Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Enseignement And NotRaymond J. Joehl

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 28.
Ident.Authors (with country if any)Title
000017 Katherine Y. Lin [États-Unis] ; Renee R. Anspach [États-Unis] ; Brett Crawford [États-Unis] ; Sonali Parnami [États-Unis] ; Andrea Fuhrel-Forbis [États-Unis] ; Raymond G. De Vries [États-Unis, Pays-Bas]What must I do to succeed?: Narratives from the US premedical experience
000090 Anjali Gopalan [États-Unis] ; Emin Tahirovic [États-Unis] ; Haley Moss [États-Unis] ; Andrea B. Troxel [États-Unis] ; JINGSAN ZHU [États-Unis] ; George Loewenstein [États-Unis] ; Kevin G. Volpp [États-Unis]Translating the Hemoglobin A1C with More Easily Understood Feedback: A Randomized Controlled Trial
000938 Melinda M. Manore [États-Unis] ; Katie Brown [États-Unis] ; Linda Houtkooper [États-Unis] ; John Jakicic [États-Unis] ; John C. Peters [États-Unis] ; Marianne Smith Edge [États-Unis] ; Alison Steiber [États-Unis] ; Scott Going [États-Unis] ; Lisa Guillermin Gable [États-Unis] ; Ann Marie Krautheim [États-Unis]Energy Balance at a Crossroads: Translating the Science into Action
000999 Debra K. Weiner [États-Unis] ; Natalia E. Morone [États-Unis] ; Heiko Spallek [États-Unis] ; Jordan F. Karp [États-Unis] ; Michael Schneider [États-Unis] ; Carol Washburn [États-Unis] ; Michael P. Dziabiak [États-Unis] ; John G. Hennon [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]E-Learning Module on Chronic Low Back Pain in Older Adults: Evidence of Effect on Medical Student Objective Structured Clinical Examination Performance
000B11 Anna Chang [États-Unis] ; Helen Fernandez [États-Unis] ; Danelle Cayea [États-Unis] ; Shobhina Chheda [États-Unis] ; Miguel Paniagua [États-Unis] ; Elizabeth Eckstrom [États-Unis] ; Hollis Day [États-Unis]Complexity in Graduate Medical Education: A Collaborative Education Agenda for Internal Medicine and Geriatric Medicine
000B18 Brian A. Primack [États-Unis] ; Erika L. Douglas [États-Unis] ; Stephanie R. Land [États-Unis] ; Elizabeth Miller [États-Unis] ; Michael J. Fine [États-Unis]Comparison of Media Literacy and Usual Education to Prevent Tobacco Use: A Cluster-Randomized Trial
001135 Jed D. Gonzalo [États-Unis] ; Brian S. Heist [États-Unis] ; Briar L. Duffy [États-Unis] ; Liselotte Dyrbye [États-Unis] ; Mark J. Fagan [États-Unis] ; Gary Ferenchick [États-Unis] ; Heather Harrell [États-Unis] ; Paul A. Hemmer [États-Unis] ; Walter N. Kernan [États-Unis] ; Jennifer R. Kogan [États-Unis] ; Colleen Rafferty [États-Unis] ; Raymond Wong [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]The Art of Bedside Rounds: A Multi-Center Qualitative Study of Strategies Used by Experienced Bedside Teachers
001149 James B. Reilly [États-Unis] ; Alexis R. Ogdie [États-Unis] ; Joan M. Von Feldt [États-Unis] ; Jennifer S. Myers [États-Unis]Teaching about how doctors think: a longitudinal curriculum in cognitive bias and diagnostic error for residents
001447 Phillip A. Choi [États-Unis] ; SHUAI XU [États-Unis] ; John Z. Ayanian [États-Unis]Primary Care Careers Among Recent Graduates of Research-Intensive Private and Public Medical Schools
001457 Genevieve B. Stoler [États-Unis] ; James R. Johnston [États-Unis] ; Judy A. Stevenson [États-Unis] ; Joe Suyama [États-Unis]Preparing Emergency Personnel in Dialysis: A Just-in-Time Training Program for Additional Staffing During Disasters
001637 Kenneth R. Koedinger [États-Unis] ; Emma Brunskill [États-Unis] ; Ryan S. J. D. Baker [États-Unis] ; Elizabeth A. Mclaughlin [États-Unis] ; John Stamper [États-Unis]New Potentials for Data-Driven Intelligent Tutoring System Development and Optimization
001948 Mark E. Backeris [États-Unis] ; Rita M. Patel [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis] ; Tetsuro Sakai [États-Unis]Impact of a productivity-based compensation system on faculty clinical teaching scores, as evaluated by anesthesiology residents
001B29 Ellen B. Gold [États-Unis] ; Sybil L. Crawford [États-Unis] ; Nancy E. Avis [États-Unis] ; Carolyn J. Crandall [États-Unis] ; Karen A. Matthews [États-Unis] ; L. Elaine Waetjen [États-Unis] ; Jennifer S. Lee [États-Unis] ; Rebecca Thurston [États-Unis] ; Marike Vuga [États-Unis] ; Siobán D. Harlow [États-Unis]Factors Related to Age at Natural Menopause: Longitudinal Analyses From SWAN
001B56 John Stamper [États-Unis] ; Michael Eagle [États-Unis] ; Tiffany Barnes [États-Unis] ; Marvin Croy [États-Unis]Experimental Evaluation of Automatic Hint Generation for a Logic Tutor
001B57 Stephanie A. Wilsey [États-Unis] ; Naté Y. Arnold [États-Unis] ; Marcia M. Criado [États-Unis] ; Alexandra Mykita [États-Unis]Experiential Teaching in an Adult Development Course: Promoting an Understanding of Intergenerational Interactions
001F13 Noboru Matsuda [États-Unis] ; Evelyn Yarzebinski [États-Unis] ; Victoria Keiser [États-Unis] ; Rohan Raizada [États-Unis] ; William W. Cohen [États-Unis] ; Gabriel J. Stylianides [Royaume-Uni] ; Kenneth R. Koedinger [États-Unis]Cognitive Anatomy of Tutor Learning: Lessons Learned With SimStudent
002002 Shoshana R. Shelton [États-Unis] ; Christopher D. Nelson [États-Unis] ; Anita W. Mclees [États-Unis] ; Karen Mumford [États-Unis] ; Craig Thomas [États-Unis]Building Performance-Based Accountability With Limited Empirical Evidence: Performance Measurement for Public Health Preparedness
002223 Gary Sutkin [États-Unis] ; Kenneth Dzialowski [États-Unis]A gynaecologic clinic dedicated to student teaching
002550 Nancy H. Tannery [États-Unis] ; Lauren A. Maggio [États-Unis]The role of medical librarians in medical education review articles
002689 Kathryn La Barre [États-Unis] ; K. R. Roberto [États-Unis] ; Faye Leibowitz [États-Unis]The Common Gaze: Conversations with Cataloging Instructors about Teaching Online at the Graduate School of Library and Information Science, University of Illinois at Urbana-Champaign : Online Delivery of Cataloging and Classification Education and Instruction
002720 Ellen Gay Detlefsen [États-Unis]Teaching about teaching and instruction on instruction: a challenge for health sciences library education
002890 Shushma Aggarwal [États-Unis] ; Brian C. Bane [États-Unis] ; Charles D. Boucek [États-Unis] ; Raymond M. Planinsic [États-Unis] ; John W. Lutz [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis]Simulation: a teaching tool for liver transplantation anesthesiology
002B12 Teresa Tamayo [Allemagne] ; David R. Jr Jacobs [États-Unis, Norvège] ; Klaus Strassburger [Allemagne] ; Guido Giani [Allemagne] ; Teresa E. Seeman [États-Unis] ; Karen Matthews [États-Unis] ; Jeffrey M. Roseman [États-Unis] ; Wolfgang Rathmann [Allemagne]Race- and sex-specific associations of parental education with insulin resistance in middle-aged participants: the CARDIA study
003597 Jed Gonzalo [États-Unis] ; Shoshana Herzig [États-Unis] ; Eileen Reynolds [États-Unis] ; Julius Yang [États-Unis]Factors Associated with Non-Compliance During 16-Hour Long Call Shifts
003D19 Richard J. Cox [États-Unis] ; Janet Ceja Alcala [États-Unis] ; Leanne Bowler [États-Unis]Archival Document Packets: A Teaching Module in Advocacy Training Using the Papers of Governor Dick Thornburgh
003E84 Lynda S. Robson [Canada] ; Carol M. Stephenson [États-Unis] ; Paul A. Schulte [États-Unis] ; Benjamin C. Iii Amick [Canada, États-Unis] ; Emma L. Irvin [Canada] ; Donald E. Eggerth [États-Unis] ; Stella Chan [Canada] ; Amber R. Bielecky [Canada] ; Anna M. Wang [Canada] ; Terri L. Heidotting [États-Unis] ; Robert H. Peters [États-Unis] ; Judith A. Clarke [Canada] ; Kimberley Cullen [Canada] ; Cathy J. Rotunda [États-Unis] ; Paula L. Grubb [États-Unis]A systematic review of the effectiveness of occupational health and safety training
004057 Louise K. Comfort [États-Unis] ; Brian Mcadoo [États-Unis] ; Patricia Sweeney [États-Unis] ; Sam Stebbins [États-Unis] ; Michael D. Siciliano [États-Unis] ; Leonard J. Huggins [États-Unis] ; Ted Serrant [États-Unis] ; Steve Scheinert [États-Unis] ; Jared Augenstein [États-Unis] ; Nicole Krenitsky [États-Unis]Transition from Response to Recovery: A Knowledge Commons to Support Decision Making Following the 12 January 2010 Haiti Earthquake
004343 Clyde Chittister [États-Unis] ; Yacov Y. Haimes [États-Unis]Harmonizing ABET Accreditation and the Certification of Systems Engineers

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021