Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Education And NotKaren A. Matthews

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 28.
Ident.Authors (with country if any)Title
000017 Katherine Y. Lin [États-Unis] ; Renee R. Anspach [États-Unis] ; Brett Crawford [États-Unis] ; Sonali Parnami [États-Unis] ; Andrea Fuhrel-Forbis [États-Unis] ; Raymond G. De Vries [États-Unis, Pays-Bas]What must I do to succeed?: Narratives from the US premedical experience
000090 Anjali Gopalan [États-Unis] ; Emin Tahirovic [États-Unis] ; Haley Moss [États-Unis] ; Andrea B. Troxel [États-Unis] ; JINGSAN ZHU [États-Unis] ; George Loewenstein [États-Unis] ; Kevin G. Volpp [États-Unis]Translating the Hemoglobin A1C with More Easily Understood Feedback: A Randomized Controlled Trial
000695 Isaac A. Thangasamy [Australie] ; Michael Leveridge [Canada] ; Benjamin J. Davies [États-Unis] ; Antonio Finelli [Canada] ; Brian Stork [États-Unis] ; Henry H. Woo [Australie]International Urology Journal Club via Twitter: 12-Month Experience
000781 Gregory M. Bump [États-Unis] ; Shanta M. Zimmer [États-Unis] ; Melissa A. Mcneil [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]Hold-Over Admissions: Are They Educational for Residents?
000938 Melinda M. Manore [États-Unis] ; Katie Brown [États-Unis] ; Linda Houtkooper [États-Unis] ; John Jakicic [États-Unis] ; John C. Peters [États-Unis] ; Marianne Smith Edge [États-Unis] ; Alison Steiber [États-Unis] ; Scott Going [États-Unis] ; Lisa Guillermin Gable [États-Unis] ; Ann Marie Krautheim [États-Unis]Energy Balance at a Crossroads: Translating the Science into Action
000B11 Anna Chang [États-Unis] ; Helen Fernandez [États-Unis] ; Danelle Cayea [États-Unis] ; Shobhina Chheda [États-Unis] ; Miguel Paniagua [États-Unis] ; Elizabeth Eckstrom [États-Unis] ; Hollis Day [États-Unis]Complexity in Graduate Medical Education: A Collaborative Education Agenda for Internal Medicine and Geriatric Medicine
000B18 Brian A. Primack [États-Unis] ; Erika L. Douglas [États-Unis] ; Stephanie R. Land [États-Unis] ; Elizabeth Miller [États-Unis] ; Michael J. Fine [États-Unis]Comparison of Media Literacy and Usual Education to Prevent Tobacco Use: A Cluster-Randomized Trial
000F12 Tetsuro Sakai [États-Unis] ; Patricia L. Karausky [États-Unis] ; Shannon L. Valenti [États-Unis] ; Susan L. Sandusky [États-Unis] ; Sandra C. Hirsch [États-Unis] ; YAN XU [États-Unis]Use of a problem-based learning discussion format to teach anesthesiology residents research fundamentals
001135 Jed D. Gonzalo [États-Unis] ; Brian S. Heist [États-Unis] ; Briar L. Duffy [États-Unis] ; Liselotte Dyrbye [États-Unis] ; Mark J. Fagan [États-Unis] ; Gary Ferenchick [États-Unis] ; Heather Harrell [États-Unis] ; Paul A. Hemmer [États-Unis] ; Walter N. Kernan [États-Unis] ; Jennifer R. Kogan [États-Unis] ; Colleen Rafferty [États-Unis] ; Raymond Wong [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]The Art of Bedside Rounds: A Multi-Center Qualitative Study of Strategies Used by Experienced Bedside Teachers
001447 Phillip A. Choi [États-Unis] ; SHUAI XU [États-Unis] ; John Z. Ayanian [États-Unis]Primary Care Careers Among Recent Graduates of Research-Intensive Private and Public Medical Schools
001457 Genevieve B. Stoler [États-Unis] ; James R. Johnston [États-Unis] ; Judy A. Stevenson [États-Unis] ; Joe Suyama [États-Unis]Preparing Emergency Personnel in Dialysis: A Just-in-Time Training Program for Additional Staffing During Disasters
001558 Natalia E. Morone [États-Unis] ; Debra K. Weiner [États-Unis]Pain as the Fifth Vital Sign: Exposing the Vital Need for Pain Education : PAIN MANAGEMENT IN OLDER ADULTS
001831 Yoon Mi Kim [États-Unis] ; Christina Newhill [États-Unis] ; Francesca Lopez [États-Unis]Latino Acculturation and Perceived Educational Achievement: Evidence for a Bidimensional Model of Acculturation among Mexican-American Children
001989 Kamal Kansou [France] ; Tim Nuttle [États-Unis] ; Katie Farnsworth [États-Unis] ; Bert Bredeweg [Pays-Bas]How plants changed the world: Using qualitative reasoning to explain plant macroevolution's effect on the long-term carbon cycle
001B56 John Stamper [États-Unis] ; Michael Eagle [États-Unis] ; Tiffany Barnes [États-Unis] ; Marvin Croy [États-Unis]Experimental Evaluation of Automatic Hint Generation for a Logic Tutor
002001 Hyun-A Song [États-Unis] ; Aaron Mann [États-Unis]Building an Asset-Based Bridge to Higher Education: The American Savings for Personal Investment, Retirement, and Education Act of 2010 : Social Policy Assessment: The Ladder of Implementation and Impact
002550 Nancy H. Tannery [États-Unis] ; Lauren A. Maggio [États-Unis]The role of medical librarians in medical education review articles
002648 Kenneth R. Koedinger [États-Unis] ; Albert T. Corbett [États-Unis] ; Charles Perfetti [États-Unis]The Knowledge-Learning-Instruction Framework: Bridging the Science-Practice Chasm to Enhance Robust Student Learning
002689 Kathryn La Barre [États-Unis] ; K. R. Roberto [États-Unis] ; Faye Leibowitz [États-Unis]The Common Gaze: Conversations with Cataloging Instructors about Teaching Online at the Graduate School of Library and Information Science, University of Illinois at Urbana-Champaign : Online Delivery of Cataloging and Classification Education and Instruction
002890 Shushma Aggarwal [États-Unis] ; Brian C. Bane [États-Unis] ; Charles D. Boucek [États-Unis] ; Raymond M. Planinsic [États-Unis] ; John W. Lutz [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis]Simulation: a teaching tool for liver transplantation anesthesiology
002A21 Shweta R. Nayak [États-Unis] ; Christina Racek [États-Unis] ; Joseph S. Sanfilippo [États-Unis]Resident Education in Pediatric and Adolescent Gynecology: From a Residency Program Director's Perspective
003034 Elizabeth J. Marsh [États-Unis] ; Lisa K. Fazio [États-Unis] ; Anna E. Goswick [États-Unis]Memorial consequences of testing school-aged children
003597 Jed Gonzalo [États-Unis] ; Shoshana Herzig [États-Unis] ; Eileen Reynolds [États-Unis] ; Julius Yang [États-Unis]Factors Associated with Non-Compliance During 16-Hour Long Call Shifts
003E84 Lynda S. Robson [Canada] ; Carol M. Stephenson [États-Unis] ; Paul A. Schulte [États-Unis] ; Benjamin C. Iii Amick [Canada, États-Unis] ; Emma L. Irvin [Canada] ; Donald E. Eggerth [États-Unis] ; Stella Chan [Canada] ; Amber R. Bielecky [Canada] ; Anna M. Wang [Canada] ; Terri L. Heidotting [États-Unis] ; Robert H. Peters [États-Unis] ; Judith A. Clarke [Canada] ; Kimberley Cullen [Canada] ; Cathy J. Rotunda [États-Unis] ; Paula L. Grubb [États-Unis]A systematic review of the effectiveness of occupational health and safety training
004012 Julie W. Childers [États-Unis] ; Robert M. Arnold [États-Unis]"I Feel Uncomfortable 'Calling a Patient Out'": Educational Needs of Palliative Medicine Fellows in Managing Opioid Misuse
004405 David Klahr [États-Unis] ; Corinne Zimmerman [États-Unis] ; Jamie Jirout [États-Unis]Educational Interventions to Advance Children's Scientific Thinking : Investing Early in Education
004816 R. GlaserEducation and thinking: the role of knowledge
004A48 D. J. KolkoMulticomponent parental treatment of firesetting in a six year old boy

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021