Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Exploration (Accueil)

Index « Wicri.i » - entrée « Enseignement »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
Enseignant < Enseignement < Enseignement agricole  Facettes :

List of bibliographic references indexed by Enseignement

Number of relevant bibliographic references: 30.
[0-20] [0 - 20][0 - 30][20-29][20-40]
Ident.Authors (with country if any)Title
004988 (2014) Debra K. Weiner [États-Unis] ; Natalia E. Morone [États-Unis] ; Heiko Spallek [États-Unis] ; Jordan F. Karp [États-Unis] ; Michael Schneider [États-Unis] ; Carol Washburn [États-Unis] ; Michael P. Dziabiak [États-Unis] ; John G. Hennon [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]E‐Learning Module on Chronic Low Back Pain in Older Adults: Evidence of Effect on Medical Student Objective Structured Clinical Examination Performance
004B25 (2014) Brian A. Primack [États-Unis] ; Erika L. Douglas [États-Unis] ; Stephanie R. Land [États-Unis] ; Elizabeth Miller [États-Unis] ; Michael J. Fine [États-Unis]Comparison of Media Literacy and Usual Education to Prevent Tobacco Use: A Cluster‐Randomized Trial
004D02 (2014) Katherine Y. Lin [États-Unis] ; Renee R. Anspach [États-Unis] ; Brett Crawford [États-Unis] ; Sonali Parnami [États-Unis] ; Andrea Fuhrel-Forbis [États-Unis] ; Raymond G. De Vries [États-Unis, Pays-Bas]What must I do to succeed?: Narratives from the US premedical experience
004D69 (2014) Anjali Gopalan [États-Unis] ; Emin Tahirovic [États-Unis] ; Haley Moss [États-Unis] ; Andrea B. Troxel [États-Unis] ; JINGSAN ZHU [États-Unis] ; George Loewenstein [États-Unis] ; Kevin G. Volpp [États-Unis]Translating the Hemoglobin A1C with More Easily Understood Feedback: A Randomized Controlled Trial
005558 (2014) Melinda M. Manore [États-Unis] ; Katie Brown [États-Unis] ; Linda Houtkooper [États-Unis] ; John Jakicic [États-Unis] ; John C. Peters [États-Unis] ; Marianne Smith Edge [États-Unis] ; Alison Steiber [États-Unis] ; Scott Going [États-Unis] ; Lisa Guillermin Gable [États-Unis] ; Ann Marie Krautheim [États-Unis]Energy Balance at a Crossroads: Translating the Science into Action
005718 (2014) Anna Chang [États-Unis] ; Helen Fernandez [États-Unis] ; Danelle Cayea [États-Unis] ; Shobhina Chheda [États-Unis] ; Miguel Paniagua [États-Unis] ; Elizabeth Eckstrom [États-Unis] ; Hollis Day [États-Unis]Complexity in Graduate Medical Education: A Collaborative Education Agenda for Internal Medicine and Geriatric Medicine
005A87 (2013) James B. Reilly [États-Unis] ; Alexis R. Ogdie [États-Unis] ; Joan M. Von Feldt [États-Unis] ; Jennifer S. Myers [États-Unis]Teaching about how doctors think: a longitudinal curriculum in cognitive bias and diagnostic error for residents
006260 (2013) Gary Sutkin [États-Unis] ; Kenneth Dzialowski [États-Unis]A gynaecologic clinic dedicated to student teaching
006589 (2013) Jed D. Gonzalo [États-Unis] ; Brian S. Heist [États-Unis] ; Briar L. Duffy [États-Unis] ; Liselotte Dyrbye [États-Unis] ; Mark J. Fagan [États-Unis] ; Gary Ferenchick [États-Unis] ; Heather Harrell [États-Unis] ; Paul A. Hemmer [États-Unis] ; Walter N. Kernan [États-Unis] ; Jennifer R. Kogan [États-Unis] ; Colleen Rafferty [États-Unis] ; Raymond Wong [États-Unis] ; D. Michael Elnicki [États-Unis]The Art of Bedside Rounds: A Multi-Center Qualitative Study of Strategies Used by Experienced Bedside Teachers
006880 (2013) Phillip A. Choi [États-Unis] ; SHUAI XU [États-Unis] ; John Z. Ayanian [États-Unis]Primary Care Careers Among Recent Graduates of Research-Intensive Private and Public Medical Schools
006890 (2013) Genevieve B. Stoler [États-Unis] ; James R. Johnston [États-Unis] ; Judy A. Stevenson [États-Unis] ; Joe Suyama [États-Unis]Preparing Emergency Personnel in Dialysis: A Just-in-Time Training Program for Additional Staffing During Disasters
006A58 (2013) Kenneth R. Koedinger [États-Unis] ; Emma Brunskill [États-Unis] ; Ryan S. J. D. Baker [États-Unis] ; Elizabeth A. Mclaughlin [États-Unis] ; John Stamper [États-Unis]New Potentials for Data-Driven Intelligent Tutoring System Development and Optimization
006D47 (2013) Mark E. Backeris [États-Unis] ; Rita M. Patel [États-Unis] ; David G. Metro [États-Unis] ; Tetsuro Sakai [États-Unis]Impact of a productivity-based compensation system on faculty clinical teaching scores, as evaluated by anesthesiology residents
006F18 (2013) Ellen B. Gold [États-Unis] ; Sybil L. Crawford [États-Unis] ; Nancy E. Avis [États-Unis] ; Carolyn J. Crandall [États-Unis] ; Karen A. Matthews [États-Unis] ; L. Elaine Waetjen [États-Unis] ; Jennifer S. Lee [États-Unis] ; Rebecca Thurston [États-Unis] ; Marike Vuga [États-Unis] ; Siobán D. Harlow [États-Unis]Factors Related to Age at Natural Menopause: Longitudinal Analyses From SWAN
006F44 (2013) John Stamper [États-Unis] ; Michael Eagle [États-Unis] ; Tiffany Barnes [États-Unis] ; Marvin Croy [États-Unis]Experimental Evaluation of Automatic Hint Generation for a Logic Tutor
006F45 (2013) Stephanie A. Wilsey [États-Unis] ; Naté Y. Arnold [États-Unis] ; Marcia M. Criado [États-Unis] ; Alexandra Mykita [États-Unis]Experiential Teaching in an Adult Development Course: Promoting an Understanding of Intergenerational Interactions
007281 (2013) Noboru Matsuda [États-Unis] ; Evelyn Yarzebinski [États-Unis] ; Victoria Keiser [États-Unis] ; Rohan Raizada [États-Unis] ; William W. Cohen [États-Unis] ; Gabriel J. Stylianides [Royaume-Uni] ; Kenneth R. Koedinger [États-Unis]Cognitive Anatomy of Tutor Learning: Lessons Learned With SimStudent
007366 (2013) Shoshana R. Shelton [États-Unis] ; Christopher D. Nelson [États-Unis] ; Anita W. Mclees [États-Unis] ; Karen Mumford [États-Unis] ; Craig Thomas [États-Unis]Building Performance-Based Accountability With Limited Empirical Evidence: Performance Measurement for Public Health Preparedness
007985 (2012) Shushma Aggarwal ; Brian C. Bane ; Charles D. Boucek ; Raymond M. Planinsic ; John W. Lutz [États-Unis] ; David G. MetroSimulation: a teaching tool for liver transplantation anesthesiology
008334 (2012) Nancy H. Tannery [États-Unis] ; Lauren A. Maggio [États-Unis]The role of medical librarians in medical education review articles
008461 (2012) Kathryn La Barre [États-Unis] ; K. R. Roberto [États-Unis] ; Faye Leibowitz [États-Unis]The Common Gaze: Conversations with Cataloging Instructors about Teaching Online at the Graduate School of Library and Information Science, University of Illinois at Urbana-Champaign : Online Delivery of Cataloging and Classification Education and Instruction

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Main/Exploration
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/Wicri.i -k "Enseignement" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/Wicri.i  \
                -Sk "Enseignement" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Main/Exploration/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Main
   |étape=   Exploration
   |type=    indexItem
   |index=    Wicri.i
   |clé=    Enseignement
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021