Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Publicité And NotMindy J. Erchull

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 11.
Ident.Authors (with country if any)Title
000021 Laura B. Vater [États-Unis] ; Julie M. Donohue ; Robert Arnold ; Douglas B. White ; Edward Chu ; Yael SchenkerWhat Are Cancer Centers Advertising to the Public?: A Content Analysis
000392 Claude M. Setodji [États-Unis] ; Steven C. Martino [États-Unis] ; Deborah M. Scharf [États-Unis] ; William G. Shadel [États-Unis]Quantifying the Persistence of Pro-Smoking Media Effects on College Students' Smoking Risk
001034 Kathleen Blee [États-Unis] ; Amy Mcdowell [États-Unis]The duality of spectacle and secrecy: a case study of fraternalism in the 1920s US Ku Klux Klan
001733 Deborah M. Scharf [États-Unis] ; Steven C. Martino [États-Unis] ; Claude M. Setodji [États-Unis] ; B. Lynette Staplefoote [États-Unis] ; William G. Shadel [États-Unis]Middle and High School Students' Exposure to Alcohol- and Smoking-Related Media: A Pilot Study Using Ecological Momentary Assessment
002228 JIALIU LIN [États-Unis] ; Michael Benisch [États-Unis] ; Norman Sadeh [États-Unis] ; JIANWEI NIU [République populaire de Chine] ; Jason Hong [États-Unis] ; BANGHUI LU [République populaire de Chine] ; SHAOHUI GUO [États-Unis]A comparative study of location-sharing privacy preferences in the United States and China
002346 Nikhil Bansal [États-Unis] ; Anupam Gupta [États-Unis] ; JIAN LI [États-Unis] ; Julián Mestre [Australie] ; Viswanath Nagarajan [États-Unis] ; Atri Rudra [États-Unis]When LP Is the Cure for Your Matching Woes: Improved Bounds for Stochastic Matchings
002941 Suk-Bok Lee [États-Unis] ; Joon-Sang Park [Corée du Sud] ; Mario Gerla [États-Unis] ; Songwu Lu [États-Unis]Secure Incentives for Commercial Ad Dissemination in Vehicular Networks
002F41 William G. Shadel [États-Unis] ; Steven C. Martino [États-Unis] ; Claude Setodji [États-Unis] ; Amelia Haviland [États-Unis] ; Brain A. Primack [États-Unis] ; Deborah Scharf [États-Unis]Motives for smoking in movies affect future smoking risk in middle school students: An experimental investigation
002F51 William G. Shadel [États-Unis] ; Steven C. Martino [États-Unis] ; Claude Setodji [États-Unis] ; Deborah Scharf [États-Unis]Momentary Effects of Exposure to Prosmoking Media on College Students' Future Smoking Risk
003591 Rosemary J. Avery [États-Unis] ; Matthew Eisenberg [États-Unis] ; Kosali I. Simon [États-Unis]Fair Balance in Direct-to-Consumer Antidepressant Print and Television Advertising, 1995-2007
003E15 Brian A. Primack [États-Unis] ; Erin Nuzzo [États-Unis] ; Kristen R. Rice [États-Unis] ; James D. Sargent [États-Unis]Alcohol brand appearances in US popular music

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021