Serveur d'exploration sur l'Université de Trèves

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Apprentissage And NotC. Kirschbaum

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 17.
Ident.Authors (with country if any)Title
000041 Mauro F. Larra [Allemagne] ; André Schulz [Luxembourg (pays)] ; Thomas M. Schilling [Allemagne] ; Diana S. Ferreira De Sa [Allemagne] ; Daniel Best [Allemagne] ; Bartlomiej Kozik [Allemagne] ; Hartmut Sch Chinger [Allemagne]Heart rate response to post-learning stress predicts memory consolidation
000099 Michael Schneider [Allemagne] ; Ilonca Hardy [Allemagne]Profiles of Inconsistent Knowledge in Children's Pathways of Conceptual Change
000131 Julia Schüler [Suisse] ; Veronika Brandst Tter [Suisse] ; Nicola Baumann [Allemagne]Failure cue priming and impaired cognitive performance-analyses of avoidance motivation as a mediator and fear of failure as a moderator
000438 Linn K. Kuehl [Allemagne] ; Johanna Lass-Hennemann [Allemagne] ; Steffen Richter [Allemagne] ; Terry D. Blumenthal [États-Unis] ; Melly Oitzl [Pays-Bas] ; Hartmut Schachinger [Allemagne]Accelerated trace eyeblink conditioning after cortisol IV-infusion
000555 Henning Fernau [Allemagne]Algorithms for learning regular expressions from positive data
000598 Egemen Savaskan [Suisse] ; Rike Ehrhardt [Allemagne] ; André Schulz [Allemagne] ; Marc Walter [Suisse] ; Hartmut Sch Chinger [Allemagne]Post-learning intranasal oxytocin modulates human memory for facial identity
000639 Lars Schwabe [Allemagne] ; Andreas Bohringer [Allemagne] ; Monischa Chatterjee [Allemagne] ; Hartmut Schachinger [Allemagne]Effects of pre-learning stress on memory for neutral, positive and negative words : Different roles of cortisol and autonomic arousal
000693 Georg Müller-Fürstenberger [Allemagne] ; Gunter Stephan [Suisse]Integrated assessment of global climate change with learning-by-doing and energy-related research and development : Technology in climate policy and climate models
000722 Günter Krampen [Allemagne] ; Alexander Von Eye [États-Unis]Treatment motives as predictors of acquisition and transfer of relaxation methods to everyday life
000798 Alfons O. Hamm [Allemagne] ; Almut I. Weike [Allemagne]The neuropsychology of fear learning and fear regulation
000914 Esmeralda Nava [Suisse] ; Daniela Landau [Suisse] ; Stuart Brody [Allemagne] ; Lilly Linder [Suisse] ; Hartmut Sch Chinger [Suisse, Allemagne]Mental relaxation improves long-term incidental visual memory
000D31 André Günther [Allemagne]Wissen, Lernen, Kultur
001382 G. Weber [Allemagne] ; A. Bögelsack ; K. F. WenderWhen can individual student models be useful?
001434 W. Wippich [Allemagne] ; S. Mecklenbr Uker ; R. BanningSensorische Geruchsnachwirkungen bei indirekten und direkten Behaltensprüfungen
001532 G. Krampen ; C. Main ; O. WaelbroeckOptimierung des Lernprozesses beim Autogenen Training bei kurzer Kurslaufzeit durch Übungsprotokolle
001539 W. Wippich ; S. Mecklenbraêucher ; E. Wentura ; S. StruêmpelImplizites Gedächtnis bei Vorschulkindern : Eine Prozessanalyse beim wiederholten Benennen von Bildern
001648 W. Wippich ; S. Mecklenbr UkerRäumliche Kontexteffekte bei der Textverarbeitung: Eigenschafts- und Verhaltenserinnerungen

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.31.
Data generation: Sat Jul 22 16:29:01 2017. Site generation: Wed Feb 28 14:55:37 2024