Serveur d'exploration sur les terroirs

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Eléments de l'association

Pays-Bas94
Mechthild Donner10
Pays-Bas Sauf Mechthild Donner" 87
Mechthild Donner Sauf Pays-Bas" 3
Pays-Bas Et Mechthild Donner 7
Pays-Bas Ou Mechthild Donner 97
Corpus6701
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List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 7.
Ident.Authors (with country if any)Title
000099 Mechthild Donner ; Fatiha Fort [France] ; Sietze Vellema [Pays-Bas]From Geographical Indications to Collective Place Branding in France and Morocco
000264 Mechthild Donner [France] ; Fatiha Fort [France] ; Sietze Vellema [Pays-Bas]Développement local et marketing territorial. Le cas de Chefchaouen, Maroc
000318 Mechthild Donner ; Lummina Horlings [Pays-Bas] ; Fatiha Fort [France] ; Sietze Vellema [Pays-Bas]Place branding, embeddedness and endogenous rural development: Four European cases
000504 Mechthild Donner [France] ; Fatiha Fort [France] ; Sietze Vellema [Pays-Bas]Marketing territorial et développement local ? Le cas de Chefchaouen, Maroc
000595 Mechthild Donner [France] ; Fatiha Fort [France] ; Sietze Vellema [Pays-Bas]Potential and limits for creating a place brand as tool for territorial development in Chefchaouen, Morocco
000616 Mechthild Donner [France] ; Fatiha Fort [France] ; Sietze Vellema [Pays-Bas]Collective action for joint agrifood and tourism marketing in Chefchaouen, Morocco
000854 Mechthild Donner [France, Pays-Bas]Territorial marketing as strategic tool for development of agrifood chains: The case of Sud-de-France and Morocco

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