Serveur d'exploration sur Pittsburgh

Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.

Eléments de l'association

deficit25
disorder287
deficit Sauf disorder" 7
disorder Sauf deficit" 269
deficit Et disorder 18
deficit Ou disorder 294
Corpus20845
\n\n\n\n \n

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 18.
Ident.Authors (with country if any)Title
000820 Michael G. Aman [États-Unis] ; Oscar G. Bukstein ; Kenneth D. Gadow ; L Eugene Arnold ; Brooke S G. Molina ; Nora K. Mcnamara ; E Victoria Rundberg-Rivera ; Xiaobai Li ; Heidi Kipp ; Jayne Schneider ; Eric M. Butter ; Jennifer Baker ; Joyce Sprafkin ; Robert R. Rice ; Srihari S. Bangalore ; Cristan A. Farmer ; Adrienne B. Austin ; Kristin A. Buchan-Page ; Nicole V. Brown ; Elizabeth A. Hurt ; Sabrina N. Grondhuis ; Robert L. FindlingWhat does risperidone add to parent training and stimulant for severe aggression in child attention-deficit/hyperactivity disorder?
001533 Kenneth D. Gadow ; L. Eugene Arnold ; Brooke S. G. Molina ; Robert L. Findling ; Oscar G. Bukstein ; Nicole V. Brown ; Nora K. Mcnamara ; E. Victoria Rundberg-Rivera ; Xiaobai Li ; Heidi Kipp ; Jayne Schneider ; Cristan A. Farmer ; Jennifer Baker ; Joyce Sprafkin ; Robert R. Rice ; Srihari S. Bangalore ; Eric M. Butter ; Kristin A. Buchan-Page ; Elizabeth A. Hurt ; Adrienne B. Austin ; Sabrina N. Grondhuis ; Michael G. AmanRisperidone Added to Parent Training and Stimulant Medication: Effects on Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, Oppositional Defiant Disorder, Conduct Disorder, and Peer Aggression
001977 Desiree W. Murray ; Brooke S. G. Molina ; Kelly Glew ; Patricia Houck ; Andrew Greiner ; Dalea Fong ; James Swanson ; L. Eugene Arnold ; Marc Lerner ; Lily Hechtman ; Howard B. Abikoff ; Peter S. JensenPrevalence and Characteristics of School Services for High School Students with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder
002B94 Walid F. Gellad ; Bradley D. Stein [États-Unis] ; Teague Ruder [États-Unis] ; Rochelle Henderson [États-Unis] ; Sharon G. Frazee [États-Unis] ; Ateev Mehrotra [États-Unis] ; Julie M. Donohue [États-Unis]Geographic variation in receipt of psychotherapy in children receiving attention-deficit/hyperactivity disorder medications.
003D12 Brooke S. G. Molina ; William E. PelhamAttention-Deficit/Hyperactivity Disorder and Risk of Substance Use Disorder: Developmental Considerations, Potential Pathways, and Opportunities for Research
003D14 Emily E. Stevens ; Meredith L. Wallace ; Yvette P. Conley ; Mary L. MarazitaAttention Deficit Hyperactivity Disorder Symptoms, Nonsyndromic Orofacial Cleft Children, and Dopamine Polymorphisms: A Pilot Study
004D05 Michael G. Aman [États-Unis] ; Oscar G. Bukstein [États-Unis] ; Kenneth D. Gadow [États-Unis] ; L. Eugene Arnold [États-Unis] ; Brooke S. G. Molina [États-Unis] ; Nora K. Mcnamara [États-Unis] ; E. Victoria Rundberg-Rivera [États-Unis] ; XIAOBAI LI [États-Unis] ; Heidi Kipp [États-Unis] ; Jayne Schneider [États-Unis] ; Eric M. Butter [États-Unis] ; Jennifer Baker [États-Unis] ; Joyce Sprafkin [États-Unis] ; Robert R. Jr Rice [États-Unis] ; Srihari S. Bangalore [États-Unis] ; Cristan A. Farmer [États-Unis] ; Adrienne B. Austin [États-Unis] ; Kristin A. Buchan-Page [États-Unis] ; Nicole V. Brown ; Elizabeth A. Hurt [États-Unis] ; Sabrina N. Grondhuis [États-Unis] ; Robert L. Findling [États-Unis]What Does Risperidone Add to Parent Training and Stimulant for Severe Aggression in Child Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder?
004D87 L. Eugene Arnold [États-Unis] ; Stephen J. Ganocy [États-Unis] ; Katherine Mount [États-Unis] ; Eric A. Youngstrom [États-Unis] ; Thomas Frazier [États-Unis] ; Mary Fristad [États-Unis] ; Sarah M. Horwitz [États-Unis] ; Boris Birmaher [États-Unis] ; Robert Findling [États-Unis] ; Robert A. Kowatch [États-Unis] ; Christine Demeter [États-Unis] ; David Axelson [États-Unis] ; Mary Kay Gill [États-Unis] ; Linda Marsh [États-Unis]Three-Year Latent Class Trajectories of Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) Symptoms in a Clinical Sample Not Selected for ADHD
006F37 Marcus P. Adams [États-Unis]Explaining the theory of mind deficit in autism spectrum disorder
007507 Brooke S. G. Molina [États-Unis] ; Stephen P. Hinshaw [États-Unis] ; L. Eugene Arnold [États-Unis] ; James M. Swanson [États-Unis] ; William E. Pelham [États-Unis] ; Lily Hechtman [États-Unis] ; Betsy Hoza [États-Unis] ; Jeffery N. Epstein [États-Unis] ; Timothy Wigal [États-Unis] ; Howard B. Abikoff [États-Unis] ; Laurence L. Greenhill [États-Unis] ; Peter S. Jensen [États-Unis] ; Karen C. Wells [États-Unis] ; Benedetto Vitiello [États-Unis] ; Robert D. Gibbons [États-Unis] ; Andrea Howard [États-Unis] ; Patricia R. Houck [États-Unis] ; Kwan Hur [États-Unis] ; BO LU [États-Unis] ; Sue Marcus [États-Unis]Adolescent Substance Use in the Multimodal Treatment Study of Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) (MTA) as a Function of Childhood ADHD, Random Assignment to Childhood Treatments, and Subsequent Medication
007943 Chaya B. Gopin [États-Unis] ; Dione M. Healey [Nouvelle-Zélande] ; Bella R. Grossman [États-Unis] ; Susan B. Campbel [États-Unis] ; Jeffrey M. Halperin [États-Unis]Task Palatability, But Not Structure, Differentially Influences Mother–Child Interactions in Attention‐Deficit/Hyperactivity Disorder Children With and Without Oppositional Defiant Disorder
008279 Stephanie D. Stepp [États-Unis] ; Jeffrey D. Burke [États-Unis] ; Alison E. Hipwell [États-Unis] ; Rolf Loeber [États-Unis]Trajectories of Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Oppositional Defiant Disorder Symptoms as Precursors of Borderline Personality Disorder Symptoms in Adolescent Girls : BORDERLINE PERSONALITY DISORDER IN ADOLESCENCE AND YOUNG ADULTHOOD
008A25 Sylvie Mrug [États-Unis] ; Brooke S. G. Molina [États-Unis] ; Betsy Hoza [États-Unis] ; Alyson C. Gerdes [États-Unis] ; Stephen P. Hinshaw [États-Unis] ; Lily Hechtman [Canada] ; L. Eugene Arnold [États-Unis]Peer Rejection and Friendships in Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder: Contributions to Long-Term Outcomes
009682 Rajneesh Mahajan [États-Unis] ; Maria Pilar Bernal [États-Unis] ; Rebecca Panzer [États-Unis] ; Agnes Whitaker [États-Unis] ; Wendy Roberts [Canada] ; Benjamin Handen [États-Unis] ; Antonio Hardan [États-Unis] ; Evdokia Anagnostou [Canada] ; Jeremy Veenstra-Vanderweele [États-Unis]Clinical Practice Pathways for Evaluation and Medication Choice for Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder Symptoms in Autism Spectrum Disorders
009706 Brooke S. G. Molina [États-Unis] ; Jeewon Cheong [États-Unis] ; Michael P. Marshal [États-Unis] ; William E. Jr Pelham [États-Unis] ; Elizabeth M. Gnagy [États-Unis] ; Patrick J. Curran [États-Unis]Childhood Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and Growth in Adolescent Alcohol Use: The Roles of Functional Impairments, ADHD Symptom Persistence, and Parental Knowledge
00AB30 Michael P. Marshal [États-Unis] ; Brooke S. G. Molina [États-Unis] ; William E. Pelham [États-Unis] ; Jeewon Cheong [États-Unis]Attention‐Deficit Hyperactivity Disorder Moderates the Life Stress Pathway to Alcohol Problems in Children of Alcoholics
00B423 Brion S. Maher [États-Unis] ; Mary L. Marazita [États-Unis] ; Howard B. Moss [États-Unis] ; Michael M. Vanyukov [États-Unis]Segregation analysis of attention deficit hyperactivity disorder
00CF50 Kimberly Yolton [États-Unis] ; Marie Cornelius [États-Unis] ; Asher Ornoy [Israël] ; James Mcgough [États-Unis] ; Susan Makris [États-Unis] ; Susan Schantz [États-Unis]Exposure to neurotoxicants and the development of attention deficit hyperactivity disorder and its related behaviors in childhood.

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021