Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Etudiant en médecine And NotMichael P. Dziabiak

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 14.
Ident.Authors (with country if any)Title
000781 Gregory M. Bump [États-Unis] ; Shanta M. Zimmer [États-Unis] ; Melissa A. Mcneil [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]Hold-Over Admissions: Are They Educational for Residents?
000869 Tetsuro Sakai [États-Unis] ; Trent D. Emerick [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis] ; Rita M. Patel [États-Unis] ; Sandra C. Hirsch [États-Unis] ; Daniel G. Winger [États-Unis] ; YAN XU [États-Unis]Facilitation of Resident Scholarly Activity: Strategy and Outcome Analyses Using Historical Resident Cohorts and a Rank-to-Match Population
000B11 Anna Chang [États-Unis] ; Helen Fernandez [États-Unis] ; Danelle Cayea [États-Unis] ; Shobhina Chheda [États-Unis] ; Miguel Paniagua [États-Unis] ; Elizabeth Eckstrom [États-Unis] ; Hollis Day [États-Unis]Complexity in Graduate Medical Education: A Collaborative Education Agenda for Internal Medicine and Geriatric Medicine
000F54 Anna Chang [États-Unis] ; Judith L. Bowen [États-Unis] ; Raquel A. Buranosky [États-Unis] ; Richard M. Frankel [États-Unis] ; Nivedita Ghosh [États-Unis] ; Michael J. Rosenblum [États-Unis] ; Sara Thompson [États-Unis] ; Michael L. Green [États-Unis]Transforming Primary Care Training-Patient-Centered Medical Home Entrustable Professional Activities for Internal Medicine Residents
001149 James B. Reilly [États-Unis] ; Alexis R. Ogdie [États-Unis] ; Joan M. Von Feldt [États-Unis] ; Jennifer S. Myers [États-Unis]Teaching about how doctors think: a longitudinal curriculum in cognitive bias and diagnostic error for residents
001386 Amy J. Starmer [États-Unis] ; Theodore C. Sectish [États-Unis] ; Dennis W. Simon [États-Unis] ; Carol Keohane [États-Unis] ; Maireade E. Mcsweeney [États-Unis] ; Erica Y. Chung [États-Unis] ; Catherine S. Yoon [États-Unis] ; Stuart R. Lipsitz [États-Unis] ; Ari J. Wassner [États-Unis] ; Marvin B. Harper [États-Unis] ; Christopher P. Landrigan [États-Unis]Rates of Medical Errors and Preventable Adverse Events Among Hospitalized Children Following Implementation of a Resident Handoff Bundle
001447 Phillip A. Choi [États-Unis] ; SHUAI XU [États-Unis] ; John Z. Ayanian [États-Unis]Primary Care Careers Among Recent Graduates of Research-Intensive Private and Public Medical Schools
002223 Gary Sutkin [États-Unis] ; Kenneth Dzialowski [États-Unis]A gynaecologic clinic dedicated to student teaching
002775 Ryan M. Antiel [États-Unis] ; Kyle J. Van Arendonk [États-Unis] ; Darcy A. Reed [États-Unis] ; Kyla P. Terhune [États-Unis] ; John L. Tarpley [États-Unis] ; John R. Porterfield [États-Unis] ; Daniel E. Hall [États-Unis] ; David L. Joyce [États-Unis] ; Sean C. Wightman [États-Unis] ; Karen D. Horvath [États-Unis] ; Stephanie F. Heller [États-Unis] ; David R. Farley [États-Unis]Surgical Training, Duty-Hour Restrictions, and Implications for Meeting the Accreditation Council for Graduate Medical Education Core Competencies: Views of Surgical Interns Compared With Program Directors
002890 Shushma Aggarwal [États-Unis] ; Brian C. Bane [États-Unis] ; Charles D. Boucek [États-Unis] ; Raymond M. Planinsic [États-Unis] ; John W. Lutz [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis]Simulation: a teaching tool for liver transplantation anesthesiology
003403 Amanda V. Hayman [États-Unis] ; John L. Tarpley [États-Unis] ; David H. Berger [États-Unis] ; Mark A. Wilson [États-Unis] ; Edward H. Livingston [États-Unis] ; Melina R. Kibbe [États-Unis]How is the Department of Veterans Affairs addressing the new Accreditation Council for Graduate Medical Education intern work hour limitations? Solutions from the Association of Veterans Affairs Surgeons
003480 Amy S. Kelley [États-Unis] ; Anthony L. Back [États-Unis] ; Robert M. Arnold [États-Unis] ; Gabrielle R. Goldberg [États-Unis] ; Betty B. Lim [États-Unis] ; Evgenia Litrivis [États-Unis] ; Cardinale B. Smith [États-Unis] ; Lynn B. O'Neill [États-Unis]Geritalk: Communication Skills Training for Geriatric and Palliative Medicine Fellows
003608 Susan L. Greenspan [États-Unis] ; Subashan Perera [États-Unis] ; David Nace [États-Unis] ; Kimberly S. Zukowski [États-Unis] ; Mary A. Ferchak [États-Unis] ; Carroll J. Lee [États-Unis] ; Smita Nayak [États-Unis] ; Neil M. Resnick [États-Unis]FRAX or Fiction: Determining Optimal Screening Strategies for Treatment of Osteoporosis in Residents in Long-Term Care Facilities
004506 Luke P. Brewster [Géorgie] ; Dan E. Hall [États-Unis] ; Raymond J. Joehl [États-Unis]Assessing Residents in Surgical Ethics: We Do It a Lot; We Only Know a Little

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021