Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Exploration (Accueil)

Index « Keywords » - entrée « Other words »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Other women < Other words < Other work  Facettes :

List of bibliographic references indexed by Other words

Number of relevant bibliographic references: 81.
[0-20] [0 - 20][0 - 50][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
005B47 (2013) Jessica DecouClothing
005B52 (2013) Nicolay V. Tsarevsky [États-Unis] ; Krzysztof Matyjaszewski [États-Unis]CHAPTER 8 - Atom Transfer Radical Polymerization (ATRP)
005B70 (2013) Leanne Bowler [États-Unis] ; Eleanor Mattern [États-Unis] ; Wei Jeng [États-Unis] ; Jung Sun Oh [États-Unis] ; Daqing He [États-Unis]“I know what you are going through”: Answers to informational questions about eating disorders in Yahoo! answers: A qualitative study
005B93 (2013) Timothy F. Malloy [États-Unis] ; Peter J. Sinsheimer [États-Unis] ; Ann Blake [États-Unis] ; Igor Linkov [États-Unis]Use of multi‐criteria decision analysis in regulatory alternatives analysis: A case study of lead free solder
005C34 (2013) Bernard J. Jansen [États-Unis] ; Zhe Liu [États-Unis] ; Zach Simon [États-Unis]The effect of ad rank on the performance of keyword advertising campaigns
005C51 (2013) Carlos-Alberto Dorantes ; Chan Li [États-Unis] ; Gary F. Peters ; Vernon J. RichardsonThe Effect of Enterprise Systems Implementation on the Firm Information Environment
005C64 (2013) José A. Caballero [Espagne] ; Ignacio E. Grossmann [États-Unis]Synthesis of complex thermally coupled distillation systems including divided wall columns
005C80 (2013) Kristin J. Davin [États-Unis] ; Richard Donato [États-Unis]Student Collaboration and Teacher‐Directed Classroom Dynamic Assessment: A Complementary Pairing
005C84 (2013) Sourav Bhattacharya [États-Unis] ; Arijit Mukherjee [États-Unis]Strategic information revelation when experts compete to influence
005D23 (2013) Susannah B. F. Paletz [États-Unis] ; Kevin H. Kim [États-Unis] ; Christian D. Schunn [États-Unis] ; Irene Tollinger [États-Unis] ; Alonso Vera [États-Unis]Reuse and Recycle: The Development of Adaptive Expertise, Routine Expertise, and Novelty in a Large Research Team
005D43 (2013) Yi Xu [États-Unis] ; Li-Yun Chang [États-Unis] ; Juan Zhang ; Charles A. Perfetti [États-Unis]Reading, Writing, and Animation in Character Learning in Chinese as a Foreign Language
005D79 (2013) James H. Hedges [États-Unis] ; Karen E. Adolph [États-Unis] ; Dima Amso [États-Unis] ; Daphne Bavelier [Suisse] ; Julie A. Fiez [États-Unis] ; Leah Krubitzer [États-Unis] ; J. Devin Mcauley [États-Unis] ; Nora S. Newcombe [États-Unis] ; Susan M. Fitzpatrick ; Jamshid Ghajar [États-Unis, Niger]Play, attention, and learning: How do play and timing shape the development of attention and influence classroom learning?
005E44 (2013) Patrick L. Yorio [États-Unis] ; Jan K. WachterNear Misses in High–Risk Occupations
005E62 (2013) S. Litster [États-Unis] ; W. K. Epting [États-Unis] ; E. A. Wargo [États-Unis] ; S. R. Kalidindi [États-Unis] ; E. C. Kumbur [États-Unis]Morphological Analyses of Polymer Electrolyte Fuel Cell Electrodes with Nano‐Scale Computed Tomography Imaging
005E75 (2013) Celia A. Brownell [États-Unis] ; Stephanie S. Iesue [États-Unis] ; Sara R. Nichols [États-Unis] ; Margarita Svetlova [États-Unis]Mine or Yours? Development of Sharing in Toddlers in Relation to Ownership Understanding
005F97 (2013) Andrew A. May [États-Unis] ; Ezra J. T. Levin [États-Unis] ; Christopher J. Hennigan [États-Unis] ; Ilona Riipinen [États-Unis, Suède] ; Taehyoung Lee [États-Unis, Corée du Sud] ; Jeffrey L. Collett Jr. [États-Unis] ; Jose L. Jimenez [États-Unis] ; Sonia M. Kreidenweis [États-Unis] ; Allen L. Robinson [États-Unis]Gas‐particle partitioning of primary organic aerosol emissions: 3. Biomass burning
006069 (2013) Amy C. Crosson [États-Unis] ; Nonie K. Lesaux [États-Unis]Does knowledge of connectives play a unique role in the reading comprehension of English learners and English‐only students?
006241 (2013) Jonathan Livengood [États-Unis]Actual Causation and Simple Voting Scenarios
006268 (2013) Bonnie Adair-Hauck [États-Unis] ; Francis J. TroyanA Descriptive and Co‐Constructive Approach to Integrated Performance Assessment Feedback
007736 (2012) Victor V. Yashin [États-Unis] ; Olga Kuksenok [États-Unis] ; Pratyush Dayal [États-Unis] ; Anna C. Balazs [États-Unis]Mechano-chemical oscillations and waves in reactive gels
007738 (2012) Dev P. Chakraborty [États-Unis]Measuring agreement between rating interpretations and binary clinical interpretations of images: a simulation study of methods for quantifying the clinical relevance of an observer performance paradigm

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Main/Exploration
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/KwdEn.i -k "Other words" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/KwdEn.i  \
                -Sk "Other words" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Main
   |étape=   Exploration
   |type=    indexItem
   |index=    KwdEn.i
   |clé=    Other words
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021