Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (Istex)

Index « Titre (en) » - entrée « student »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
struggle < student < students  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 11.
Ident.Authors (with country if any)Title
000057 (2014) John C. Weidman [États-Unis] ; Linda Deangelo [États-Unis] ; Kathryn A. Bethea [États-Unis]Understanding Student Identity From a Socialization Perspective
000160 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Jessica Degol [États-Unis]Staying Engaged: Knowledge and Research Needs in Student Engagement
000498 (2014) Debra K. Weiner [États-Unis] ; Natalia E. Morone [États-Unis] ; Heiko Spallek [États-Unis] ; Jordan F. Karp [États-Unis] ; Michael Schneider [États-Unis] ; Carol Washburn [États-Unis] ; Michael P. Dziabiak [États-Unis] ; John G. Hennon [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]E‐Learning Module on Chronic Low Back Pain in Older Adults: Evidence of Effect on Medical Student Objective Structured Clinical Examination Performance
000576 (2014) Ming-Te Wang [États-Unis] ; Salam Sheikh-KhalilDoes Parental Involvement Matter for Student Achievement and Mental Health in High School?
000A23 (2013) Kristin J. Davin [États-Unis] ; Richard Donato [États-Unis]Student Collaboration and Teacher‐Directed Classroom Dynamic Assessment: A Complementary Pairing
001022 (2013) Gary Sutkin [États-Unis] ; Kenneth Dzialowski [États-Unis]A gynaecologic clinic dedicated to student teaching
001238 (2012) Paras Singh Minhas [États-Unis] ; Arundhati Ghosh [États-Unis] ; Leah Swanzy [États-Unis]The effects of passive and active learning on student preference and performance in an undergraduate basic science course
001239 (2012) Paras Singh Minhas [États-Unis] ; Arundhati Ghosh [États-Unis] ; Leah Swanzy [États-Unis]The effects of passive and active learning on student preference and performance in an undergraduate basic science course
001974 (2012) Julie L. Booth [États-Unis] ; Kenneth R. Koedinger [États-Unis]Are diagrams always helpful tools? Developmental and individual differences in the effect of presentation format on student problem solving
002796 (2002) Raymond Hoare [États-Unis] ; Mary Besterfield-Sacre [États-Unis] ; Dan Ertman [États-Unis] ; Jessica Gerchak [États-Unis] ; Troy Johnson [États-Unis] ; Robert Shields [États-Unis] ; Larry Shuman [États-Unis]Cross‐institutional assessment: Development and implementation of the On‐line Student Survey System
002B78 (1998) Kalyani Raghavan [États-Unis] ; Mary L. Sartoris [États-Unis] ; Robert Glaser [États-Unis]Why does it go up? The impact of the MARS curriculum as revealed through changes in student explanations of a helium balloon

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Title.i -k "student" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Title.i  \
                -Sk "student" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    Title.i
   |clé=    student
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021