Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (Istex)

Index « Teeft.i » - entrée « Cognitive development »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Cognitive deterioration < Cognitive development < Cognitive difficulties  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 11.
Ident.Authors (with country if any)Title
000826 (2013) Kathleen M. Dewalt [États-Unis]The Omnivorous Mind: Our Evolving Relationship With Food
000A64 (2013) Robert B. Mccall [États-Unis]Review: The consequences of early institutionalization: can institutions be improved? – should they?
000B23 (2013) James H. Hedges [États-Unis] ; Karen E. Adolph [États-Unis] ; Dima Amso [États-Unis] ; Daphne Bavelier [Suisse] ; Julie A. Fiez [États-Unis] ; Leah Krubitzer [États-Unis] ; J. Devin Mcauley [États-Unis] ; Nora S. Newcombe [États-Unis] ; Susan M. Fitzpatrick ; Jamshid Ghajar [États-Unis, Niger]Play, attention, and learning: How do play and timing shape the development of attention and influence classroom learning?
000C47 (2013) Robert B. Mccall [États-Unis] ; Christina J. Groark [États-Unis] ; Larry Fish [États-Unis] ; Rifkat J. Muhamedrahimov ; Oleg I. Palmov ; Natalia V. Nikiforova [Russie]Maintaining a Social‐Emotional Intervention and Its Benefits for Institutionalized Children
001216 (2012) Robert B. Mccall [États-Unis] ; Larry A. Fish ; Christina J. Groark ; Rifkat J. Muhamedrahimov ; Oleg Palmov ; Natalia V. Nikiforova [Russie]The role of transitions to new age groups in the development of institutionalized children
001974 (2012) Julie L. Booth [États-Unis] ; Kenneth R. Koedinger [États-Unis]Are diagrams always helpful tools? Developmental and individual differences in the effect of presentation format on student problem solving
001C93 (2010) Yasuhiro Shirai [États-Unis]Semantic bias and morphological regularity in the acquisition of tense-aspect morphology: what is the relation?
001C94 (2010) Yasuhiro Shirai [États-Unis]Semantic bias and morphological regularity in the acquisition of tense-aspect morphology: what is the relation?
002329 (2006) Jennifera. Willford [États-Unis] ; Sharonl. Leech [États-Unis] ; Nancyl. Day [États-Unis]Moderate Prenatal Alcohol Exposure and Cognitive Status of Children at Age 10
002531 (2004) Jennifer A. Willford [États-Unis] ; Gale A. Richardson [États-Unis] ; Sharon L. Leech [États-Unis] ; Nancy L. Day [États-Unis]Verbal and Visuospatial Learning and Memory Function in Children With Moderate Prenatal Alcohol Exposure
002632 (2004) Gregory G. Homish [États-Unis] ; Jack R. Cornelius [États-Unis] ; Gale A. Richardson [États-Unis] ; Nancy L. Day [États-Unis]Antenatal Risk Factors Associated With Postpartum Comorbid Alcohol Use and Depressive Symptomatology

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Teeft.i -k "Cognitive development" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Teeft.i  \
                -Sk "Cognitive development" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    Teeft.i
   |clé=    Cognitive development
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021