Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Véhicule électrique And NotJoe Marriott

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 8.
Ident.Authors (with country if any)Title
000006 Apurba Sakti [États-Unis] ; Jeremy J. Michalek [États-Unis] ; Erica R. H. Fuchs [États-Unis] ; Jay F. Whitacre [États-Unis]A techno-economic analysis and optimization of Li-ion batteries for light-duty passenger vehicle electrification
000440 Brandon M. Grainger [États-Unis] ; Gregory F. Reed [États-Unis] ; Adam R. Sparacino [États-Unis] ; Patrick T. Lewis [États-Unis]Power Electronics for Grid-Scale Energy Storage : ENERGY STORAGE - PART I: BATTERIES AND ENERGY CONVERSION SYSTEMS
000F34 Elizabeth J. Traut [États-Unis] ; Tsuwei Charlie Cherng [États-Unis] ; Chris Hendrickson [États-Unis] ; Jeremy J. Michalek [États-Unis]US residential charging potential for electric vehicles
001017 Alan Jenn [États-Unis] ; Inês L. Azevedo [États-Unis] ; Pedro Ferreira [États-Unis]The impact of federal incentives on the adoption of hybrid electric vehicles in the United States
001904 Orkun Karabasoglu [États-Unis] ; Jeremy Michalek [États-Unis]Influence of driving patterns on life cycle cost and emissions of hybrid and plug-in electric vehicle powertrains
001E29 Scott B. Peterson [États-Unis] ; Jeremy J. Michalek [États-Unis]Cost-effectiveness of plug-in hybrid electric vehicle battery capacity and charging infrastructure investment for reducing US gasoline consumption
002D94 Elizabeth Traut [États-Unis] ; Chris Hendrickson [États-Unis] ; Erica Klampfl [États-Unis] ; YIMIN LIU [États-Unis] ; Jeremy J. Michalek [États-Unis]Optimal design and allocation of electrified vehicles and dedicated charging infrastructure for minimum life cycle greenhouse gas emissions and cost
004351 Ching-Shin Norman Shiau [États-Unis] ; Jeremy J. Michalek [États-Unis]Global Optimization of Plug-In Hybrid Vehicle Design and Allocation to Minimize Life Cycle Greenhouse Gas Emissions

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021