Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « students »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
student < students < studied  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 47.
[0-20] [0 - 20][0 - 47][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
000106 (1995) Kalyani Raghavan [États-Unis] ; Robert Glaser [États-Unis]Model–based analysis and reasoning in science: The MARS curriculum
000173 (2012) M. Najeeb Shafiq [États-Unis]Do School Incentives and Accountability Measures Improve Skills in the Middle East and North Africa? The Cases of Jordan and Tunisia
000214 (1997) Maria E. Magone [États-Unis] ; Jinfa Cai [États-Unis] ; Edward A. Silver [États-Unis] ; Ning Wang [États-Unis]Validating the cognitive complexity and content quality of a mathematics performance assessment
000445 (1981) Joyce Hopkins [États-Unis] ; Gil Krawitz [États-Unis] ; Alan S. Bellack [États-Unis]The effects of situational variations in role-play scenes on assertive behavior
000696 (2010) Shih-Yin Lin [États-Unis] ; Chandralekha Singh [États-Unis]Categorization of quantum mechanics problems by professors and students
000892 (2002) Kurt Vanlehn [États-Unis] ; Pamela W. Jordan [États-Unis] ; Carolyn P. Rosé [États-Unis] ; Dumisizwe Bhembe [États-Unis] ; Michael Böttner [États-Unis] ; Andy Gaydos [États-Unis] ; Maxim Makatchev [États-Unis] ; Umarani Pappuswamy [États-Unis] ; Michael Ringenberg [États-Unis] ; Antonio Roque [États-Unis] ; Stephanie Siler [États-Unis] ; Ramesh Srivastava [États-Unis]The Architecture of Why2-Atlas: A Coach for Qualitative Physics Essay Writing
000949 (1977) Daniel Klaus [États-Unis] ; Michel Hersen [États-Unis] ; Alan S. Bellack [États-Unis]Survey of dating habits of male and female college students: A necessary precursor to measurement and modification
000C98 (1998) Kalyani Raghavan [États-Unis] ; Mary L. Sartoris [États-Unis] ; Robert Glaser [États-Unis]Why does it go up? The impact of the MARS curriculum as revealed through changes in student explanations of a helium balloon
000D92 (2012) Samuel King [États-Unis] ; Carol Robinson [États-Unis]Do undergraduate students view calculator usage as a proxy for learning with understanding?
000E02 (2011) Daniel Armanios [États-Unis]Power of a Choice
000E91 (1992) Sandra Katz [États-Unis] ; Alan Lesgold [États-Unis] ; Gary Eggan [États-Unis] ; Maria Gordin [États-Unis] ; Linda Greenberg [États-Unis]Self-adjusting curriculum planning in Sherlock II
001056 (1999) Jeffrey F. Cohn [États-Unis] ; Adena J. Zlochower [États-Unis] ; James Lien [États-Unis] ; Takeo Kanade [États-Unis]Automated face analysis by feature point tracking has high concurrent validity with manual FACS coding
001383 (1981) Irene Hanson Frieze [États-Unis] ; J. M. Knoble [États-Unis] ; I. I. Mitroff [États-Unis]American university students' beliefs about success in science: A case study
001386 (2006) Kyung-Mi Sung [États-Unis] ; Kathryn R. Puskar [États-Unis]Schizophrenia in College Students in Korea: A Qualitative Perspective
001418 (2012) Connie C. Mobley [États-Unis] ; Diane D. Stadler [États-Unis] ; Myrlene A. Staten [États-Unis] ; Laure El Ghormli [États-Unis] ; Bonnie Gillis [États-Unis] ; Jill Hartstein [États-Unis] ; Anna Maria Siega-Riz [États-Unis] ; Amy Virus [États-Unis]Effect of Nutrition Changes on Foods Selected by Students in a Middle School‐Based Diabetes Prevention Intervention Program: The HEALTHY Experience
001450 (2009) Genevieve Bardwell [États-Unis] ; Cathy Morton [États-Unis] ; Ann Chester [États-Unis] ; Petr Pancoska [États-Unis] ; Shama Buch [États-Unis] ; Alfred Cecchetti [États-Unis] ; Marcella Vecchio [États-Unis] ; Stephanie Paulsen [États-Unis] ; Stephen Groark [États-Unis] ; Robert A. Branch [États-Unis]Feasibility of Adolescents to Conduct Community‐Based Participatory Research on Obesity and Diabetes in Rural Appalachia
001456 (1991) Steven W. Evans [États-Unis] ; William E. Pelham [États-Unis]Psychostimulant effects on academic and behavioral measures for ADHD junior high school students in a lecture format classroom
001466 (1975) Jack Belzer [États-Unis] ; James Williams [États-Unis] ; John Kronebusch [États-Unis] ; A. B. Gupta [États-Unis]Curricula in information science: Four year progress report
001593 (1971) Judith Doran [États-Unis] ; James G. Holland [États-Unis]EYE MOVEMENTS AS A FUNCTION OF RESPONSE CONTINGENCIES MEASURED BY BLACKOUT TECHNIQUE
001895 (2012) Meghan Bathgate [États-Unis] ; Judith Sims-Knight [États-Unis] ; Christian Schunn [États-Unis]Thoughts on Thinking: Engaging Novice Music Students in Metacognition
001A41 (1997) Suzanne Lane [États-Unis] ; Clement A. Stone [États-Unis] ; Robert D. Ankenmann [États-Unis] ; Mei Liu [États-Unis]Reliability and validity of a mathematics performance assessment

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "students" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "students" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    students
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021