Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Trouble des conduites And NotHeather J. Bachman

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 25.
Ident.Authors (with country if any)Title
000020 Michael G. Aman [États-Unis] ; Oscar G. Bukstein [États-Unis] ; Kenneth D. Gadow [États-Unis] ; L. Eugene Arnold [États-Unis] ; Brooke S. G. Molina [États-Unis] ; Nora K. Mcnamara [États-Unis] ; E. Victoria Rundberg-Rivera [États-Unis] ; XIAOBAI LI [États-Unis] ; Heidi Kipp [États-Unis] ; Jayne Schneider [États-Unis] ; Eric M. Butter [États-Unis] ; Jennifer Baker [États-Unis] ; Joyce Sprafkin [États-Unis] ; Robert R. Jr Rice [États-Unis] ; Srihari S. Bangalore [États-Unis] ; Cristan A. Farmer [États-Unis] ; Adrienne B. Austin [États-Unis] ; Kristin A. Buchan-Page [États-Unis] ; Nicole V. Brown ; Elizabeth A. Hurt [États-Unis] ; Sabrina N. Grondhuis [États-Unis] ; Robert L. Findling [États-Unis]What Does Risperidone Add to Parent Training and Stimulant for Severe Aggression in Child Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder?
000353 Samuel W. Hawes [États-Unis] ; Craig E. Henderson [États-Unis] ; Amy L. Byrd [États-Unis] ; Rebecca L. Gazda [États-Unis] ; Jeffrey D. Burke [États-Unis] ; Rolf Loeber [États-Unis] ; Dustin A. Pardini [États-Unis]Refining the Parent-Reported Inventory of Callous-Unemotional Traits in Boys With Conduct Problems
000482 Ming-Te Wang [États-Unis] ; Sarah Kenny [États-Unis]Parental Physical Punishment and Adolescent Adjustment: Bidirectionality and the Moderation Effects of Child Ethnicity and Parental Warmth
000491 Elizabeth C. Shelleby [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis]Outcomes of Parenting Interventions for Child Conduct Problems: A Review of Differential Effectiveness
000645 Ming-Te Wang [États-Unis] ; Sarah Kenny [États-Unis]Longitudinal Links Between Fathers' and Mothers' Harsh Verbal Discipline and Adolescents' Conduct Problems and Depressive Symptoms
000905 David J. Kolko [États-Unis] ; Oliver Lindhiem [États-Unis] ; Jonathan Hart [États-Unis] ; Oscar G. Bukstein [États-Unis]Evaluation of a Booster Intervention Three Years After Acute Treatment for Early-Onset Disruptive Behavior Disorders : Booster Sessions and Long-Term of Treatment Gains
000E48 Tammy Chung [États-Unis] ; Kevin H. Kim [États-Unis] ; Alison E. Hipwell [États-Unis] ; Stephanie D. Stepp [États-Unis]White and Black Adolescent Females Differ in Profiles and Longitudinal Patterns of Alcohol, Cigarette, and Marijuana Use
000F28 Luke W. Hyde [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Ahmad R. Hariri [États-Unis]Understanding youth antisocial behavior using neuroscience through a developmental psychopathology lens: Review, integration, and directions for research
001468 Lori N. Scott [États-Unis] ; Diana J. Whalen [États-Unis] ; Maureen Zalewski [États-Unis] ; Joseph E. Beeney [États-Unis] ; Paul A. Pilkonis [États-Unis] ; Alison E. Hipwell [États-Unis] ; Stephanie D. Stepp [États-Unis]Predictors and consequences of developmental changes in adolescent girls' self-reported quality of attachment to their primary caregiver
001707 Ming-Te Wang [États-Unis] ; Maureen Brinkworth [États-Unis] ; Jacquelynne Eccles [États-Unis]Moderating Effects of Teacher-Student Relationship in Adolescent Trajectories of Emotional and Behavioral Adjustment
001763 Darya Gaysina [Royaume-Uni] ; David M. Fergusson [Nouvelle-Zélande] ; Leslie D. Leve [États-Unis] ; John Horwood [Nouvelle-Zélande] ; David Reiss [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Kit K. Elam [Royaume-Uni] ; Misaki N. Natsuaki [États-Unis] ; Jenae M. Neiderhiser [États-Unis] ; Gordon T. Harold [Royaume-Uni]Maternal Smoking During Pregnancy and Offspring Conduct Problems: Evidence From 3 Independent Genetically Sensitive Research Designs
001793 Christopher J. Trentacosta [États-Unis] ; Luke W. Hyde [États-Unis] ; Benjamin D. Goodlett [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis]Longitudinal Prediction of Disruptive Behavior Disorders in Adolescent Males from Multiple Risk Domains
001E14 Magdalena Cerda [États-Unis] ; Paula M. Bordelois [États-Unis] ; Katherine M. Keyes [États-Unis] ; Sandro Galea [États-Unis] ; Karestan C. Koenen [États-Unis] ; Dustin Pardini [États-Unis]Cumulative and recent psychiatric symptoms as predictors of substance use onset: does timing matter?
002030 Anne Shaffer [États-Unis] ; Oliver Lindhiem [États-Unis] ; David J. Kolko [États-Unis] ; Christopher J. Trentacosta [États-Unis]Bidirectional Relations between Parenting Practices and Child Externalizing Behavior: A Cross-Lagged Panel Analysis in the Context of a Psychosocial Treatment and 3-Year Follow-up
002244 Karen Bearss [États-Unis] ; Cynthia Johnson [États-Unis] ; Benjamin Handen [États-Unis] ; Tristram Smith [États-Unis] ; Lawrence Scahill [États-Unis]A Pilot Study of Parent Training in Young Children with Autism Spectrum Disorders and Disruptive Behavior
002395 Rebecca Waller [Royaume-Uni] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis]Validity of a Brief Measure of Parental Affective Attitudes in High-Risk Preschoolers
002439 Amy L. Byrd [États-Unis] ; Rolf Loeber [États-Unis] ; Dustin A. Pardini [États-Unis]Understanding desisting and persisting forms of delinquency: the unique contributions of disruptive behavior disorders and interpersonal callousness
002691 Dustin Pardini [États-Unis] ; Stephanie Stepp [États-Unis] ; Alison Hipwell [États-Unis] ; Magda Stouthamer-Loeber [États-Unis] ; Rolf Loeber [États-Unis]The Clinical Utility of the Proposed DSM-5 Callous-Unemotional Subtype of Conduct Disorder in Young Girls
003113 Lauretta M. Brennan [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Melvin Wilson [États-Unis]Longitudinal Predictors of School-Age Academic Achievement: Unique Contributions of Toddler-Age Aggression, Oppositionality, Inattention, and Hyperactivity
003645 David Axelson [États-Unis] ; Robert L. Findling [États-Unis] ; Mary A. Fristad [États-Unis] ; Robert A. Kowatch [États-Unis] ; Eric A. Youngstrom [États-Unis] ; Sarah Mccue Horwitz [États-Unis] ; L. Eugene Arnold [États-Unis] ; Thomas In. Frazier [États-Unis] ; Neal Ryan [États-Unis] ; Christine Demeter [États-Unis] ; Mary Kay Gill [États-Unis] ; Jessica C. Hauser-Harrington [États-Unis] ; Judith Depew [États-Unis] ; Shawn M. Kennedy [États-Unis] ; Brittany A. Gron [États-Unis] ; Brieana M. Rowles [États-Unis] ; Boris Birmaher [États-Unis]Examining the Proposed Disruptive Mood Dysregulation Disorder Diagnosis in Children in the Longitudinal Assessment of Manic Symptoms Study
003821 Rebecca Waller [Royaume-Uni] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Luke W. Hyde [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis]Do harsh and positive parenting predict parent reports of deceitful-callous behavior in early childhood?
003973 Elsa Van Der Molen [Pays-Bas] ; Alison E. Hipwell [États-Unis] ; Robert Vermeiren [Pays-Bas] ; Rolf Loeber [États-Unis]Cumulative Effects of Mothers' Risk and Promotive Factors on Daughters' Disruptive Behavior
003B08 J. Breslau [États-Unis] ; N. Saito [États-Unis] ; D. J. Tancredi [États-Unis] ; M. Nock [États-Unis] ; S. E. Gilman [États-Unis]Classes of conduct disorder symptoms and their life course correlates in a US national sample
003E31 Jeffrey D. Burke [États-Unis] ; Stephanie D. Stepp [États-Unis]Adolescent Disruptive Behavior and Borderline Personality Disorder Symptoms in Young Adult Men : BORDERLINE PERSONALITY DISORDER IN ADOLESCENCE AND YOUNG ADULTHOOD
004257 Joshua Breslau [États-Unis] ; Guilherme Borges [Mexique] ; Naomi Saito [États-Unis] ; Daniel J. Tancredi [États-Unis] ; Corina Benjet [Mexique] ; Ladson Hinton [États-Unis] ; Kenneth S. Kendler [États-Unis] ; Richard Kravitz [États-Unis] ; William Vega [États-Unis] ; Sergio Aguilar-Gaxiola [États-Unis] ; Maria Elena Medina-Mora [Mexique]Migration From Mexico to the United States and Conduct Disorder: A Cross-national Study

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021