Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Développement social And NotH. N. Snyder

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 16.
Ident.Authors (with country if any)Title
000810 Melynda D. Casement [États-Unis] ; Amanda E. Guyer [États-Unis] ; Alison E. Hipwell [États-Unis] ; Rose L. Mcaloon [États-Unis] ; Amy M. Hoffmann [États-Unis] ; Kathryn E. Keenan [États-Unis] ; Erika E. Forbes [États-Unis]Girls' challenging social experiences in early adolescence predict neural response to rewards and depressive symptoms
000C45 Patricia Z. Tan [États-Unis] ; KYUNG HWA LEE [États-Unis] ; Ronald E. Dahl [États-Unis] ; Eric E. Nelson [États-Unis] ; Laura J. Stroud [États-Unis] ; Greg J. Siegle [États-Unis] ; Judith K. Morgan [États-Unis] ; Jennifer S. Silk [États-Unis]Associations between maternal negative affect and adolescent's neural response to peer evaluation
000D31 Kit K. Elam [États-Unis] ; Gordon T. Harold [Royaume-Uni] ; Jenae M. Neiderhiser [États-Unis] ; David Reiss [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Misaki N. Natsuaki [États-Unis] ; Darya Gaysina [Royaume-Uni] ; Doug Barrett [Royaume-Uni] ; Leslie D. Leve [États-Unis]Adoptive Parent Hostility and Children's Peer Behavior Problems: Examining the Role of Genetically Informed Child Attributes on Adoptive Parent Behavior
000E19 Attachment and Caregiving
000F65 Rebekah Levine Coley [États-Unis] ; Elizabeth Votruba-Drzal [États-Unis] ; Portia L. Miller [États-Unis] ; Amanda Koury [États-Unis]Timing, Extent, and Type of Child Care and Children's Behavioral Functioning in Kindergarten
001323 Robert B. Mccall [États-Unis]Review: The consequences of early institutionalization: can institutions be improved? - should they?
001615 Ariel Starr [États-Unis] ; Melissa E. Libertus [États-Unis] ; Elizabeth M. Brannon [États-Unis]Number sense in infancy predicts mathematical abilities in childhood
001727 Celia A. Brownell [États-Unis] ; Stephanie S. Iesue [États-Unis] ; Sara R. Nichols [États-Unis] ; Margarita Svetlova [États-Unis]Mine or Yours? Development of Sharing in Toddlers in Relation to Ownership Understanding
001772 Robert B. Mccall [États-Unis] ; Christina J. Groark [États-Unis] ; Larry Fish [États-Unis] ; Rifkat J. Muhamedrahimov [États-Unis] ; Oleg I. Palmov [États-Unis] ; Natalia V. Nikiforova [États-Unis]Maintaining a Social-Emotional Intervention and Its Benefits for Institutionalized Children
001A63 YANGHEE KIM [États-Unis] ; JAE HOON LIM [États-Unis]Gendered Socialization With an Embodied Agent: Creating a Social and Affable Mathematics Learning Environment for Middle-Grade Females
001A87 Dana M. Pettygrove [États-Unis] ; Stuart I. Hammond [États-Unis] ; Erin L. Karahuta [États-Unis] ; Whitney E. Waugh [États-Unis] ; Celia A. Brownell [États-Unis]From cleaning up to helping out: Parental socialization and children's early prosocial behavior
001D60 Daniel Ewon Choe [États-Unis] ; Jonathan D. Lane [États-Unis] ; Adam S. Grabell [États-Unis] ; Sheryl L. Olson [États-Unis]Developmental Precursors of Young School-Age Children's Hostile Attribution Bias
002D45 Ming-Te Wang [États-Unis] ; James P. Huguley [États-Unis]Parental Racial Socialization as a Moderator of the Effects of Racial Discrimination on Educational Success Among African American Adolescents
003277 Amy Vaughan Van Hecke [États-Unis] ; Peter Mundy [États-Unis] ; Jessica J. Block [États-Unis] ; Christine E. F. Delgado [États-Unis] ; Meaghan V. Parlade [États-Unis] ; Yuly B. Pomares [États-Unis] ; Jessica A. Hobson [Royaume-Uni]Infant responding to joint attention, executive processes, and self-regulation in preschool children
003814 Ralph E. Tarter [États-Unis] ; Levent Kirisci [États-Unis] ; Ada Mezzich [États-Unis] ; Ty Ridenour [États-Unis] ; Diana Fishbein [États-Unis] ; Michelle Horner [États-Unis] ; Maureen Reynolds [États-Unis] ; Galina Kirillova [États-Unis] ; Michael Vanyukov [États-Unis]Does the "gateway" sequence increase prediction of cannabis use disorder development beyond deviant socialization? Implications for prevention practice and policy
004732 J. T. Gibson ; K. K. Wurst ; M. CannonitoObservations on contact stimulation provided young children in selected areas of Greece, USA, and USSR

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021