Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « engagement »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
engaged < engagement < engages  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 10.
Ident.Authors (with country if any)Title
000263 (2012) Nasheed I. Jamal ; Ashley W. Piche ; Eileen M. Napoliello ; Charles A. Perfetti [États-Unis] ; Guinevere F. Eden [États-Unis]Neural basis of single‐word reading in Spanish–English bilinguals
000931 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jennifer A. FredricksThe Reciprocal Links Between School Engagement, Youth Problem Behaviors, and School Dropout During Adolescence
001910 (2013) Patrick L. Yorio [États-Unis] ; Jan K. WachterNear Misses in High–Risk Occupations
001926 (2007) Eva Wieckowski [États-Unis] ; Yoshinari Atarashi [États-Unis] ; Joanna Stanson [États-Unis] ; Taka-Aki Sato [États-Unis] ; Theresa L. Whiteside [États-Unis]FAP‐1‐mediated activation of NF‐κB induces resistance of head and neck cancer to fas‐induced apoptosis
001957 (1992) S. S. Kaplan [États-Unis] ; R. E. Basford [États-Unis] ; E. Mora [États-Unis] ; M. H. Jeong [États-Unis] ; R. L. Simmons [États-Unis]Biomaterial‐induced alterations of neutrophil superoxide production
002375 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jessica Degol [États-Unis]Staying Engaged: Knowledge and Research Needs in Student Engagement
002587 (2012) Ming-Te Wang [États-Unis] ; James P. Huguley [États-Unis]Parental Racial Socialization as a Moderator of the Effects of Racial Discrimination on Educational Success Among African American Adolescents
002B06 (2013) Daniel S. Shaw [États-Unis]Commentary: Early father–infant interaction and externalizing behaviors – a response to Ramchandani et al. (2013)
003674 (2014) Daniel Ewon Choe [États-Unis] ; Marc A. ZimmermanTransactional Process of African American Adolescents’ Family Conflict and Violent Behavior
003983 (2012) Ming-Te Wang ; Jacquelynne S. EcclesSocial Support Matters: Longitudinal Effects of Social Support on Three Dimensions of School Engagement From Middle to High School

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "engagement" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "engagement" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    engagement
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021