Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Ncbi)

Index « Keywords » - entrée « Attention »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Attachment Sites, Microbiological < Attention < Attention (drug effects)  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 13.
Ident.Authors (with country if any)Title
000373 (2014) Elizabeth R. Skidmore [États-Unis] ; Deirdre R. Dawson ; Ellen M. Whyte ; Meryl A. Butters ; Mary Amanda Dew ; Emily S. Grattan ; James T. Becker ; Margo B. HolmDeveloping complex interventions: lessons learned from a pilot study examining strategy training in acute stroke rehabilitation.
000772 (2014) John D. Merriman [États-Unis] ; Bradley E. Aouizerat [États-Unis] ; Janine K. Cataldo [États-Unis] ; Laura Dunn [États-Unis] ; Bruce A. Cooper [États-Unis] ; Claudia West [États-Unis] ; Steven M. Paul [États-Unis] ; Christina R. Baggott [États-Unis] ; Anand Dhruva [États-Unis] ; Kord Kober [États-Unis] ; Dale J. Langford [États-Unis] ; Heather Leutwyler [États-Unis] ; Christine S. Ritchie [États-Unis] ; Gary Abrams [États-Unis] ; Marylin Dodd [États-Unis] ; Charles Elboim [États-Unis] ; Deborah Hamolsky [États-Unis] ; Michelle Melisko [États-Unis] ; Christine Miaskowski [États-Unis]Association between an interleukin 1 receptor, type I promoter polymorphism and self-reported attentional function in women with breast cancer.
000B07 (2014) Corina O. Bondi [États-Unis] ; Jeffrey P. Cheng ; Heather M. Tennant ; Christina M. Monaco ; Anthony E. KlineOld dog, new tricks: the attentional set-shifting test as a novel cognitive behavioral task after controlled cortical impact injury.
000B56 (2014) Jennifer E. Wildes [États-Unis] ; Erika E. Forbes ; Marsha D. MarcusAdvancing research on cognitive flexibility in eating disorders: the importance of distinguishing attentional set-shifting and reversal learning.
000E44 (2014) Rebecca J. BrookerBirth and Adoptive Parent Anxiety Symptoms Moderate the Link Between Infant Attention Control and Internalizing Problems in Toddlerhood
001060 (2014) Genna M. Bebko [États-Unis] ; Steven L. Franconeri ; Kevin N. Ochsner [États-Unis] ; Joan Y. ChiaoAttentional deployment is not necessary for successful emotion regulation via cognitive reappraisal or expressive suppression.
002170 (2014) Yu-Ru Lin [États-Unis] ; Brian Keegan [États-Unis] ; Drew Margolin [États-Unis] ; David Lazer [États-Unis]Rising Tides or Rising Stars?: Dynamics of Shared Attention on Twitter during Media Events
002194 (2014) Elizabeth J. Carter [États-Unis] ; Diane L. Williams ; Jessica K. Hodgins ; Jill F. LehmanAre children with autism more responsive to animated characters? A study of interactions with humans and human-controlled avatars.
002D54 (2014) Charles A. Hall [États-Unis] ; Charles F. Reynolds [États-Unis] ; Meryl Butters [États-Unis] ; Sidney Zisook [États-Unis] ; Naomi Simon [États-Unis] ; Jody Corey-Bloom [États-Unis] ; Barry D. Lebowitz [États-Unis] ; Amy Begley [États-Unis] ; Christine Mauro [États-Unis] ; M Katherine Shear [États-Unis]Cognitive functioning in complicated grief.
003777 (2014) Kristin L. Schreiber ; Claudia Campbell ; Marc O. Martel ; Seth Greenbaum ; Ajay D. Wasan ; David Borsook ; Robert N. Jamison ; Robert R. EdwardsDistraction analgesia in chronic pain patients: the impact of catastrophizing.
003F72 (2014) Leila Wehbe [États-Unis] ; Brian Murphy [Royaume-Uni] ; Partha Talukdar [Inde] ; Alona Fyshe [États-Unis] ; Aaditya Ramdas [États-Unis] ; Tom Mitchell [États-Unis]Simultaneously Uncovering the Patterns of Brain Regions Involved in Different Story Reading Subprocesses
004202 (2014) Lindsey B. Stone [États-Unis] ; Brandon E. Gibb [États-Unis]Brief Report: Preliminary evidence that co-rumination fosters adolescents’ depression risk by increasing rumination
004298 (2014) Heiko Spallek [États-Unis] ; Hsingchi Von Bergmann [Canada]Should laptops be allowed in the classroom? Two viewpoints: viewpoint 1: laptops in classrooms facilitate curricular advancement and promote student learning and viewpoint 2: deconstructing and rethinking the use of laptops in the classroom.

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Ncbi/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Ncbi/Curation/KwdEn.i -k "Attention" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Ncbi/Curation/KwdEn.i  \
                -Sk "Attention" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Ncbi/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Ncbi
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    KwdEn.i
   |clé=    Attention
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021