Serveur d'exploration sur les terroirs - Curation (Istex)

Index « AbsEn.i » - entrée « purchases »
Attention, ce site est en cours de développement !
Attention, site généré par des moyens informatiques à partir de corpus bruts.
Les informations ne sont donc pas validées.
purchased < purchases < purchasing  Facettes :

List of bibliographic references

Number of relevant bibliographic references: 4.
Ident.Authors (with country if any)Title
000191 (2000) Art ThomasElements Influencing Wine Purchasing A New Zealand View
000F22 (2009) Robert B. Feagan [Canada] ; David Morris [Canada]Consumer quest for embeddedness: a case study of the Brantford Farmers' Market
001698 (2010) Yuji Kosaka [Japon] ; Hisao Shiizuka [Japon]A Modeling and Systems Thinking Approach to Activity Rousing Consumer’s Buying Motivation Focusing on “Kansei Information” in POP ADS at the Store
001789 (2008) Harriet Friedmann [Canada] ; Amber Mcnair [Canada]Whose Rules Rule? Contested Projects to Certify ‘Local Production for Distant Consumers’

Pour manipuler ce document sous Unix (Dilib)

EXPLOR_STEP=$WICRI_ROOT/Wicri/Agronomie/explor/TerroirV1/Data/Istex/Curation
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i -k "purchases" 
HfdIndexSelect -h $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/AbsEn.i  \
                -Sk "purchases" \
         | HfdSelect -Kh $EXPLOR_AREA/Data/Istex/Curation/biblio.hfd 

Pour mettre un lien sur cette page dans le réseau Wicri

{{Explor lien
   |wiki=    Wicri/Agronomie
   |area=    TerroirV1
   |flux=    Istex
   |étape=   Curation
   |type=    indexItem
   |index=    AbsEn.i
   |clé=    purchases
}}

Wicri

This area was generated with Dilib version V0.6.33.
Data generation: Sun Jan 28 20:22:51 2018. Site generation: Tue Mar 12 12:09:07 2024