Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « student »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
strut < student < students  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 23.
[0-20] [0 - 20][0 - 23][20-22][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
000173 (2012) M. Najeeb Shafiq [États-Unis]Do School Incentives and Accountability Measures Improve Skills in the Middle East and North Africa? The Cases of Jordan and Tunisia
000488 (2014) Debra K. Weiner [États-Unis] ; Natalia E. Morone [États-Unis] ; Heiko Spallek [États-Unis] ; Jordan F. Karp [États-Unis] ; Michael Schneider [États-Unis] ; Carol Washburn [États-Unis] ; Michael P. Dziabiak [États-Unis] ; John G. Hennon [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]E‐Learning Module on Chronic Low Back Pain in Older Adults: Evidence of Effect on Medical Student Objective Structured Clinical Examination Performance
000540 (2013) Giampiero Rossi-Fedele [Royaume-Uni] ; Liviu Steier [Royaume-Uni] ; Esma Jane Dogramaci [Royaume-Uni] ; Luigi Canullo [Italie] ; Gabriela Steier [États-Unis] ; Jose Antonio Poli De Figueiredo [Brésil]Bovine pulp tissue dissolution ability of HealOzone®, Aquatine Alpha Electrolyte® and sodium hypochlorite
000892 (2002) Kurt Vanlehn [États-Unis] ; Pamela W. Jordan [États-Unis] ; Carolyn P. Rosé [États-Unis] ; Dumisizwe Bhembe [États-Unis] ; Michael Böttner [États-Unis] ; Andy Gaydos [États-Unis] ; Maxim Makatchev [États-Unis] ; Umarani Pappuswamy [États-Unis] ; Michael Ringenberg [États-Unis] ; Antonio Roque [États-Unis] ; Stephanie Siler [États-Unis] ; Ramesh Srivastava [États-Unis]The Architecture of Why2-Atlas: A Coach for Qualitative Physics Essay Writing
000C16 (2012) L. Sha [États-Unis] ; C. Looi [Singapour] ; W. Chen [Singapour] ; B. H. Zhang [République populaire de Chine]Understanding mobile learning from the perspective of self‐regulated learning
000C98 (1998) Kalyani Raghavan [États-Unis] ; Mary L. Sartoris [États-Unis] ; Robert Glaser [États-Unis]Why does it go up? The impact of the MARS curriculum as revealed through changes in student explanations of a helium balloon
000D06 (1995) Meena D. Joshi [États-Unis] ; Jun-Kyo Suh [États-Unis] ; Takashi Marui [États-Unis] ; Savio L. Woo [États-Unis]Interspecies variation of compressive biomechanical properties of the meniscus
000D69 (2013) Bonnie Adair-Hauck [États-Unis] ; Francis J. TroyanA Descriptive and Co‐Constructive Approach to Integrated Performance Assessment Feedback
000E91 (1992) Sandra Katz [États-Unis] ; Alan Lesgold [États-Unis] ; Gary Eggan [États-Unis] ; Maria Gordin [États-Unis] ; Linda Greenberg [États-Unis]Self-adjusting curriculum planning in Sherlock II
001280 (2012) Julie L. Booth [États-Unis] ; Kenneth R. Koedinger [États-Unis]Are diagrams always helpful tools? Developmental and individual differences in the effect of presentation format on student problem solving
001335 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Salam Sheikh-KhalilDoes Parental Involvement Matter for Student Achievement and Mental Health in High School?
001383 (1981) Irene Hanson Frieze [États-Unis] ; J. M. Knoble [États-Unis] ; I. I. Mitroff [États-Unis]American university students' beliefs about success in science: A case study
001593 (1971) Judith Doran [États-Unis] ; James G. Holland [États-Unis]EYE MOVEMENTS AS A FUNCTION OF RESPONSE CONTINGENCIES MEASURED BY BLACKOUT TECHNIQUE
001A41 (1997) Suzanne Lane [États-Unis] ; Clement A. Stone [États-Unis] ; Robert D. Ankenmann [États-Unis] ; Mei Liu [États-Unis]Reliability and validity of a mathematics performance assessment
001D39 (2013) Gary Sutkin [États-Unis] ; Kenneth Dzialowski [États-Unis]A gynaecologic clinic dedicated to student teaching
002350 (2013) Kristin J. Davin [États-Unis] ; Richard Donato [États-Unis]Student Collaboration and Teacher‐Directed Classroom Dynamic Assessment: A Complementary Pairing
002375 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jessica Degol [États-Unis]Staying Engaged: Knowledge and Research Needs in Student Engagement
002591 (2012) John R. Anderson [États-Unis] ; Shawn Betts [États-Unis] ; Jennifer L. Ferris [États-Unis] ; Jon M. Fincham [États-Unis]Tracking children's mental states while solving algebra equations
002A04 (2014) John C. Weidman [États-Unis] ; Linda Deangelo [États-Unis] ; Kathryn A. Bethea [États-Unis]Understanding Student Identity From a Socialization Perspective
002A38 (2008) Arthur Ward [États-Unis] ; Diane Litman [États-Unis]Semantic Cohesion and Learning
003A57 (2012) Paras Singh Minhas [États-Unis] ; Arundhati Ghosh [États-Unis] ; Leah Swanzy [États-Unis]The effects of passive and active learning on student preference and performance in an undergraduate basic science course

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "student" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "student" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    student
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021