Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « taught »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
tau < taught < taurinus  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 10.
Ident.Authors (with country if any)Title
000044 (2004) Gavin F. Fine [États-Unis] ; Lawrence M. Borland [États-Unis]The future of the cuffed endotracheal tube
000106 (1995) Kalyani Raghavan [États-Unis] ; Robert Glaser [États-Unis]Model–based analysis and reasoning in science: The MARS curriculum
000A70 (1963) E. M. Fels [États-Unis]About probability-like measures for entire theories
000E91 (1992) Sandra Katz [États-Unis] ; Alan Lesgold [États-Unis] ; Gary Eggan [États-Unis] ; Maria Gordin [États-Unis] ; Linda Greenberg [États-Unis]Self-adjusting curriculum planning in Sherlock II
001150 (2000) Sue A. Kelley ; Celia A. Brownell [États-Unis] ; Susan B. Campbell [États-Unis]Mastery Motivation and Self‐Evaluative Affect in Toddlers: Longitudinal Relations with Maternal Behavior
001558 (1988) R. R. Wing [États-Unis] ; L. H. Epstein [États-Unis] ; M. Paternostro-Bayles [États-Unis] ; A. Kriska [États-Unis] ; M. P. Nowalk [États-Unis] ; W. Gooding [États-Unis]Exercise in a behavioural weight control programme for obese patients with Type 2 (non-insulin-dependent) diabetes
001D10 (1992) Howard Goldstein [États-Unis] ; Louise Kaczmarek [États-Unis] ; Ruth Pennington [États-Unis] ; Karin Shafer [États-Unis]PEER‐MEDIATED INTERVENTION: ATTENDING TO, COMMENTING ON, AND ACKNOWLEDGING THE BEHAVIOR OF PRESCHOOLERS WITH AUTISM
003001 (1986) Howard Goldstein [États-Unis] ; Susan Wickstrom [États-Unis]PEER INTERVENTION EFFECTS ON COMMUNICATIVE INTERACTION AMONG HANDICAPPED AND NONHANDICAPPED PRESCHOOLERS
003A57 (2012) Paras Singh Minhas [États-Unis] ; Arundhati Ghosh [États-Unis] ; Leah Swanzy [États-Unis]The effects of passive and active learning on student preference and performance in an undergraduate basic science course
003B47 (2012) Paras Singh Minhas [États-Unis] ; Arundhati Ghosh [États-Unis] ; Leah Swanzy [États-Unis]The effects of passive and active learning on student preference and performance in an undergraduate basic science course

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "taught" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "taught" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    taught
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021