Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Age préscolaire And NotDavid J. Kupfer

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 30.
Ident.Authors (with country if any)Title
000338 Cynthia R. Johnson [États-Unis] ; Kylan Turner [États-Unis] ; Patricia A. Stewart [États-Unis] ; Brianne Schmidt [États-Unis] ; Amy Shui [États-Unis] ; Eric Macklin [États-Unis] ; Anne Reynolds [États-Unis] ; Jill James [États-Unis] ; Susan L. Johnson [États-Unis] ; Patty Manning Courtney [États-Unis] ; Susan L. Hyman [États-Unis]Relationships Between Feeding Problems, Behavioral Characteristics and Nutritional Quality in Children with ASD
000664 Cynthia S. Puranik [États-Unis] ; Yaacov Petscher [États-Unis] ; Christopher J. Lonigan [États-Unis]Learning to write letters: Examination of student and letter factors
000A24 HYEIN CHANG [Corée du Sud] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Melvin N. Wilson [États-Unis]Direct and Indirect Effects of the Family Check-Up on Self-Regulation from Toddlerhood to Early School-Age
000C18 Rebecca Waller [États-Unis] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Essi Viding [Royaume-Uni] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] ; Luke W. Hyde [États-Unis]Bidirectional Associations Between Parental Warmth, Callous Unemotional Behavior, and Behavior Problems in High-Risk Preschoolers
000D31 Kit K. Elam [États-Unis] ; Gordon T. Harold [Royaume-Uni] ; Jenae M. Neiderhiser [États-Unis] ; David Reiss [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Misaki N. Natsuaki [États-Unis] ; Darya Gaysina [Royaume-Uni] ; Doug Barrett [Royaume-Uni] ; Leslie D. Leve [États-Unis]Adoptive Parent Hostility and Children's Peer Behavior Problems: Examining the Role of Genetically Informed Child Attributes on Adoptive Parent Behavior
000E30 ZHE CHEN [États-Unis] ; Robert S. Siegler [États-Unis]Young children's analogical problem solving: Gaining insights from video displays
000E99 Leslie D. Leve [États-Unis] ; David S. Degarmo [États-Unis] ; David J. Bridgett [États-Unis] ; Jenae M. Neiderhiser [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Gordon T. Harold [Royaume-Uni] ; Misaki N. Natsuaki [États-Unis] ; David Reiss [États-Unis]Using an Adoption Design to Separate Genetic, Prenatal, and Temperament Influences on Toddler Executive Function
000F65 Rebekah Levine Coley [États-Unis] ; Elizabeth Votruba-Drzal [États-Unis] ; Portia L. Miller [États-Unis] ; Amanda Koury [États-Unis]Timing, Extent, and Type of Child Care and Children's Behavioral Functioning in Kindergarten
001221 Daniel G. Hufnagle [États-Unis] ; Lori L. Holt [États-Unis] ; Erik D. Thiessen [États-Unis]Spectral information in nonspeech contexts influences children's categorization of ambiguous speech sounds
001409 Oliver Lindhiem [États-Unis] ; David J. Kolko [États-Unis] ; LAN YU [États-Unis]Quantifying Diagnostic Uncertainty Using Item Response Theory: The Posterior Probability of Diagnosis Index
001656 Wendy M. Troxel [États-Unis] ; Christopher J. Trentacosta [États-Unis] ; Erika E. Forbes [États-Unis] ; Susan B. Campbell [États-Unis]Negative Emotionality Moderates Associations Among Attachment, Toddler Sleep, and Later Problem Behaviors
001795 Allison P. Danzig [États-Unis] ; Sara J. Bufferd [États-Unis] ; Lea R. Dougherty [États-Unis] ; Gabrielle A. Carlson [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis]Longitudinal Associations Between Preschool Psychopathology and School-Age Peer Functioning
001917 Justin D. Smith [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis]Indirect Effects of Fidelity to the Family Check-Up on Changes in Parenting and Early Childhood Problem Behaviors
001A87 Dana M. Pettygrove [États-Unis] ; Stuart I. Hammond [États-Unis] ; Erin L. Karahuta [États-Unis] ; Whitney E. Waugh [États-Unis] ; Celia A. Brownell [États-Unis]From cleaning up to helping out: Parental socialization and children's early prosocial behavior
001D61 Nicholas S. Thaler [États-Unis] ; Gerald Goldstein [États-Unis] ; Jay W. Pettegrew [États-Unis] ; James F. Luther [États-Unis] ; Cecil R. Reynolds [États-Unis] ; Daniel N. Allen [États-Unis]Developmental Aspects of Working and Associative Memory
001F06 Amber D. Mceachern [États-Unis] ; Gregory M. Fosco [États-Unis] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis] ; Frances Gardner [États-Unis]Collateral Benefits of the Family Check-Up in Early Childhood: Primary Caregivers' Social Support and Relationship Satisfaction
001F63 Elizabeth Votruba-Drzal [États-Unis] ; Rebekah Levine Coley [États-Unis] ; Amanda S. Koury [États-Unis] ; Portia Miller [États-Unis]Center-Based Child Care and Cognitive Skills Development: Importance of Timing and Household Resources
002034 Daniel Messinger [États-Unis] ; Gregory S. Young [États-Unis] ; Sally Ozonoff [États-Unis] ; Karen Dobkins [États-Unis] ; Alice Carter [États-Unis] ; Lonnie Zwaigenbaum [États-Unis] ; Rebecca J. Landa [États-Unis] ; Tony Charman [États-Unis] ; Wendy L. Stone [États-Unis] ; John N. Constantino [États-Unis] ; Ted Hutman [États-Unis] ; Leslie J. Carver [États-Unis] ; Susan Bryson [États-Unis] ; Jana M. Iverson [États-Unis] ; Mark S. Strauss [États-Unis] ; Sally J. Rogers [États-Unis] ; Marian Sigman [États-Unis]Beyond Autism: A Baby Siblings Research Consortium Study of High-Risk Children at Three Years of Age
002077 Anna Fisher [États-Unis] ; Erik Thiessen [États-Unis] ; Karrie Godwin [États-Unis] ; Heidi Kloos [États-Unis] ; John Dickerson [États-Unis]Assessing selective sustained attention in 3- to 5-year-old children: Evidence from a new paradigm
002395 Rebecca Waller [Royaume-Uni] ; Frances Gardner [Royaume-Uni] ; Thomas J. Dishion [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Melvin N. Wilson [États-Unis]Validity of a Brief Measure of Parental Affective Attitudes in High-Risk Preschoolers
002611 Margaret W. Dyson [États-Unis] ; C. Emily Durbin [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; H. Hill Goldsmith [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis]The Structure of Temperament in Preschoolers: A Two-Stage Factor Analytic Approach
002A36 Andrei Cimpian [États-Unis] ; Lucy C. Erickson [États-Unis]Remembering kinds: New evidence that categories are privileged in children's thinking
003136 Vladimir M. Sloutsky [États-Unis] ; Anna V. Fisher [États-Unis]Linguistic labels: Conceptual markers or object features?
003277 Amy Vaughan Van Hecke [États-Unis] ; Peter Mundy [États-Unis] ; Jessica J. Block [États-Unis] ; Christine E. F. Delgado [États-Unis] ; Meaghan V. Parlade [États-Unis] ; Yuly B. Pomares [États-Unis] ; Jessica A. Hobson [Royaume-Uni]Infant responding to joint attention, executive processes, and self-regulation in preschool children
003781 Cynthia S. Puranik [États-Unis] ; Christopher J. Lonigan [États-Unis]Early Writing Deficits in Preschoolers With Oral Language Difficulties
004131 Margaret W. Dyson [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Lea R. Dougherty [États-Unis] ; C. Emily Durbin [États-Unis]Social and Non-Social Behavioral Inhibition in Preschool-Age Children: Differential Associations with Parent-Reports of Temperament and Anxiety
004178 Jiyon Kim [États-Unis] ; Daniel N. Klein [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Margaret W. Dyson [États-Unis] ; Lea R. Dougherty [États-Unis] ; C. Emily Durbin [États-Unis]Psychometric Properties of the Behavioral Inhibition Questionnaire in Preschool Children
004405 David Klahr [États-Unis] ; Corinne Zimmerman [États-Unis] ; Jamie Jirout [États-Unis]Educational Interventions to Advance Children's Scientific Thinking : Investing Early in Education
004837 J. G. Greeno ; M. S. Riley ; R. GelmanConceptual competence and children's counting
004941 H. GoldsteinTraining generative repertoires within agent-action-object miniature linguistic systems with children

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021