Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

John R. Anderson And NotPotentiel évoqué cognitif

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 11.
Ident.Authors (with country if any)Title
000875 John R. Anderson [États-Unis] ; Jon M. Fincham [États-Unis]Extending problem-solving procedures through reflection
000A54 Caitlin Tenison [États-Unis] ; Jon M. Fincham [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Detecting math problem solving strategies: An investigation into the use of retrospective self-reports, latency and fMRI data
000E95 Jelmer P. Borst [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Using model-based functional MRI to locate working memory updates and declarative memory retrievals in the fronto-parietal network
000F67 JUNGAA MOON [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Timing in multitasking: Memory contamination and time pressure bias
001195 HEE SEUNG LEE [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Student Learning: What Has Instruction Got to Do With It?
001912 JUNGAA MOON [États-Unis] ; Shawn Betts [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Individual differences and workload effects on strategy adoption in a dynamic task
002267 Christian Lebiere [États-Unis] ; Peter Pirolli [États-Unis] ; Robert Thomson [États-Unis] ; Jaehyon Paik [États-Unis] ; Matthew Rutledge-Taylor [États-Unis] ; James Staszewski [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]A Functional Model of Sensemaking in a Neurocognitive Architecture
002492 John R. Anderson [États-Unis]Tracking problem solving by multivariate pattern analysis and Hidden Markov Model algorithms
002493 John R. Anderson [États-Unis] ; Shawn Betts [États-Unis] ; Jennifer L. Ferris [États-Unis] ; Jon M. Fincham [États-Unis]Tracking Children's Mental States While Solving Algebra Equations
002F81 Darryl W. Schneider [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Modeling fan effects on the time course of associative recognition
003832 Andrea Stocco [États-Unis] ; Christian Lebiere [États-Unis] ; Randall C. O'Reilly [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Distinct contributions of the caudate nucleus, rostral prefrontal cortex, and parietal cortex to the execution of instructed tasks

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021