Serveur d'exploration sur l'Université de Trèves

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Bernhard Swoboda And NotTurquie

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 6.
Ident.Authors (with country if any)Title
000C49 Thomas Foscht [Autriche] ; Cesar Maloles [États-Unis] ; Bernhard Swoboda [Allemagne] ; Sweelim Chia [États-Unis]Debit and credit card usage and satisfaction
000E73 D. Ahlert ; Bernhard Swoboda [Allemagne] ; Frank Haelsig [Allemagne] ; Hanna Schrammklein [Allemagne] ; Dirk Morschett [Suisse]Moderating role of involvement in building a retail brand
000E86 Bernhard Swoboda [Allemagne] ; Thomas Foscht [Autriche] ; Cesar Maloles [États-Unis] ; Hanna Schrammklein [Allemagne]Exploring how garment firms choose international sourcing and salescountry markets
001104 Thomas Foscht [États-Unis] ; Cesar Maloles [États-Unis] ; Bernhard Swoboda [Allemagne] ; Dirk Morschett [Suisse] ; Indrajit Sinha [États-Unis]The impact of culture on brand perceptions a sixnation study
001364 Bernhard Swoboda [Allemagne] ; Frank Haelsig [Allemagne] ; Dirk Morschett [Allemagne] ; Hanna Schrammklein [Allemagne]An intersector analysis of the relevance of service in building a strong retail brand
001497 Thomas Foscht [Autriche] ; Bernhard Swoboda [Allemagne] ; Dirk Morschett [Allemagne]Electronic commercebased internationalisation of small, nicheoriented retailing companies

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