Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (PascalFrancis)

Index « Keywords » - entrée « Student »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Struggle < Student < Stuttering  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 47.
[0-20] [0 - 20][0 - 47][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
000240 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jessica Degol [États-Unis]Staying Engaged: Knowledge and Research Needs in Student Engagement
000392 (2014) Claude M. Setodji [États-Unis] ; Steven C. Martino [États-Unis] ; Deborah M. Scharf [États-Unis] ; William G. Shadel [États-Unis]Quantifying the Persistence of Pro-Smoking Media Effects on College Students' Smoking Risk
000D91 (2014) Daniel J. Taylor [États-Unis] ; Marian R. Zimmerman [États-Unis] ; Christie E. Gardner [États-Unis] ; Jacob M. Williams [États-Unis] ; Emily A. Grieser [États-Unis] ; Jolyn I. Tatum [États-Unis] ; Adam D. Bramoweth [États-Unis] ; Jade M. Francetich [États-Unis] ; Camilo Ruggero [États-Unis]A Pilot Randomized Controlled Trial of the Effects of Cognitive-Behavioral Therapy for Insomnia on Sleep and Daytime Functioning in College Students
000E21 (2013) Advanced Learning Technologies
000E36 (2013) Rod D. Roscoe [États-Unis] ; Danielle S. Mcnamara [États-Unis]Writing Pal: Feasibility of an Intelligent Writing Strategy Tutor in the High School Classroom
000F01 (2013) Kirsten R. Butcher [États-Unis] ; Vincent Aleven [États-Unis]Using Student Interactions to Foster Rule-Diagram Mapping During Problem Solving in an Intelligent Tutoring System
000F05 (2013) Philip C. Abrami [Canada] ; Vivek Venkatesh [Canada] ; Elizabeth J. Meyer [Canada] ; C. Anne Wade [Canada]Using Electronic Portfolios to Foster Literacy and Self-Regulated Learning Skills in Elementary Students
000F07 (2013) Candace A. Walkington [États-Unis]Using Adaptive Learning Technologies to Personalize Instruction to Student Interests: The Impact of Relevant Contexts on Performance and Learning Outcomes
000F25 (2013) Gabrielle Rappolt-Schlichtmann [États-Unis] ; Samantha G. Daley [États-Unis] ; Seoin Lim [États-Unis] ; Scott Lapinski [États-Unis] ; Kristin H. Robinson [États-Unis] ; Mindy Johnson [États-Unis]Universal Design for Learning and Elementary School Science: Exploring the Efficacy, Use, and Perceptions of a Web-Based Science Notebook
001091 (2013) Jan L. Plass [États-Unis] ; Bruce D. Homer [États-Unis] ; Jennifer Case [États-Unis] ; Paul A. O'Keefe [États-Unis] ; Elizabeth O. Hayward [États-Unis] ; Murphy Stein [États-Unis] ; Ken Perlin [États-Unis]The Impact of Individual, Competitive, and Collaborative Mathematics Game Play on Learning, Performance, and Motivation
001105 (2013) Margaret Schneider [États-Unis] ; Lynn Debar [États-Unis] ; Ashley Calingo [États-Unis] ; Will Hall [États-Unis] ; Katie Hindes [États-Unis] ; Adriana Sleigh [États-Unis] ; Debbe Thompson [États-Unis] ; Stella L. Volpe [États-Unis] ; Abby Zeveloff [États-Unis] ; Trang Pham [États-Unis] ; Allan Steckler [États-Unis]The Effect of a Communications Campaign on Middle School Students' Nutrition and Physical Activity: Results of the HEALTHY Study
001195 (2013) HEE SEUNG LEE [États-Unis] ; John R. Anderson [États-Unis]Student Learning: What Has Instruction Got to Do With It?
001283 (2013) Ann M. Mitchell [États-Unis] ; Kathryn Puskar [États-Unis] ; Holly Hagle [États-Unis] ; Heather J. Gotham [États-Unis] ; Kimberly S. Talcott [États-Unis] ; Lauren Terhorst [États-Unis] ; Marie Fioravanti [États-Unis] ; Irene Kane [États-Unis] ; Eric Hulsey [États-Unis] ; Peter Luongo [États-Unis] ; Helen K. Burns [États-Unis]Screening, Brief Intervention, and Referral to Treatment: Overview of and Student Satisfaction with an Undergraduate Addiction Training Program for Nurses
001435 (2013) I-Han Hsiao [États-Unis] ; Fedor Bakalov [Allemagne] ; Peter Brusilovsky [États-Unis] ; Birgitta König-Ries [Allemagne]Progressor: social navigation support through open social student modeling
001635 (2013) Edys S. Quellmalz [États-Unis] ; Jodi L. Davenport [États-Unis] ; George E. Deboer [États-Unis] ; Michael J. Timms [Australie] ; Kevin A. Jordan [États-Unis] ; Chun-Wei Huang [États-Unis] ; Barbara C. Buckley [États-Unis]Next-Generation Environments for Assessing and Promoting Complex Science Learning
001672 (2013) Wayne Ward [États-Unis] ; Ron Cole [États-Unis] ; Daniel Bola Os [États-Unis] ; Edward Svirsky [États-Unis] ; Tim Weston [États-Unis]My Science Tutor: A Conversational Multimedia Virtual Tutor
001691 (2013) G. Tanner Jackson [États-Unis] ; Danielle S. Mcnamara [États-Unis]Motivation and Performance in a Game-Based Intelligent Tutoring System
001733 (2013) Deborah M. Scharf [États-Unis] ; Steven C. Martino [États-Unis] ; Claude M. Setodji [États-Unis] ; B. Lynette Staplefoote [États-Unis] ; William G. Shadel [États-Unis]Middle and High School Students' Exposure to Alcohol- and Smoking-Related Media: A Pilot Study Using Ecological Momentary Assessment
001810 (2013) Lynne Vernon-Feagans [États-Unis] ; Kirsten Kainz [États-Unis] ; Marnie Ginsberg [États-Unis] ; Amy Hedrick [États-Unis] ; Steve Amendum [États-Unis]Live Webcam Coaching to Help Early Elementary Classroom Teachers Provide Effective Literacy Instruction for Struggling Readers: The Targeted Reading Intervention
001829 (2013) H. Chad Lane [États-Unis] ; Matthew Jensen Hays [États-Unis] ; Mark G. Core [États-Unis] ; Daniel Auerbach [États-Unis]Learning Intercultural Communication Skills With Virtual Humans: Feedback and Fidelity
001933 (2013) Linda H. Mason [États-Unis] ; Richard M. Jr. Kubina [États-Unis] ; Douglas E. Kostewicz [États-Unis] ; Anne Mong Cramer [États-Unis] ; Shawn Datchuk [États-Unis]Improving quick writing performance of middle-school struggling learners

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/PascalFrancis/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/KwdEn.i -k "Student" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/KwdEn.i  \
                -Sk "Student" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    PascalFrancis
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    KwdEn.i
   |clé=    Student
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021