Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « why »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
whwhh < why < wide  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 17.
Ident.Authors (with country if any)Title
000261 (2007) Julia B. Greer [États-Unis] ; David C. Whitcomb [États-Unis]Role of BRCA1 and BRCA2 mutations in pancreatic cancer
000892 (2002) Kurt Vanlehn [États-Unis] ; Pamela W. Jordan [États-Unis] ; Carolyn P. Rosé [États-Unis] ; Dumisizwe Bhembe [États-Unis] ; Michael Böttner [États-Unis] ; Andy Gaydos [États-Unis] ; Maxim Makatchev [États-Unis] ; Umarani Pappuswamy [États-Unis] ; Michael Ringenberg [États-Unis] ; Antonio Roque [États-Unis] ; Stephanie Siler [États-Unis] ; Ramesh Srivastava [États-Unis]The Architecture of Why2-Atlas: A Coach for Qualitative Physics Essay Writing
000B02 (2013) João Matheus Guimarães [Brésil] ; Isabel Cristina Do Val Guimarães [Brésil] ; Maria Eugenia Leite Duarte [Brésil] ; Thays Vieira [Brésil] ; Verônica Fernandes Vianna [Brésil] ; Marco Bernardo Cury Fernandes [Brésil] ; Alexandre Rezende Vieira [États-Unis] ; Priscila Ladeira Casado [Brésil]Polymorphisms in BMP4 and FGFR1 genes are associated with fracture non‐union
000C72 (2013) Nihat Polat [États-Unis] ; Diane L. Schallert [États-Unis]Kurdish adolescents acquiring Turkish: Their self‐determined motivation and identification with L1 and L2 communities as predictors of L2 accent attainment
000C98 (1998) Kalyani Raghavan [États-Unis] ; Mary L. Sartoris [États-Unis] ; Robert Glaser [États-Unis]Why does it go up? The impact of the MARS curriculum as revealed through changes in student explanations of a helium balloon
001071 (2012) Jessica B. Everly [États-Unis] ; Michael PeroneSUPPRESSIVE AND FACILITATIVE EFFECTS OF SHOCK INTENSITY AND INTERRESPONSE TIMES FOLLOWED BY SHOCK
001272 (2012) Gerald Martin [États-Unis]Tomás Eloy Martínez, Biography and the Boom: La novela de Perón (1985) and Santa Evita (1995)
001855 (2012) Karolina J. Glowacka ; Timothy J. Lowe [États-Unis] ; Richard E. Wendell [États-Unis]The Impact of Nonagility on Service Level and Project Duration
001980 (2012) John D. Norton [États-Unis] ; Bryan W. Roberts [États-Unis]Galileo's Refutation of the Speed‐Distance Law of Fall Rehabilitated
001988 (2012) C. H. Evans [États-Unis] ; S. C. Ghivizzani [États-Unis] ; P. D. Robbins [États-Unis]Orthopedic gene therapy—lost in translation?
001D62 (2012) Christine R. Dahlin [États-Unis] ; Timothy F. Wright [États-Unis]Duet Function in the Yellow‐Naped Amazon, Amazona auropalliata: Evidence From Playbacks of Duets and Solos
002298 (2012) Despina Alexiadou [États-Unis]Finding political capital for monetary tightening: Unemployment insurance and partisan monetary cycles
002835 (2012) Varun Dutt [États-Unis] ; Cleotilde Gonzalez [États-Unis]Why Do We Want to Delay Actions on Climate Change? Effects of Probability and Timing of Climate Consequences
002940 (2012) Prince K. Awuah [États-Unis] ; Satdarshan P. Monga [États-Unis] ; Roberto J. Groszmann [États-Unis] ; Yasuko Iwakiri [États-Unis] ; Tamar H. Taddei [États-Unis]Cell cycle–related kinase links androgen receptor and β‐catenin signaling in hepatocellular carcinoma: Why are men at a loss?
002D61 (2007) Beth Piraino [États-Unis] ; Hoda Kaldas [États-Unis] ; Ji-Yang Sophie Lee [États-Unis] ; Filitsa H. Bender [États-Unis]Why Is the Evidence Favoring Hemodialysis over Peritoneal Dialysis Misleading?
002E73 (2013) Chun-Hui Chang [États-Unis] ; Anthony A. Grace [États-Unis]Some dopamine neurons may be more impulsive than others: Why differences in receptors and transporters can affect dopamine function in Parkinson's disease
003368 (2002) Carolyn P. Rosé [États-Unis] ; Dumisizwe Bhembe [États-Unis] ; Antonio Roque [États-Unis] ; Stephanie Siler [États-Unis] ; Ramesh Srivastava [États-Unis] ; Kurt Vanlehn [États-Unis]A Hybrid Language Understanding Approach for Robust Selection of Tutoring Goals

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "why" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "why" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    why
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021