Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Interne (étudiant) And NotRaquel A. Buranosky

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 11.
Ident.Authors (with country if any)Title
000360 Marc S. Atkins [États-Unis] ; Timothy J. Strauman [États-Unis] ; Jill M. Cyranowski [États-Unis] ; Gregory G. Kolden [États-Unis]Reconceptualizing Internship Training Within the Evolving Clinical Science Training Model : Reenvisioning Clinical Science Training
000781 Gregory M. Bump [États-Unis] ; Shanta M. Zimmer [États-Unis] ; Melissa A. Mcneil [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]Hold-Over Admissions: Are They Educational for Residents?
000869 Tetsuro Sakai [États-Unis] ; Trent D. Emerick [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis] ; Rita M. Patel [États-Unis] ; Sandra C. Hirsch [États-Unis] ; Daniel G. Winger [États-Unis] ; YAN XU [États-Unis]Facilitation of Resident Scholarly Activity: Strategy and Outcome Analyses Using Historical Resident Cohorts and a Rank-to-Match Population
000999 Debra K. Weiner [États-Unis] ; Natalia E. Morone [États-Unis] ; Heiko Spallek [États-Unis] ; Jordan F. Karp [États-Unis] ; Michael Schneider [États-Unis] ; Carol Washburn [États-Unis] ; Michael P. Dziabiak [États-Unis] ; John G. Hennon [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]E-Learning Module on Chronic Low Back Pain in Older Adults: Evidence of Effect on Medical Student Objective Structured Clinical Examination Performance
001149 James B. Reilly [États-Unis] ; Alexis R. Ogdie [États-Unis] ; Joan M. Von Feldt [États-Unis] ; Jennifer S. Myers [États-Unis]Teaching about how doctors think: a longitudinal curriculum in cognitive bias and diagnostic error for residents
001202 Christopher R. Ensor [États-Unis] ; Cathy L. Walker [États-Unis] ; Shyla K. Rider [États-Unis] ; Estela Uy Clemente [États-Unis] ; Daniel M. Ashby [États-Unis] ; Kenneth M. Shermock [États-Unis]Streamlining the process for initial review of pharmacy residency applications: An analytic approach
001386 Amy J. Starmer [États-Unis] ; Theodore C. Sectish [États-Unis] ; Dennis W. Simon [États-Unis] ; Carol Keohane [États-Unis] ; Maireade E. Mcsweeney [États-Unis] ; Erica Y. Chung [États-Unis] ; Catherine S. Yoon [États-Unis] ; Stuart R. Lipsitz [États-Unis] ; Ari J. Wassner [États-Unis] ; Marvin B. Harper [États-Unis] ; Christopher P. Landrigan [États-Unis]Rates of Medical Errors and Preventable Adverse Events Among Hospitalized Children Following Implementation of a Resident Handoff Bundle
002544 John L. Falcone [États-Unis] ; Giselle G. Hamad [États-Unis]The state of performance on the American Board of Surgery Q,ualifying Examination and Certifying Examination and the effect of residency program size on program pass rates
002D37 James M. Ziai [États-Unis] ; Brian R. Smith [États-Unis]Pathology Resident and Fellow Education in a Time of Disruptive Technologies
003608 Susan L. Greenspan [États-Unis] ; Subashan Perera [États-Unis] ; David Nace [États-Unis] ; Kimberly S. Zukowski [États-Unis] ; Mary A. Ferchak [États-Unis] ; Carroll J. Lee [États-Unis] ; Smita Nayak [États-Unis] ; Neil M. Resnick [États-Unis]FRAX or Fiction: Determining Optimal Screening Strategies for Treatment of Osteoporosis in Residents in Long-Term Care Facilities
004506 Luke P. Brewster [Géorgie] ; Dan E. Hall [États-Unis] ; Raymond J. Joehl [États-Unis]Assessing Residents in Surgical Ethics: We Do It a Lot; We Only Know a Little

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021