Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (PascalFrancis)

Index « Keywords » - entrée « Motivation »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Motion study < Motivation < Motivational interviewing  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 38.
[0-20] [0 - 20][0 - 38][20-37][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
000121 (2014) Allison S. Gabriel [États-Unis] ; Noelle B. Frantz [États-Unis] ; Paul E. Levy [États-Unis] ; Adam W. Hilliard [États-Unis]The supervisor feedback environment is empowering, but not all the time: Feedback orientation as a critical moderator
000259 (2014) Kati L. Healey [États-Unis] ; Judith Morgan [États-Unis] ; Samuel C. Musselman [États-Unis] ; Thomas M. Olino [États-Unis] ; Erika E. Forbes [États-Unis]Social anhedonia and medial prefrontal response to mutual liking in late adolescents
000594 (2014) Joseph R. Calabrese [États-Unis] ; Maurizio Fava [États-Unis] ; George Garibaldi [Suisse] ; Heinz Grunze [Royaume-Uni] ; Andrew D. Krystal [États-Unis] ; Thomas Laughren [États-Unis] ; Wayne Macfadden [Suisse] ; Robert Marin [États-Unis] ; Andrew A. Nierenberg [États-Unis] ; Mauricio Tohen [États-Unis]Methodological approaches and magnitude of the clinical unmet need associated with amotivation in mood disorders
000A16 (2014) Thomas M. Piasecki [États-Unis] ; M. Lynne Cooper [États-Unis] ; Phillip K. Wood [États-Unis] ; Kenneth J. Sher [États-Unis] ; Saul Shiffman [États-Unis] ; Andrew C. Heath [États-Unis]Dispositional Drinking Motives: Associations With Appraised Alcohol Effects and Alcohol Consumption in an Ecological Momentary Assessment Investigation
000A41 (2014) Aarthi Padmanabhan [États-Unis] ; Beatriz Luna [États-Unis]Developmental imaging genetics: Linking dopamine function to adolescent behavior
000B29 (2014) Peter R. Harris [Royaume-Uni] ; Irina Brearley [Royaume-Uni] ; Paschal Sheeran [Royaume-Uni] ; Margo Barker [Royaume-Uni] ; William M. P. Klein [États-Unis] ; J. David Creswell [États-Unis] ; John M. Levine [États-Unis] ; Rod Bond [Royaume-Uni]Combining Self-Affirmation With Implementation Intentions to Promote Fruit and Vegetable Consumption
000C06 (2014) Doris Mcgartland Rubio [États-Unis] ; Nancy L. Day [États-Unis] ; Joseph Conigliaro [États-Unis] ; Barbara H. Hanusa [États-Unis] ; Cynthia Larkby [États-Unis] ; Melissa Mcneil [États-Unis] ; Elan Cohen [États-Unis] ; Bobby Jones [États-Unis] ; Margaret Watt-Morse [États-Unis] ; Carol Gilmour [États-Unis] ; Michelle Lancet [États-Unis] ; Kevin L. Kraemer [États-Unis]Brief motivational enhancement intervention to prevent or reduce postpartum alcohol use: A single-blinded, randomized controlled effectiveness trial
000E50 (2013) Tammy Chung [États-Unis] ; Stefan Pajtek [États-Unis] ; Duncan B. Clark [États-Unis]White Matter Integrity as a Link in the Association Between Motivation to Abstain and Treatment Outcome in Adolescent Substance Users
000F25 (2013) Gabrielle Rappolt-Schlichtmann [États-Unis] ; Samantha G. Daley [États-Unis] ; Seoin Lim [États-Unis] ; Scott Lapinski [États-Unis] ; Kristin H. Robinson [États-Unis] ; Mindy Johnson [États-Unis]Universal Design for Learning and Elementary School Science: Exploring the Efficacy, Use, and Perceptions of a Web-Based Science Notebook
001053 (2013) Beatriz Luna [États-Unis] ; David J. Paulsen [États-Unis] ; Aarthi Padmanabhan [États-Unis] ; Charles Geier [États-Unis]The Teenage Brain: Cognitive Control and Motivation
001091 (2013) Jan L. Plass [États-Unis] ; Bruce D. Homer [États-Unis] ; Jennifer Case [États-Unis] ; Paul A. O'Keefe [États-Unis] ; Elizabeth O. Hayward [États-Unis] ; Murphy Stein [États-Unis] ; Ken Perlin [États-Unis]The Impact of Individual, Competitive, and Collaborative Mathematics Game Play on Learning, Performance, and Motivation
001139 (2013) Arie W. Kruglanski [États-Unis] ; Jocelyn J. Bélanger [États-Unis] ; Michele Gelfand [États-Unis] ; Rohan Gunaratna [Singapour] ; Malkanthi Hettiarachchi [Sri Lanka] ; Fernando Reinares [Espagne] ; Edward Orehek [États-Unis] ; Jo Sasota [États-Unis] ; Keren Sharvit [Israël]Terrorism-A (Self) Love Story: Redirecting the Significance Quest Can End Violence
001249 (2013) Arielle D. Stanford [États-Unis] ; Bruce Luber [États-Unis] ; Layla Unger [États-Unis] ; Yael M. Cycowicz [États-Unis] ; Dolores Malaspina [États-Unis] ; Sarah H. Lisanby [États-Unis]Single pulse TMS differentially modulates reward behavior
001265 (2013) Edward Orehek [États-Unis] ; Anna Vazeou-Nieuwenhuis [États-Unis]Sequential and Concurrent Strategies of Multiple Goal Pursuit
001689 (2013) Brooke C. Feeney [États-Unis] ; Nancy L. Collins [États-Unis] ; Meredith Van Vleet [États-Unis] ; Jennifer M. Tomlinson [États-Unis]Motivations for providing a secure base: links with attachment orientation and secure base support behavior
001690 (2013) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jessica Degol [États-Unis]Motivational pathways to STEM career choices: Using expectancy-value perspective to understand individual and gender differences in STEM fields
001691 (2013) G. Tanner Jackson [États-Unis] ; Danielle S. Mcnamara [États-Unis]Motivation and Performance in a Game-Based Intelligent Tutoring System
001A66 (2013) Ivon Arroyo [États-Unis] ; MINGHUI TAI [États-Unis] ; Winslow Burleson [États-Unis] ; Kasia Muldner [États-Unis] ; Beverly Park Woolf [États-Unis]Gender Differences in the Use and Benefit of Advanced Learning Technologies for Mathematics
002173 (2013) Nico W. Van Yperen [Pays-Bas] ; Edward Orehek [États-Unis]Achievement goals in the workplace: Conceptualization, prevalence, profiles, and outcomes
002552 (2012) David Scott Yeager [États-Unis] ; Matthew J. Bundick [États-Unis] ; Rebecca Johnson [États-Unis]The role of future work goal motives in adolescent identity development: A longitudinal mixed-methods investigation
002861 (2012) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jacquelynne S. Eccles [États-Unis]Social Support Matters: Longitudinal Effects of Social Support on Three Dimensions of School Engagement From Middle to High School

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/PascalFrancis/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/KwdEn.i -k "Motivation" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/KwdEn.i  \
                -Sk "Motivation" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/PascalFrancis/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    PascalFrancis
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    KwdEn.i
   |clé=    Motivation
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021