Ident. | Authors (with country if any) | Title |
---|
000338 |
Cynthia R. Johnson [États-Unis] ; Kylan Turner [États-Unis] ; Patricia A. Stewart [États-Unis] ; Brianne Schmidt [États-Unis] ; Amy Shui [États-Unis] ; Eric Macklin [États-Unis] ; Anne Reynolds [États-Unis] ; Jill James [États-Unis] ; Susan L. Johnson [États-Unis] ; Patty Manning Courtney [États-Unis] ; Susan L. Hyman [États-Unis] | Relationships Between Feeding Problems, Behavioral Characteristics and Nutritional Quality in Children with ASD |
000664 |
Cynthia S. Puranik [États-Unis] ; Yaacov Petscher [États-Unis] ; Christopher J. Lonigan [États-Unis] | Learning to write letters: Examination of student and letter factors |
000A24 |
HYEIN CHANG [Corée du Sud] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] | Direct and Indirect Effects of the Family Check-Up on Self-Regulation from Toddlerhood to Early School-Age |
000C18 |
Rebecca Waller [États-Unis] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Essi Viding [Royaume-Uni] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] ; Luke W. Hyde [États-Unis] | Bidirectional Associations Between Parental Warmth, Callous Unemotional Behavior, and Behavior Problems in High-Risk Preschoolers |
000D31 |
Kit K. Elam [États-Unis] ; Gordon T. Harold [Royaume-Uni] ; Jenae M. Neiderhiser [États-Unis] ; David Reiss [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Misaki N. Natsuaki [États-Unis] ; Darya Gaysina [Royaume-Uni] ; Doug Barrett [Royaume-Uni] ; Leslie D. Leve [États-Unis] | Adoptive Parent Hostility and Children's Peer Behavior Problems: Examining the Role of Genetically Informed Child Attributes on Adoptive Parent Behavior |
000E30 |
ZHE CHEN [États-Unis] ; Robert S. Siegler [États-Unis] | Young children's analogical problem solving: Gaining insights from video displays |
000E99 |
Leslie D. Leve [États-Unis] ; David S. Degarmo [États-Unis] ; David J. Bridgett [États-Unis] ; Jenae M. Neiderhiser [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Gordon T. Harold [Royaume-Uni] ; Misaki N. Natsuaki [États-Unis] ; David Reiss [États-Unis] | Using an Adoption Design to Separate Genetic, Prenatal, and Temperament Influences on Toddler Executive Function |
000F65 |
Rebekah Levine Coley [États-Unis] ; Elizabeth Votruba-Drzal [États-Unis] ; Portia L. Miller [États-Unis] ; Amanda Koury [États-Unis] | Timing, Extent, and Type of Child Care and Children's Behavioral Functioning in Kindergarten |
001221 |
Daniel G. Hufnagle [États-Unis] ; Lori L. Holt [États-Unis] ; Erik D. Thiessen [États-Unis] | Spectral information in nonspeech contexts influences children's categorization of ambiguous speech sounds |
001409 |
Oliver Lindhiem [États-Unis] ; David J. Kolko [États-Unis] ; LAN YU [États-Unis] | Quantifying Diagnostic Uncertainty Using Item Response Theory: The Posterior Probability of Diagnosis Index |
001656 |
Wendy M. Troxel [États-Unis] ; Christopher J. Trentacosta [États-Unis] ; Erika E. Forbes [États-Unis] ; Susan B. Campbell [États-Unis] | Negative Emotionality Moderates Associations Among Attachment, Toddler Sleep, and Later Problem Behaviors |
001795 |
Allison P. Danzig [États-Unis] ; Sara J. Bufferd [États-Unis] ; Lea R. Dougherty [États-Unis] ; Gabrielle A. Carlson [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis] | Longitudinal Associations Between Preschool Psychopathology and School-Age Peer Functioning |
001917 |
Justin D. Smith [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] | Indirect Effects of Fidelity to the Family Check-Up on Changes in Parenting and Early Childhood Problem Behaviors |
001A87 |
Dana M. Pettygrove [États-Unis] ; Stuart I. Hammond [États-Unis] ; Erin L. Karahuta [États-Unis] ; Whitney E. Waugh [États-Unis] ; Celia A. Brownell [États-Unis] | From cleaning up to helping out: Parental socialization and children's early prosocial behavior |
001D61 |
Nicholas S. Thaler [États-Unis] ; Gerald Goldstein [États-Unis] ; Jay W. Pettegrew [États-Unis] ; James F. Luther [États-Unis] ; Cecil R. Reynolds [États-Unis] ; Daniel N. Allen [États-Unis] | Developmental Aspects of Working and Associative Memory |
001F06 |
Amber D. Mceachern [États-Unis] ; Gregory M. Fosco [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] ; Frances Gardner [États-Unis] | Collateral Benefits of the Family Check-Up in Early Childhood: Primary Caregivers' Social Support and Relationship Satisfaction |
001F63 |
Elizabeth Votruba-Drzal [États-Unis] ; Rebekah Levine Coley [États-Unis] ; Amanda S. Koury [États-Unis] ; Portia Miller [États-Unis] | Center-Based Child Care and Cognitive Skills Development: Importance of Timing and Household Resources |
002034 |
Daniel Messinger [États-Unis] ; Gregory S. Young [États-Unis] ; Sally Ozonoff [États-Unis] ; Karen Dobkins [États-Unis] ; Alice Carter [États-Unis] ; Lonnie Zwaigenbaum [États-Unis] ; Rebecca J. Landa [États-Unis] ; Tony Charman [États-Unis] ; Wendy L. Stone [États-Unis] ; John N. Constantino [États-Unis] ; Ted Hutman [États-Unis] ; Leslie J. Carver [États-Unis] ; Susan Bryson [États-Unis] ; Jana M. Iverson [États-Unis] ; Mark S. Strauss [États-Unis] ; Sally J. Rogers [États-Unis] ; Marian Sigman [États-Unis] | Beyond Autism: A Baby Siblings Research Consortium Study of High-Risk Children at Three Years of Age |
002077 |
Anna Fisher [États-Unis] ; Erik Thiessen [États-Unis] ; Karrie Godwin [États-Unis] ; Heidi Kloos [États-Unis] ; John Dickerson [États-Unis] | Assessing selective sustained attention in 3- to 5-year-old children: Evidence from a new paradigm |
002395 |
Rebecca Waller [Royaume-Uni] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] | Validity of a Brief Measure of Parental Affective Attitudes in High-Risk Preschoolers |
002611 |
Margaret W. Dyson [États-Unis] ; C. Emily Durbin [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; H. Hill Goldsmith [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis] | The Structure of Temperament in Preschoolers: A Two-Stage Factor Analytic Approach |
002A36 |
Andrei Cimpian [États-Unis] ; Lucy C. Erickson [États-Unis] | Remembering kinds: New evidence that categories are privileged in children's thinking |
003136 |
Vladimir M. Sloutsky [États-Unis] ; Anna V. Fisher [États-Unis] | Linguistic labels: Conceptual markers or object features? |
003277 |
Amy Vaughan Van Hecke [États-Unis] ; Peter Mundy [États-Unis] ; Jessica J. Block [États-Unis] ; Christine E. F. Delgado [États-Unis] ; Meaghan V. Parlade [États-Unis] ; Yuly B. Pomares [États-Unis] ; Jessica A. Hobson [Royaume-Uni] | Infant responding to joint attention, executive processes, and self-regulation in preschool children |
003781 |
Cynthia S. Puranik [États-Unis] ; Christopher J. Lonigan [États-Unis] | Early Writing Deficits in Preschoolers With Oral Language Difficulties |
004131 |
Margaret W. Dyson [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Lea R. Dougherty [États-Unis] ; C. Emily Durbin [États-Unis] | Social and Non-Social Behavioral Inhibition in Preschool-Age Children: Differential Associations with Parent-Reports of Temperament and Anxiety |
004178 |
Jiyon Kim [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Margaret W. Dyson [États-Unis] ; Lea R. Dougherty [États-Unis] ; C. Emily Durbin [États-Unis] | Psychometric Properties of the Behavioral Inhibition Questionnaire in Preschool Children |
004405 |
David Klahr [États-Unis] ; Corinne Zimmerman [États-Unis] ; Jamie Jirout [États-Unis] | Educational Interventions to Advance Children's Scientific Thinking : Investing Early in Education |
004837 |
J. G. Greeno ; M. S. Riley ; R. Gelman | Conceptual competence and children's counting |
004941 |
H. Goldstein | Training generative repertoires within agent-action-object miniature linguistic systems with children |