Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (Istex)

Index « Titre (en) » - entrée « preschoolers »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
preschool < preschoolers < prescribed  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 9.
Ident.Authors (with country if any)Title
000105 (2014) Marilyn A. Davies [États-Unis] ; Lauren Terhorst [États-Unis] ; Amanda J. Nakonechny [États-Unis] ; Nimisha Skukla [États-Unis] ; Gilan El Saadawi [États-Unis]The development and effectiveness of a health information website designed to improve parents' self‐efficacy in managing risk for obesity in preschoolers
000537 (2014) Cynthia S. Puranik [États-Unis] ; Christopher J. Lonigan [États-Unis]Emergent Writing in Preschoolers: Preliminary Evidence for a Theoretical Framework
002055 (2008) Xin Feng [États-Unis] ; Daniel S. Shaw [États-Unis] ; Maria Kovacs [États-Unis] ; Tonya Lane [États-Unis] ; Flannery E. O'Rourke [États-Unis] ; Joseph H. Alarcon [États-Unis]Emotion regulation in preschoolers: the roles of behavioral inhibition, maternal affective behavior, and maternal depression
003316 (1992) Howard Goldstein [États-Unis] ; Connie L. Cisar [États-Unis]PROMOTING INTERACTION DURING SOCIODRAMATIC PLAY: TEACHING SCRIPTS TO TYPICAL PRESCHOOLERS AND CLASSMATES WITH DISABILITIES
003317 (1992) Howard Goldstein [États-Unis] ; Louise Kaczmarek [États-Unis] ; Ruth Pennington [États-Unis] ; Karin Shafer [États-Unis]PEER‐MEDIATED INTERVENTION: ATTENDING TO, COMMENTING ON, AND ACKNOWLEDGING THE BEHAVIOR OF PRESCHOOLERS WITH AUTISM
003500 (1990) Susan B. Campbell [États-Unis] ; Linda J. Ewing [États-Unis]Follow‐up of Hard‐to‐Manage Preschoolers: Adjustment at Age 9 and Predictors of Continuing Symptoms
003678 (1986) Susan B. Campbell [États-Unis] ; Anna Marie Breaux [États-Unis] ; Linda J. Ewing [États-Unis] ; Emily K. Szumowski [États-Unis] ; Elizabeth W. Pierce [États-Unis]Parent-identified problem preschoolers: Mother-child interaction during play at intake and 1-year follow-up
003680 (1986) Howard Goldstein [États-Unis] ; Susan Wickstrom [États-Unis]PEER INTERVENTION EFFECTS ON COMMUNICATIVE INTERACTION AMONG HANDICAPPED AND NONHANDICAPPED PRESCHOOLERS
003696 (1986) Susan B. Campbell [États-Unis] ; Anna Marie Breaux [États-Unis] ; Linda J. Ewing [États-Unis] ; Emily K. Szumowski [États-Unis]Correlates and predictors of hyperactivity and aggression: A longitudinal study of parent-referred problem preschoolers

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Title.i -k "preschoolers" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Title.i  \
                -Sk "preschoolers" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    Title.i
   |clé=    preschoolers
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021