Serveur d'exploration sur Pittsburgh - Checkpoint (Istex)

Index « Titre (en) » - entrée « understanding »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
understand < understanding < undertaking  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 18.
Ident.Authors (with country if any)Title
000056 (2014) Melissa E. Libertus [États-Unis] ; Lisa Feigenson [États-Unis] ; Justin Halberda [États-Unis] ; Barbara Landau [États-Unis]Understanding the mapping between numerical approximation and number words: evidence from Williams syndrome and typical development
000057 (2014) John C. Weidman [États-Unis] ; Linda Deangelo [États-Unis] ; Kathryn A. Bethea [États-Unis]Understanding Student Identity From a Socialization Perspective
000084 (2014) Zhiyun Cao [États-Unis] ; Renã A. S. Robinson [États-Unis]The role of proteomics in understanding biological mechanisms of sepsis
000314 (2014) Katja Mehlhorn [États-Unis] ; Noam Ben-Asher [États-Unis] ; Varun Dutt [Inde] ; Cleotilde Gonzalez [États-Unis]Observed Variability and Values Matter: Toward a Better Understanding of Information Search and Decisions from Experience
000C22 (2013) Celia A. Brownell [États-Unis] ; Stephanie S. Iesue [États-Unis] ; Sara R. Nichols [États-Unis] ; Margarita Svetlova [États-Unis]Mine or Yours? Development of Sharing in Toddlers in Relation to Ownership Understanding
000D75 (2013) Michael Loughlin [Royaume-Uni] ; Robyn Bluhm [États-Unis] ; Drozdstoj S. Stoyanov [Royaume-Uni, États-Unis] ; Stephen Buetow [Nouvelle-Zélande] ; Ross E. G. Upshur [Canada] ; Kirstin Borgerson [Canada] ; Maya J. Goldenberg [Canada] ; Elselijn Kingma [Royaume-Uni]Explanation, understanding, objectivity and experience
000F50 (2013) Ge Yang [États-Unis]Bioimage informatics for understanding spatiotemporal dynamics of cellular processes
001172 (2012) Cleotilde Gonzalez [États-Unis] ; Hau-Yu Wong [États-Unis]Understanding stocks and flows through analogy
001173 (2012) L. Sha [États-Unis] ; C. Looi [Singapour] ; W. Chen [Singapour] ; B. H. Zhang [République populaire de Chine]Understanding mobile learning from the perspective of self‐regulated learning
001174 (2012) Amy L. Byrd [États-Unis] ; Rolf Loeber [États-Unis] ; Dustin A. Pardini [États-Unis]Understanding desisting and persisting forms of delinquency: the unique contributions of disruptive behavior disorders and interpersonal callousness
001175 (2012) Kathryn R. Puskar [États-Unis] ; Giuliana Mazza [États-Unis] ; Cynthia Slivka [États-Unis] ; Megan Westcott [États-Unis] ; Fran Campbell [États-Unis] ; Tricia Giannone Mcfadden [États-Unis]Understanding Content and Process: Guidelines for Group Leaders
001802 (2012) Samuel King [États-Unis] ; Carol Robinson [États-Unis]Do undergraduate students view calculator usage as a proxy for learning with understanding?
001817 (2012) Michael J. Ford [États-Unis] ; Brian M. Wargo [États-Unis]Dialogic framing of scientific content for conceptual and epistemic understanding
001818 (2012) Michael J. Ford [États-Unis] ; Brian M. Wargo [États-Unis]Dialogic framing of scientific content for conceptual and epistemic understanding
001845 (2012) Judith Naud [Canada] ; Thomas D. Nolin [États-Unis] ; Francois A. Leblond [Canada] ; Vincent Pichette [Canada]Current Understanding of Drug Disposition in Kidney Disease
002376 (2006) Celia A. Brownell [États-Unis] ; Geetha B. Ramani [États-Unis] ; Stephanie Zerwas [États-Unis]Becoming a Social Partner With Peers: Cooperation and Social Understanding in One‐ and Two‐Year‐Olds
002824 (2002) Carolyn P. Rosé [États-Unis] ; Dumisizwe Bhembe [États-Unis] ; Antonio Roque [États-Unis] ; Stephanie Siler [États-Unis] ; Ramesh Srivastava [États-Unis] ; Kurt Vanlehn [États-Unis]A Hybrid Language Understanding Approach for Robust Selection of Tutoring Goals
003426 (1991) Jeffrey H. Schwartz [États-Unis] ; Herbert L. Langdon [États-Unis]Innervation of the human upper primary dentition: Implications for understanding tooth initiation and rethinking growth and eruption patterns

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Amérique/explor/PittsburghV1/Data/Istex/Checkpoint
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Title.i -k "understanding" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/Title.i  \
                -Sk "understanding" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Checkpoint/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Amérique
   |area=    PittsburghV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Checkpoint
   |type=    indexItem
   |index=    Title.i
   |clé=    understanding
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.38.
Data generation: Fri Jun 18 17:37:45 2021. Site generation: Fri Jun 18 18:15:47 2021