca Thurston [États-Unis] ; Marike Vuga [États-Unis] ; Siobán D. Harlow [États-Unis]Factors Related to Age at Natural Menopause: Longitudinal Analyses From SWAN
001B56 (2013) John Stamper [États-Unis] ; Michael Eagle [États-Unis] ; Tiffany Barnes [États-Unis] ; Marvin Croy [États-Unis]Experimental Evaluation of Automatic Hint Generation for a Logic Tutor
002001 (2013) Hyun-A Song [États-Unis] ; Aaron Mann [États-Unis]Building an Asset-Based Bridge to Higher Education: The American Savings for Personal Investment, Retirement, and Education Act of 2010 : Social Policy Assessment: The Ladder of Implementation and Impact
002550 (2012) Nancy H. Tannery [États-Unis] ; Lauren A. Maggio [États-Unis]The role of medical librarians in medical education review articles
002648 (2012) Kenneth R. Koedinger [États-Unis] ; Albert T. Corbett [États-Unis] ; Charles Perfetti [États-Unis]The Knowledge-Learning-Instruction Framework: Bridging the Science-Practice Chasm to Enhance Robust Student Learning
002689 (2012) Kathryn La Barre [États-Unis] ; K. R. Roberto [États-Unis] ; Faye Leibowitz [États-Unis]The Common Gaze: Conversations with Cataloging Instructors about Teaching Online at the Graduate School of Library and Information Science, University of Illinois at Urbana-Champaign : Online Delivery of Cataloging and Classification Education and Instruction
002890 (2012) Shushma Aggarwal [États-Unis] ; Brian C. Bane [États-Unis] ; Charles D. Boucek [États-Unis] ; Raymond M. Planinsic [États-Unis] ; John W. Lutz [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis]Simulation: a teaching tool for liver transplantation anesthesiology

List of associated Author.i

Nombre de
documents
Descripteur
2D. Michael Elnicki
1Aaron Mann
1Albert T. Corbett
1Alison Steiber
1Amber R. Bielecky
1Andrea B. Troxel
1Andrea Fuhrel-Forbis
1Anjali Gopalan
1Ann Marie Krautheim
1Anna Chang
1Anna E. Goswick
1Anna M. Wang
1Antonio Finelli
1Benjamin C. Iii Amick
1Benjamin J. Davies
1Bert Bredeweg
1Brett Crawford
1Brian A. Primack
1Brian C. Bane
1Brian S. Heist
1Brian Stork
1Briar L. Duffy
1Carol M. Stephenson
1Carolyn J. Crandall
1Cathy J. Rotunda
1Charles D. Boucek
1Charles Perfetti
1Christina Newhill
1Christina Racek
1Colleen Rafferty
1Corinne Zimmerman
1D. J. Kolko
1Danelle Cayea
1David G. Metro
1David Klahr
1Debra K. Weiner
1Donald E. Eggerth
1Eileen Reynolds
1Elizabeth Eckstrom
1Elizabeth J. Marsh
1Elizabeth Miller
1Ellen B. Gold
1Emin Tahirovic
1Emma L. Irvin
1Erika L. Douglas
1Faye Leibowitz
1Francesca Lopez
1Gary Ferenchick
1Genevieve B. Stoler
1George Loewenstein
1Gregory M. Bump
1Haley Moss
1Heather Harrell
1Helen Fernandez
1Henry H. Woo
1Hollis Day
1Hyun-A Song
1Isaac A. Thangasamy
1JINGSAN ZHU
1James R. Johnston
1Jamie Jirout
1Jed D. Gonzalo
1Jed Gonzalo
1Jennifer R. Kogan
1Jennifer S. Lee
1Joe Suyama
1John C. Peters
1John Jakicic
1John Stamper
1John W. Lutz
1John Z. Ayanian
1Joseph S. Sanfilippo
1Judith A. Clarke
1Judy A. Stevenson
1Julie W. Childers
1Julius Yang
1K. R. Roberto
1Kamal Kansou
1Karen A. Matthews
1Katherine Y. Lin
1Kathryn La Barre
1Katie Brown
1Katie Farnsworth
1Kenneth R. Koedinger
1Kevin G. Volpp
1Kimberley Cullen
1L. Elaine Waetjen
1Lauren A. Maggio
1Linda Houtkooper
1Lisa Guillermin Gable
1Lisa K. Fazio
1Liselotte Dyrbye
1Lynda S. Robson
1Marianne Smith Edge
1Marike Vuga
1Mark J. Fagan
1Marvin Croy
1Melinda M. Manore
1Melissa A. Mcneil
1Michael Eagle

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/PascalFrancis/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/FC03.fr.i -k "Education" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/FC03.fr.i  \
                -Sk "Education" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    PascalFrancis
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    FC03.fr.i
   |clé=    Education
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021