Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Développement cognitif And NotDavid S. Degarmo

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 23.
Ident.Authors (with country if any)Title
000004 Drew H. Bailey [États-Unis] ; XINLIN ZHOU [République populaire de Chine] ; YIYUN ZHANG [République populaire de Chine] ; JIAXIN CUI [République populaire de Chine] ; Lynn S. Fuchs [États-Unis] ; Nancy C. Jordan [États-Unis] ; Russell Gersten [États-Unis] ; Robert S. Siegler [États-Unis, République populaire de Chine]Development of fraction concepts and procedures in U.S. and Chinese children
000526 Robert S. Siegler [États-Unis, République populaire de Chine] ; Clarissa A. Thompson [États-Unis]Numerical landmarks are useful-except when they're not
000790 Eswen Fava [États-Unis] ; Rachel Hull [États-Unis] ; Kyle Baumbauer [États-Unis] ; Heather Bortfeld [États-Unis]Hemodynamic responses to speech and music in preverbal infants
000892 Cliff Goddard [Australie] ; Anna Wierzbicka [Australie] ; Horacio Jr Fabrega [États-Unis]Evolutionary semantics: using NSM to model stages in human cognitive evolution
000942 Susan B. Perlman [États-Unis] ; Tyler C. Hein [États-Unis] ; Stephanie D. Stepp [États-Unis]Emotional reactivity and its impact on neural circuitry for attention-emotion interaction in childhood and adolescence
000A43 Gerald Goldstein [États-Unis] ; Daniel N. Allen [États-Unis] ; Nicholas S. Thaler [États-Unis] ; James F. Luther [États-Unis] ; Kanagasabai Panchalingam [États-Unis] ; Jay W. Pettegrew [États-Unis]Developmental Aspects and Neurobiological Correlates of Working and Associative Memory : Developmental Neuropsychology
000E30 ZHE CHEN [États-Unis] ; Robert S. Siegler [États-Unis]Young children's analogical problem solving: Gaining insights from video displays
000F04 Claude Messan Setodji [États-Unis] ; Vi-Nhuan Le [États-Unis] ; Diana Schaack [États-Unis]Using Generalized Additive Modeling to Empirically Identify Thresholds Within the ITERS in Relation to Toddlers' Cognitive Development
001121 Kirsten O'Hearn [États-Unis] ; Steven Franconeri [États-Unis] ; Catherine Wright [États-Unis] ; Nancy Minshew [États-Unis] ; Beatriz Luna [États-Unis]The Development of Individuation in Autism
001898 Emily C. Merz [États-Unis] ; Robert B. Mccall [États-Unis] ; Amanda J. Wright [États-Unis] ; Beatriz Luna [États-Unis]Inhibitory Control and Working Memory in Post-Institutionalized Children
001A93 Robert S. Siegler [États-Unis, République populaire de Chine] ; Lisa K. Fazio [États-Unis] ; Drew H. Bailey [États-Unis] ; XINLIN ZHOU [République populaire de Chine]Fractions: the new frontier for theories of numerical development
001D58 Nancy C. Jordan [États-Unis] ; Nicole Hansen [États-Unis] ; Lynn S. Fuchs [États-Unis] ; Robert S. Siegler [États-Unis] ; Russell Gersten [États-Unis] ; Deborah Micklos [États-Unis]Developmental predictors of fraction concepts and procedures
001D60 Daniel Ewon Choe [États-Unis] ; Jonathan D. Lane [États-Unis] ; Adam S. Grabell [États-Unis] ; Sheryl L. Olson [États-Unis]Developmental Precursors of Young School-Age Children's Hostile Attribution Bias
001D61 Nicholas S. Thaler [États-Unis] ; Gerald Goldstein [États-Unis] ; Jay W. Pettegrew [États-Unis] ; James F. Luther [États-Unis] ; Cecil R. Reynolds [États-Unis] ; Daniel N. Allen [États-Unis]Developmental Aspects of Working and Associative Memory
001D62 Karrie E. Godwin [États-Unis] ; Bryan J. Matlen [États-Unis] ; Anna V. Fisher [États-Unis]Development of category-based reasoning in 4- to 7-year-old children: The influence of label co-occurrence and kinship knowledge
001F63 Elizabeth Votruba-Drzal [États-Unis] ; Rebekah Levine Coley [États-Unis] ; Amanda S. Koury [États-Unis] ; Portia Miller [États-Unis]Center-Based Child Care and Cognitive Skills Development: Importance of Timing and Household Resources
002077 Anna Fisher [États-Unis] ; Erik Thiessen [États-Unis] ; Karrie Godwin [États-Unis] ; Heidi Kloos [États-Unis] ; John Dickerson [États-Unis]Assessing selective sustained attention in 3- to 5-year-old children: Evidence from a new paradigm
002151 Pallav Pokhrel [États-Unis] ; Thaddeus A. Herzog [États-Unis] ; David S. Black [États-Unis] ; Adnin Zaman [États-Unis] ; Nathaniel R. Riggs [États-Unis] ; Steve Sussman [États-Unis]Adolescent Neurocognitive Development, Self-Regulation, and School-Based Drug Use Prevention
002A36 Andrei Cimpian [États-Unis] ; Lucy C. Erickson [États-Unis]Remembering kinds: New evidence that categories are privileged in children's thinking
003136 Vladimir M. Sloutsky [États-Unis] ; Anna V. Fisher [États-Unis]Linguistic labels: Conceptual markers or object features?
003277 Amy Vaughan Van Hecke [États-Unis] ; Peter Mundy [États-Unis] ; Jessica J. Block [États-Unis] ; Christine E. F. Delgado [États-Unis] ; Meaghan V. Parlade [États-Unis] ; Yuly B. Pomares [États-Unis] ; Jessica A. Hobson [Royaume-Uni]Infant responding to joint attention, executive processes, and self-regulation in preschool children
003879 Charles F. Geier [États-Unis] ; Beatriz Luna [États-Unis]Developmental Effects of Incentives on Response Inhibition
004405 David Klahr [États-Unis] ; Corinne Zimmerman [États-Unis] ; Jamie Jirout [États-Unis]Educational Interventions to Advance Children's Scientific Thinking : Investing Early in Education

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021